weinig poepen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suze238, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    Mijn ventje heeft lange tijd elke dag gepoept, elke dag een klein keuteltje, soms iets meer.
    Nu heeft hij dagen dat hij helemaal niet poept en de volgende dag dan weer wel maar nog steeds weinig.
    Heb het al eens aangegeven bij de KA maar die reageerde er niet echt op. Zolang die elke dag poepte was er niks aan de hand..
    Hij krijgt neocate voor KMA, is dit normaal zo weinig poepen?

2. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoe is je zoon eronder? Merk je dat hij er last van heeft of is hij gewoon lekker aan het rommelen.
    Als je merkt dat hij er echt last van heeft, zou ik zeker aandringen. Je moederinstinct is toch het beste. Werd toen me oudste zoon ziek werd erg op het hart gedrukt door het CB.

Mijn dochter van 3 maanden poept om de dag of laat er zelfs 2 dagen tussen zitten. Het is dan wel een hele luier vol, maar ze lijkt er geen last van te hebben. Ze lacht veel en heeft duidelijk geen last van krampjes.

Ik maak me er geen zorgen om zolang ze er geen last van lijkt te hebben.

Ze krijgt flesvoeding zonder iets erbij.

Groetjes,

Kim

3. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    dat is juist het moeilijke, hij huilt we lveel maar er zijn meer dingen die spelen dus weet niet zo goed of hij nou echt last hiervan heeft of dat het iets anders is..

4. tulip

tulip Niet meer actief

met de voeding heb ik geen ervaring, dus weet niet of het normaal is. Maar heeft hij er last van denk je.
    Ons meisje had er wel veel last van en huilde er ook om. Mij zijn toen de kindicol druppels van vsm aangeraden. Die maken de ontlasting zachter zodat het er makkelijker uitkomt. Werkt hier als een tierelier. Je kunt het bij elke drogist kopen.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hai, hiero nog een moeilijke poeperd. Ons zoontje heeft 1x in de 2 a 3 dagen ontlasting. Eerst had ie ook heel erg last van krampjes, maar nu niet meer. De een heet gewoon een langzamere stoelgang dan de ander werd er bij ons door de arts verteld. Daar zit ook wel wat in natuurlijk. Dus als jouw kindje er geen last van heeft zou het wel bij hem passen.

6. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    @PUCK1 maar poept jou kindje dan wel veel? ook al is het om de 2 a 3 dagen.. hier is het echt een heel klein beetje en dan ook nog niet elke dag..

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mijn kindje heeft ook al een paar dagen last van een slechte stoelgang. Voorheen had hij op een dag soms wel 3 poepluiers, maar nu heeft hij de afgelopen dagen maar 1 keer gepoept en ook nog eens heel weinig. Voor de rest lijkt hij er geen last van te hebben, maar vind het wel vreemd.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

is de poep ook hard? Of anders als eerst?

9. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Als het keutels zijn, is het zowieso niet goed geloof ik. Het moet smeuig zijn bij babies/peuters. Ik zou gewoon langs de HA gaan. Beter een keer teveel dan te weinig is mijn motto!

Deel Deze Pagina