Wel bloed, geen krampen en geen menstruatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kuspriscill, 19 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    Hallo dames!

    Ik was gisteren op m’n stage en ging naar het toilet. Met afvegen zag ik een beetje rozige afscheiding, kan wel kloppen dacht ik, over 2 dagen verwacht ik m’n menstruatie.

    Normaal als ik ongesteld ben heb ik zoveel pijn dat ik wel door de grond zakken kan, maar nu helemaal niks! Het vreemde is dat de rozige afscheiding alleen te zien is bij het afvegen. Af en toe wel in m’n inlegkruisje bruinige afscheiding, maar dat is zo weinig...

    Zal ik dan wel zwanger zijn? Ik durf door m’n vorige miskraam niet echt te testen en ben bang dat het erna alsnog wel doorkomt...

    Hebben jullie enig idee?

    Liefs xx
     
  2. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Heb je wel een vrij regelmatige cyclus over het algemeen?

    Zelf heb ik ook eens een veeg oud bloed gehad waardoor ik ging twijfelen zwanger of naderende menstruatie aangezien het niet doorzette. Uiteindelijk kwam mijn menstruatie pas 2,5 weken later.

    Máár het kan ook innestelingsbloed zijn, wat ik natuurlijk voor je hoop!! :)
     
  3. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    26-20-22 is het nu... en dus had ik m’n menstruatie pas over 2/3 dagen verwacht. Normaal een week van tevoren krampen en nu niets! Behalve enorme vermoeidheid, irritaties op m’n vriend, rommelende darmen en vlagen misselijkheid en duizeligheid.
     
  4. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Dat is een korte cyclus, net gestopt met de pil? Je kan niet meer dan afwachten en eventueel over een aantal dagen een (vroege) zwangerschapstest doen.
     
  5. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Oh ik lees net een mk sorry..
     
  6. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    Nee, dat niet eens! Ik heb in januari een miskraam gehad... sindsdien een korte cyclus...

    Nov-dec was een cyclus van 18 dagen en toen m’n menstruatie en daarna zwanger...

    Sept-okt 20

    Okt-nov 33
     
  7. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Het kan zijn dat je lichaam nog moet resetten. Na mijn zwangerschap had ik ook een cyclus van 29-31-48-44 en nu zit ik weer op dag 40, heel frustrerend!
     
  8. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    Ohw Hihi! Ja, eigenlijk geen weet van... ik hoop dat het een innesteling is aangezien het enkel met afvegen is en ik geen krampen heb
     
  9. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Ik hoop het ook zo voor je!
    Houd me op de hoogte!:thumup:
     
  10. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    Ik denk dat het inderdaad een innesteling was! Vandaag niets meer!
     
    K00 vindt dit leuk.
  11. mvrtjex93

    mvrtjex93 Fanatiek lid

    4 okt 2013
    1.083
    481
    83
    Gewoon even testen!! Dat geeft de duidelijkheid!!
     
  12. kuspriscill

    kuspriscill Niet meer actief

    Ja.
    Ja, maar dat kan nog niet aangezien ik mijn NOD nog verwacht. En wilde graag wachten tot m’n vriend thuis is, die is chauffeur en do thuis.
     
  13. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Nog eventjes geduld hebben dus, dan kun je ook mooi je Nod afwachten en heb je straks hopelijk een mooie test in je handen!
     
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Zo'n twee dagen na een innesteling zou je (licht) positief kunnen testen. Omdat dan pas je HCG hoog genoeg is.

    Ik zou dus nog even wachten. Spannend hoor:D
     
  15. MissDonna

    MissDonna Fanatiek lid

    26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

    achteraf heb ik dit ook gehad, roze afscheiding. maar 1x met afvegen. en k ben zwanger :)
     
    Blonde001 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina