Wel eisprong, geen menstruatie of positieve test

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Femmefatalex, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmefatalex

    Femmefatalex Actief lid

    8 jan 2014
    311
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

    Ik zit momenteel op dag 38 van mijn cyclus. Gemiddeld is mijn cyclus 32/33 dagen en mijn luteale fase 13 dagen.

    FF twijfelt of ik mijn eisprong op dag 20 of dag 22 heb gehad. (Als ik mijn vruchtbaar slijm laat staan wordt het dag 20, haal ik t weg verandert het naar dag 22)

    Ik had dus in beide gevallen al ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog steeds niet! Ik heb zaterdag getest (12 of 14 dpo) met een predictor early, deze was negatief. Ik heb vervolgens maandag weer getest (14 of 16 dpo) met een predictor express en deze was ook negatief.

    Normaal gesproken krijg ik een week voor mijn menstruatie last van gevoelige borsten/tepels, en 3/4 dagen voor mijn menstruatie krijg ik krampen, maar nu heb ik dat totaal niet. Ik heb tussendoor alleen heel licht soms wat krampjes, maar totaal niet te vergelijken met wat ik normaal heb voor mijn menstruatie.

    Mijn temperatuur is overigens nog steeds hoog.

    Heeft iemand dit ook meegemaakt? En werd je alsnog ongesteld?
     
  2. nana84

    nana84 Fanatiek lid

    18 jul 2013
    1.003
    8
    38
    Je ovulatie staat nu niet goed. Ik zou het op dag 22 zetten, dan ben je nu 16 dpo. Je tempt wel volgens de regels?
     
  3. Femmefatalex

    Femmefatalex Actief lid

    8 jan 2014
    311
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk zelf ook eerder dag 22 maar ik heb vanaf dag 19 echt dat creme/waterige gekregen ipv doorzichtig waterig zoals de dagen daarvoor. Moet ik die gegevens er dan uit halen denk je?

    Ik temp elke ochtend op dezelfde tijd, voor dat ik opsta, en met hetzelfde aantal slaapuren.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.579
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Idd dag 22, vandaag dus 16 dpo.
    Je test is negatief, dus zwanger ben je niet.
    Wellicht dat morgen je temp ineens daalt.
    Helaas kan ik niet terug zien of je temp normaal daalt op je nod of iets later.
     
  5. Femmefatalex

    Femmefatalex Actief lid

    8 jan 2014
    311
    8
    18
    NULL
    NULL

    Vorig maand heb ik niet fatsoenlijk getempt idd! Wanneer ik wel tot aan menstruatie tempte zakte hij meestal de dag voor mijn menstruatie en word ik de volgende dag ongesteld. Nu moet ik zeggen dat ik 1x heb gehad dat mijn temp pas daalde toen mijn menstruatie al begonnen was.
     

Deel Deze Pagina