Wel niet wel niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marloes1982, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes1982

    12 aug 2007
    13
    0
    0
    Mijn vriend en ik proberen al een tijdje zwanger te raken we zijn dan ook flink bezig geweest.
    Deze maand heb ik zeg maar niet het gedrag dat ik normaal vertoon als in ongesteld moet worden, ben niet chagerijnig, geen buikpijn, geen rugpijn enzo.
    Maar nu zijn mijn borsten gevoelig tepelhof is donkerder en er zitten allemaal van die bobbeltjes op, ik ben misselijk en heel gevoelig voor geuren, ik heb last van mijn maag en een borrelend gevoel in mijn buik en ik voel me ook anders.
    Morgen zou ik ongesteld moeten worden en nu verlies ik een beetje bruine afscheiding, heb dit anders nooit. Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal mee moet, ik hoop dan ook dat het niet door gaat zetten.
    Maar ergens ben ik ook bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt omdat ik graag zwanger wil worden.

    Groetjes Marloes1982
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Marloes,

    Je hebt wel gelijk, je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Maar wie weet is het toch wel raak deze maand!
    Ik weet niet wanneer je gestopt ben met de pil?
    Laat je het wel even weten of je wel of niet zwanger bent?

    Liefs Farfan
     
  3. marloes1982

    12 aug 2007
    13
    0
    0
    Ik ben al drie jaar gestopt met de pil, ivm allerlei bijwerkingen. Verder hebben we de laatste drie maanden dat we bezig zijn pas een frequent sex leven, omdat we beide graag een kindje zouden krijgen.
    Maar ben bang dat door de stress in ons beide leven het niet zo goed wil lukken..

    Liefs marloes
     
  4. marloes1982

    12 aug 2007
    13
    0
    0
    Ik heb positief getest vier dagen terug... Was zo blij. Ben eergisteren begonnen met bloeden...

    Liefs marloes
     
  5. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    he marloes, wat K*** voor je, is het niet een soort van tussenbloeding ofzo, of is t echt wel :evil:

    Liefs
     
  6. marloes1982

    12 aug 2007
    13
    0
    0
    nee het is geen tussenbloeding het is echt heel erg....

    Marloes
     
  7. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Marloes, ik heb 3 dagen gebloed en was toch zwanger! Was de innesteling! Dus test over een paar dagen nog eens! succes
     

Deel Deze Pagina