Wel of geen gesprek aangaan?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door sweetchocolate, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

    sweetchocolate Niet meer actief

    Hallo dames,

    Graag jullie mening/ervaring gevraagd.

    Ons zoontje, 3 maanden, gaat sinds hij 11 weken is naar het kinderdagverblijf.

    Vandaag om 1 uur werd ik opgebeld, of wij hem konden halen. Zoon lag in wipstoel te huilen. Ander kindje wou hem (heel lief) troosten. (Hij zit op verticale groep) Kindje zegt nog heel lief: "aai, aai, aai". Leidster ging naar zoon en het kindje. Bekeek onze zoon goed. Zat vol krassen en had een rode plek boven zijn oog.

    HA zegt dat de plek boven zijn oog lijkt op een eerste graads brandwond. Maar waar vandaan dan?! Vestigingsmanager en leidster zeggen dat er geen hete voorwerpen zijn in de groep. Vestigingsmanager zei wel dat het een erge schaafwond kan zijn. Ik weet niet, ik ben geen arts, ik heb dit zelf niet meegemaakt. Ik weet het allemaal niet.

    Vriend wilt gesprek hebben met vestigingsmanager en leidster. Ik heb zo iets van waarom? Is die leidster niet voldoende gestraft? Zij is er net zo hard van geschrokken! Zij moest ook haar tranen bedwingen, net zo goed. Ze is ook maar een mens van vlees en bloed.

    Ben ik te soft of vriend te hard?

    Groet,
    Sweetchocolate
     
  2. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Zoals ik al eerder gezegd heb, bij mij waren ze nog niet jarig geweest!!!Sweet je vriend heeft groot gelijk dat hij een gesprek wil, en dan vind ik het nog meevallen hoor dat jullie zo rustig kunnen blijven.
    O ja, mijn kind ging daar dus ook niet meer heen he!!!stelletje idioten.......je moet voor de gein de foto hier ook eens plaatsen, dan weten de dames waar je het over hebt ;)

    liefs en dikke knuf
    Es
     
  3. sweetchocolate