Wel of geen tweede? (Voor mijn vriend 5e..)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kk1985, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kk1985

    kk1985 Nieuw lid

    7 okt 2014
    3
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rotterdam
    Hoi Dames!
    Lang geleden, 4 jaar geleden om precies te zijn, ben ik hier ook zeer actief geweest i.v.m. zwanger worden. Nu, 4 jaar later, prikkelt het wederom. Met de vader van mijn zoon ben ik inmiddels uit elkaar ruim al 2 jaar en ben sinds een jaar samen met mijn huidige partner. Hij heeft zelf 4 kids van 15, 12, 8 en 4 welke hij eens in de twee weken OF allemaal heeft OF alleen de twee jongste. De 2 oudste wonen ver weg en hebben hun leventje inmiddels daar ook opgebouwd dus die komen niet meer elke 2 weken, wat logisch is. We wonen niet samen officieel maar hij slaapt wel praktisch elke dag bij me of ik bij hem. Alle omgang met alle kinderen verloopt vlekkeloos, financieel en met alle betrokkenen. Hij zou heel graag een kindje willen nog en ik ook. Ik ben zelf enig kind en vind het nog altijd erg jammer dat er geen mogelijkheid in zat om een broertje of zusje te krijgen. Mijn ex-partner heeft ook 2 broers en mijn vriend heeft 6 broers. Mijn zoontje is wild van kleine kinderen dus ik zou het hem zo gunnen als het ons gegund is! Zijn er meer dames op dit forum die een soort van samengesteld gezin hebben? En hoe verloopt dit bij jullie? Is er veel verschil met een tweede en wat gaf de doorslag om voor een tweede te gaan?Hoor graag!! Liefs, Kelly
     
  2. kk1985

    kk1985 Nieuw lid

    7 okt 2014
    3
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rotterdam
    Helemaal niemand???
     
  3. Annemarieke

    Annemarieke Actief lid

    6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, wij zijn ook een samengesteld gezin.
    Wel een beetje anders, mijn man heeft 2 zonen van 14 en van 9 en ik heb een dochter van 8. Mijn dochter is altijd bij ons en de zonen de ene week wel en dan een week niet.
    Prijs je gelukkig dat alles goed loopt want jammer genoeg is dat niet overal :)
    Toch hebben ook wij besloten om samen ook nog voor een babytje te gaan.
    Als die kinderwens bij beide aanwezig is, waarom zou je er niet voor gaan?
    Je weet zelf het beste of het in je leven past en daar moet niemand anders iets over zeggen.
    De kinderen vinden het meestal wel super :)
    Ga er gewoon voor zou ik zeggen!
     
  4. kk1985

    kk1985 Nieuw lid

    7 okt 2014
    3
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rotterdam
    Dank voor je reactie en leuk om te horen dat het bij jullie ook goed verloopt!
     

Deel Deze Pagina