Hallo allemaal, Ik ben vorig jaar dec gestopt met de pil en heb sinds 4 maand nu een normale cyclus van 28 dagen. mijn vriend en ik zitten al een behoorlijke tijd met kinderen in gedachten. We hebben nu een koophuis en zekerheid met werk. We hadden dit weekend besloten nu geen condooms meer te gebruiken en afwachten wanneer het gaat gebeuren Ik had zaterdag avond me laatste ong. En we hebben maandag hoe ik dat hier overal zie staan (geklust) Heb ik kans dat ik zwanger ben dan? En klopt het als je allebij tegelijk klaar... meer kans hebt of is dat gewoon een fabeltje? groetjess
De eerste dag dat je ongesteld bent is dag 1. Als je 28 dagen hebt normaal, dan ben je gemiddeld rond dag 14 vruchtbaar. Dus denk dat het antwoord nee is
je kunt o pverschillende sites uitrekenen wanneer je het meest vruchtbaar bent. doe je het rond die tijd om de dag dan is de kans het grootst. Ik denk inderdaad dat de kans dat het nu raak is erg klein is. Je hebt nog geen eisprong gehad en de kans dat de zaadjes het overeen tot die er wel is is erg klein.
Bij een cyclus van 28 dagen heb je op dag veertien je eisprong! Dus nee kans is er niet maar je weet maar nooit natuurlijk het lichaam is veelal een raadsel!