hoe snel na de ovulatie zou je last kunnen krijgen van kwaaltjes?

Discussion in 'Zwanger worden' started by glamoury, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    hoi dames!

mijn vraag is, hoelang na de ovulatie zou je last kunnen krijgen van kwaaltjes?

dacht altijd dat dat ff duurt, maar durf het niet hard op te roepen (bang dat ik me vanalles inbeeld).
    Dit is voor mij de eerste ronde, en weet helemaal net hoe mijn cyclus in elkaar steekt, omdat ik een paar jaar geleden ook gestopt was met de pil, maar een erg onregelmatige cyclus had voor 2 jaar.

nu ben ik 16 augustus gestopt met de pil, 20 augustus ongesteld geworden........en als ik van een normale cyclus uit zou gaan zou ik op 3 september een eisprong hebben gehad(maar nogmaals dat weet ik dus niet zeker)....veel geklusd ook......en nu heb ik sinds gister pijnlijke borsten en gevoelige tepels.....en een beetje last van mijn onderbui(opgeblazen gevoel idee)

Dit kan toch helemaal niet zo snel....???

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Volgens mij zou dat inderdaad te snel zijn, maar ik weet het ook niet zeker.. Als je ei eerder is geweest zou het wel weer kunnen.. Maar omdat je in je eerste ronde zit, kan het ook net zo goed met ontpillen te maken hebben.. Hormonen zwieren dan door je lijf.. Ik hoop natuurlijk dat je gewoon meteen raak hebt!

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat jij weleens last zou kunnen hebben van je pil. Ik had vorig jaar op 30 juli de laatste pil genomen en in de maand augustus heb ik allerlei zwangerschapsverschijnselen gehad. Vet haar, pukkel, pijnlijke tepels enz. Na een maand verdwenen de tepels en het haar. Alle overige kwaaltjes zijn gebleven. De pukkels heb ik nog steeds rond mijn eisprong, maar wel in mindere mate gelukkig. Had vroeger nooit pukkels. Gewoon even afwachten dus. Voor zwangerschapskwaaltjes is het voor jou helaas nog wel erg vroeg.

4. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    nou idd dat gevoel heb ik dus zelf ook dat het met ontpillen te maken heeft, maar vind het heel irritant moet ik toegeven.

ik zit veel in de auto, en kan je vertellen....das nie fijn!!

zou mooi zijn als ik een kortere cyclus heb gehad, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in gezien de vorige pogingen voor een kindje...aantal jaar geleden.

hoe ist met jou? wanneer test je weer?

Share This Page