Vorige maand was op 14 juli de eerste dag van mijn menstruatie. Deze maand voelde ik al heel snel symptonen die wel eens kunnen wijzen op een zwangerschap. We hebben ook in mijn meest vruchtbare periode gemeenschap gehad. Het was allemaal niet zo gepland, maar we zouden wel heel erg gelukkig zijn met een derde kindje. Nu heb ik afgelopen zaterdag een test van de kruidvat gedaan en deze was positief . Maar omdat ik niet exact weet wanneer mijn volgende menstruatie zou moeten zijn twijfel ik nu heel erg. Als ik van 28 dagen uit ga zou gisteren mijn menstruatie moeten beginnen, maar als ik van mijn laatste cyclus uit ga zou het wel 30 of 31 dagen kunnen zijn, dus zou ik pas donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden.Maandag weer een test gedaan van het apothekers merk en ook deze was weer positief . En om het nog zekerder te weten heb ik gisteren weer een test gekocht van clear blue en ook deze was duidelijk positief.Toch kan ik nog helemaal niet blij zijn, omdat ik dus niet weet wanneer mijn menstruatie zou moeten zijn. Wel voel ik alle symptonen die ik bij mijn vorige zwangerschapen ook heb gevoeld. Groetjes Annemiek
Je bent zwanger hoor. Een test (en zeker geen 3) geeft niet zomaar een streepje. Misgaan kan het altijd nog, dat heeft zoveel niet met je nod te maken. Dus ik zou zeggen, gefeliciteerd
mij lijkt dat je zwanger bent, een test ( en zeker niet 3) liegen niet hoor. Alle 3 positief, proficiat. Waarom, als ik vragen mag, maar je je zo druk wat je NOD is?
Bedankt meiden! Op intenet en op de bijsluiters van de testen stond, dat je beter niet voor de NOD kan testen, omdat de kans op een menstruatie evengoed nog aanwezig is.Dus stel dat ik geen test zou doen had ik helemaal niet geweten dat ik zwanger was en was ik misschien toch nog ongesteld geworden. Misschien zijn het de hormonen die me op dit moment zo onzeker maken
Hey meisie, Dat heb ik ook. Ik heb ook 3 testen gedaan voor me NOD. Die gaven alle 3 positief!. Wel licht. Maar ze zeggen een streep is een streep! Maar ik ben toch bang dat ik toch ongie wordt... En dat wil ik Natuurlijk niet!. Ik hoop dat ik lekker zwanger blijft en straks bevalt van me 3e kindje.. Gefeliciteerd en geniet ervan. Voor je het weet zijn die 9 mnd voorbij.... Grt Jeanney....
Jij ook van harte gefeliciteerd! Wanneer heb jij je NOD? Het blijft even spannend he?! Het is de eerste maanden natuurlijk helemaal onzeker. Maar deze week vind ik toch wel extra spannend!