Dames, zoals de titel al aangeeft heb ik een vraag over de zwemmers van mijn vriend. In zijn vorige relatie hebben ze geprobeerd kinderen te krijgen. Dit is op de natuurlijke manier niet gelukt. Ze zijn toen naar het ziekenhuis gegaan en hebben alle onderzoeken gehad. Zij werd niet ongesteld en hij bleek zwakke zwemmers te hebben. Dit heeft zoveel druk op de relatie gelegd dat ze uit elkaar zijn gegaan. Even later bleek ze zwanger te zijn. Op de natuurlijke wijze na het stoppen met de hormonen enz. Aangezien mijn vriend er heilig van overtuigd is dat je een vrouw met een kind niet in de steek moet laten hebben ze het toch weer geprobeerd. 2 weken later heeft ze een miskraam gehad na een zwangerschap van 3 maand. Uiteindelijk zijn ze 3 jaar geleden alsnog uit elkaar gegaan na 9 jaar samen geweest te zijn. Hun relatie is altijd erg stressvol geweest, ze hadden 2-3x per maand sex en alleen rond de vruchtbare dagen, zodat het al snel geforceerd werd. Ze hadden altijd ruzie. Nou vraag ik mij ook af waarom ze aan kinderen wouden beginnen. Maar ik denk dat ze vrede hadden met elkaar tot dat de bom barste. Ik ben ook heel blij dat het nooit zover is gekomen (kinderen). Vriendlief was al ruim 7 jaar bij haar en was eigenlijk niet anders gewent en hij was haar eerste vriendje. Uiteindelijk leefden ze langs elkaar heen. Er ging een wereld voor hem open toen hij mij leerde kennen Nou weten jullie een beetje wat er speelde toen in zijn leven. Hij is dus al een keer getest op zijn zwemmers en het was niet heel goed. Nou is mijn vraag of de kwaliteit van sperma kan veranderen. Als hij klaarkomt, dan heeft hij veel meer sperma als toen de tijd, het is ook anders van kleur en dikte. Kan het zijn dat het toen door de stress en omstandigheden niet goed was en dat zich dat hersteld heeft? Hij zegt nu ook dat hij achteraf gezien nooit zo gelukkig is geweest als dat ie nu is. Het lijkt mij dat dat toch ook invloed kan hebben?
Wow meid ik zou het niet weten! Ik heb wel ooit gehoord dat als je het vaker doet je sperma beter is, maar elke dag dat het dan weer minder word. Ik hoop voor je dat het bij jullie een stuk sneller gaat!
Ja dit kan eigenlijk zelfs van keer tot keer schelen. Ik zou als ik jullie was een test aanvragen met het verhaal. Zodat jullie straks ook niet jaren aan de bak zijn terwijl het misschien al duidelijk is.
dat is juist het probleem. Het heeft toen in die tijd zoveel stress meegebracht dat hij dat nooi meer wil. Ik kan me daar iets bij voorstellen, ik heb er ook vrede mee als het langer gaat duren. Hij is emotioneel zo door een dal gegaan, dat wil ik hem niet weer aandoen. Uiteindelijk is het wel bij hun gelukt, dus zijn zwemmers doen het wel. Ik weet dat stress en ongelukkig zijn veel kan doen met je lichaam.
Wij hadden eerst 0 zaadjes, al een keer 2 miljoen, soms 100.000 soms 200.000 dus dat wisselt per dag meid!
En de samenstelling ligt toch ook aan wat hij eet? (de smaak in ieder geval wel...... tenminste...heb ik ooit gehoord )
je hebt ook thuis testen waarmee je kunt testen enkel zeggen die testen niets over de beweeglijkheid maar enkel over de hoeveelheid als ik het goed heb is toch net ff iets anders dan het ziekenhuis maar ik zou er vooralsnog niet over beginnen zij is zwanger geworden dus het kan wel, en tja soms duurt het even meid... zo test je en heb je en heel goede uitslag zo is het de volgende keer bagger en vice versa.... ga hem voorlopig niks opdringen houd het gewoon leuk en gezellig (wat vrijen betreft) je bent nog hartstikke jong dus maak niet dezelfde fout samen als destijds hij met zijn ex... succes
owh begrijp me niet verkeerd hoor! Er is geen haast bij. Alles op zijn tijd. ik vroeg het me gewoon af. Ons motto is als het komt komt het
Wat ik van mijn vriend weet, is dat hij ook meer sperma produceert wanneer hij meer opgewonden is. Dus bij een vluggertje of een moetje is het veel minder dan wanneer wij er alle tijd voor nemen. Verder heb ik geen antwoorden op je vragen.