Wel of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meliske, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Hallo,

    Ik heb een vraag, en eigenlijk weet ik wel dat ik moet afwachten maar ik word gek van het denken ;)

    Normaal voel ik mijn eisprong altijd heel goed, deze maand, eerste ronde, niet goed gevoeld, maar ik denk dat mijn NOD afgelopen dinsdag, 30 juli, moet zijn geweest, dit gaf mijn temp kaartje ook aan.
    Ik voel gewoon al een aantal dagen dat ik zwanger ben, en maandag 29 juli had ik dus getest, maar die was negatief.
    Omdat ik dat zwanger gevoel bleef houden, heb ik woensdag weer getest en zag een heeeeeeel licht streepje. Zwanger!!! Nu is het inmiddels een aantal dagen verder en vanmorgen nog steeds een heeeeel licht streepje, had dat niet een stuk donkerder moeten zijn? Dit was bij mijn andere 3 zwangerschappen wel zo namelijk.
    Ik heb wel af en toe wat krampen, maar niet extreem pijnlijk, ook geen bloedverlies.

    Wat denken jullie? Zou dit mis gaan?
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Heb je foto's van de testjes?
     
  3. kzh

    kzh Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Bij mij bleven de testen ook redelijk licht, heb toen een clearblue digital gedaan en die zei zwanger, dus was ik overtuigd.
    Dat je testen licht blijven hoeft dus niet te betekenen dat het mis zal gaan
     
  4. Niicci

    Niicci Fanatiek lid

    1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Kv testen toevallig?
    Dan kan het daar ook aan liggen!
    Heb je een foto?
     
  5. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Dat is zo balen, ik ben zo stom geweest om allemaal verschillende te gebruiken, ik zal is even kijken of het me lukt om er ene paar op te zetten.

    De testen geven wel een streep hoor, maar echt super licht, maar je ziet het wel.

    Ik ga ff kijken of het me lukt
     
  6. Niicci

    Niicci Fanatiek lid

    1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dat kan dan ook het "probleem" zijn.
    De testen zijn niet allemaal even gevoelig :)
     
  7. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    #7 Meliske, 3 aug 2013
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
    image.jpg

    @ Allemaal, bedankt voor de reacties! fijn om je onrust hier te kunnen delen!

    De onderste op de foto is van vanmorgen, de middelste van gister, en de bovenste van donderdag, en woensdag had ik met clearblue gedaan, daar stond een streep maar die is er nu vanaf.

    De bovenste op de foto is van sensitest. Iemand daar ervaring mee? Ik vind het afleesvenster zo klein!
    Heb nu de goedkope van kruitvat gekocht en daar ga ik het morgenvroeg maar is mee proberen.
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Het is natuurlijk gewoon zwanger, maar moet het niet donkerder worden?
    Wijst het licht blijven van een streepje niet op een miskraam?
    Of zie ik spoken???
    Ik dacht dat het bij een 4de allemaal wat makkelijker zou gaan , maar het lijkt wel allemaal meer stressvol.....
     
  9. kzh

    kzh Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja, dat is zwanger ja!
    maar, bij mij bleef ie ook licht.. en heb nu een heel mooi meisje van 4 maanden oud ;)
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    image.jpg
    Kon het niet laten om net ook nog ff met de goedkope kruitvat te testen, en daar komt dit uit, zie foto.
    Wat ben ik toch een ei, had ik nou maar alle dagen met dezelfde test getest!

    @kzh bedankt voor je reactie! Denk je niet dat de streep donkerder moet worden?
     
  11. MiMully

    MiMully Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Zwanger! Op de eerste zie ik nu niet iets. Geen zin om te turen hoor, dus het zal er vast staan. En dat die van gister en vandaag even donker zijn, kan heel goed. Om de twee dagen verdubbeling van je HCG dus in theorie zou je morgen weer donkerder moeten testen.
     
  12. kzh

    kzh Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    uiteindelijk wordt ie vast donkerder, maar het kan zijn dat je minder snel HCG aanmaakt.
    Omdat ie niet donkerder werdt heb ik met een clearbleu getest, daarna niet meer.. dus geen idee wanneer ie donkerder zou zijn geweest bij mij
     
  13. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    #13 Meliske, 3 aug 2013
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
    @mimully, dank je voor je reactie! Ik wacht morgen maar weer af ;)
    @kzh, heel slim, misschien moet ik ook stoppen met testen... Maar das moeilijk.
     
  14. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik zou morgenochtend nog een kv doen. Zijn ze wel roze die streepjes op mijn telefoon lijken ze grijs??
     
  15. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @paula, volgens mij roze, ben nu ff niet thuis, dus zal straks nog ff kijken. Wat als ze grijs zijn?
     
  16. littlewonder23

    littlewonder23 Niet meer actief

    Zwanger hoor.
    Gefeliciteerd :)
     
  17. nedjla

    nedjla Fanatiek lid

    16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja zeker zwanger bij mij duurde het ook even voor ze donkerder werden
     
  18. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Als ze in het echt maar roze zijn dan ligt het gewoon aan mijn telefoon:)
    Waren ze binnen de tijd en roze dan zeg ik gefeliciteerd!
     
  19. Giggle

    Giggle Bekend lid

    18 jun 2013
    968
    0
    16
    Ik zie ze allemaal, zelfs de bovenste, EN ik vind dat ze oplopen...hahaha
    Dus gewoon dik gefeliciteerd!!!
     
  20. Mama Larissa

    Mama Larissa Fanatiek lid

    11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Spannend zeg!

    Persoonlijk vind ik je kv test van vandaag wel erg licht, gezien het feit dat je dinsdag je NOD al had en vandaag dus 4 dagen na NOD zit...
    Het is waar dat deze testen minder snel donkerder worden en ik hoop heel erg voor je dat je gewoon een donkerdere test hebt morgen en een goede zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina