Welk bedje hebben jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara11, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Onze dame is toe aan een groter bed.
    We wilden eerst een juniorbedje kopen. Gisteren hebben we een aantal zaken bezocht en nu hebben we besloten het juniorbedje over te slaan en voor het 'grote bed' te gaan. We hebben geweldige bedden gezien maar wat zijn ze duur! Nu ben ik benieuwd waar jullie voor gekozen hebben? Zijn jullie kindjes blij met hun bedje? Ik kan alle inspiratie gebruiken!
    Wij vielen voor het bedje 'prinses op de erwt' van de zaak K.F. (ik mag vast geen reclame maken, dus ik kort het even af. Je vindt de zaak in Breda en A'dam). Alleen al voor het verven betaal je een meerprijs van 300 euro :$.....(en dan zat de lattenbodem er ook nog niet bij :$:$) dat wordt 'm dus niet..

Amber

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je mag vast wel de naam vermelden hoor. ;)

Wij zijn ook op zoek naar een 'groot' bedje.
    Vond deze wel heel erg leuk, maar is een stapelbed en daar hebben we niks aan. :D
    Promo meuble

Deze vind ik ook wel iets hebben, maar heb geen idee wat de leveringskosten zijn van deze site.
    Promo meuble

Dus ben nu bezig die (of soortgelijke) bedjes dichter bij huis te zoeken. ;)
    Maar vind die 'bus' nog steeds supergaaf. :D

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hoi Lucia,

Oeh, die bus vind ik ook superleuk! Ik ga eens snuffelen op de site, bedankt!
    (en het is Kids Factory :D)

groetjes

4. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    689
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
  5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Brunette, dit is helemaal top! Gisteren nog heel Marktplaats afgestruind, toen stond er nog geen enkel prinsesopdeerwt-bed! Thanks!

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

heb de adverteerder gemailed, duim voor me...

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat een gaaf bed zeg! Hoop dat het gelukt is.

8. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    689
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Mijn duimen draaien voor je :)

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn duimen draaien ook, wat een gaaf bed! :)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.781
    3.319
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben helemaal verliefd op een bedje wat bij de babysuperstore staat... , maar dat kost dus ook 630 euro... zónder de bedlade of gordijntjes.
    We twijfelen dus nog... of het dit wordt (denk het niet -eigenlijk écht te duur) of gewoon een junior bedje voorlopig. Maar hij is zó leuk...
    hier staat hij, op pagina 4 ... rechtsboven..

Flash Page Flip

De lifetime bedden zijn overigens ook hélemaal geweldig vind ik. Vooral omdat ze dus ook meegroeien (in hoogte) met je kindje. Maar daar hoef ik verder niet over na te denken, die zijn niet te betalen voor ons.

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

oh Athina, dat is ook een erg leuk bed zeg! Misschien moet je ook eens op marktplaats kijken.

ik vind ´ons´ bed zo geweldig, omdat het breed is (ruimte, kun je ook eens gezellig naast je kindje boekje voorlezen), omdat het later verhoogd kan worden waardoor de onderkant een soort 'tent' wordt, en omdat het enorm goed bij haar kamer past. Ze wees 'm zelf ook eens aan toen ik op internet aan het struinen was.... pfff, ontzettend veel geld voor een bed, maar ook een investering. Ik hoop nog steeds op marktplaats, ik heb een mailtje gekregen dat ze na gaan denken over wat ze ervoor willen hebben. Er zijn ook andere gegadigden... (hellup). Ik geef de hoop nog niet op

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.781
    3.319
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    op marktplaats kon ik niets vinden... dat van die investering hadden wij ook al gedacht, ze kunnen -net als bij jou- natuurlijk hartstikke lang vooruit nu met dit bed.
    Wel spannend hoor nu, wat ze gaan zeggen. Het is voor hen natuurlijk ook wel verleidelijk om te zeggen : We wachten het bieden af, misschien krijgen we meer dan we nu vragen... Anderzijds: Als ze het nu aan jou verkopen, zijn ze er gelijk vanaf. Hopelijk geeft dat de doorslag en maken ze er nog een leuke prijs van!

Wij hebben trouwens het bedje besteld! M'n ouders sparen 1 euro per dag voor onze dochter (1e kleinkind) om leuke dingen te gaan doen.. Maar dat komt er niet zo veel van nu ze nog zo klein is... Dus nu hebben we deel daarvan voor het bedje gekregen, echt super lief... Wel even moeilijk om aan te nemen, dus we hebben het bedrag wat ze wilde geven wat verminderd, maar toch gedaan... En toen we belde voor het bed, bleek dat het volgende week met 70 euro afgeprijst in de folder zou komen, dus dat kregen we nu ook, dus dat scheelde ook weer.... Ben zó blij. Levertijd is alleen 2 tot 4 weken... Dus nog even geduld.

Maar voor jullie héél veel succes.. ik hoop dat het bij jullie ook lukt!

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Athina, wat heerlijk dat je het bedje kunt kopen! Je ouders doen het met liefde, zeker weten. Veel plezier ermee! (zullen we over een tijdje leuke foto's plaatsen van de bedjes?) Het klopt wat je zegt, de mensen van marktplaats wachten volgens mij de biedingen af, zou ik zelf ook doen. De biedingen lopen op.... we zullen zien.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.021
    3.799
    113
  15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Jo, wat een prachtige foto! Lijkt zo uit een blad te komen! Wat een schatje...

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.021
    3.799
    113
    Dank je! Ja, hij is gemaakt door een fotograaf die graag haar portfolio op wou bouwen en daarvoor vrijwilligers zocht. Ze kwam langs kwam op locatie, de foto's zijn echt heel leuk geworden, waaronder deze waar ze op haar bedje zit.

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

helaas, bed is verkocht aan iemand die nog meer bood... Pfoeh, we kwamen bijna aan de normale prijs, dan koop ik ´m liever zelf! Ben niet helemaal blij met hoe het gegaan is, maar ach, dat zijn marktplaatspraktijken. Gelukkig hebben jullie leuke sites genoemd, ik blijf zoeken.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben de Kura bed van IKEA, maar omdat wij dat hout dus niet mooi vinden, staat mn man nu het bed te verven.
    Het wordt zeeblauw

Als hij er aan toe is, word het een hoogslaper dus! wel zo makkelijk

19. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    onze dochter slaapt sinds een maandje ongeveer in een 1-persoonsbed

20. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Amber wat een leuk bed! Zoiets wil ik ook voor onze dochter als ze groter is.
    Voor onze zoon hebben we toch voor een peuterbedje gekozen, een houten jeep. In combinatie met een knalblauwe boom op zijn muur staat het erg leuk.
    Hij vindt hem zelf helemaal geweldig!:D
    Bekijk bijlage 72008

Deel Deze Pagina