welk (buiten)speelkleed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maggie100, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een mat waar mijn kleine meid heerlijk op kan spelen zonder zich zo min mogelijk kan bezeren dus graag een dikke mat dat ook buiten op de tegels gebruikt kan worden. Nu heb ik het buitenspeelmat van kidz impulz op het oog maar voordat ik die haal ben ik benieuwd wat anderen ervan vinden. En misschien zijn er nog andere leuke en fijne buitenspeelkleden die ik over het hoofd heb gezien.

    Alvast bedankt!
     
  2. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik inderdaad meer over gehoord maar helaas is deze niet meer te verkrijgen. Ik kan het tenminste nergens meer vinden.....
     
  4. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
  5. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    nou wel groter dan een boxkleed, zeker 2x zo groot.
     
  6. MamaInSpee1979

    MamaInSpee1979 Actief lid

    7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Wij hebben inderdaad een buitenspeelkleed van kidz impulz. Dit hebben we gekregen want ze zijn wel prijzig. Maar ik ben er erg blij mee! makkelijk schoon te houden, goede vulling, laat geen kou door buiten en ondanks het formaat vrij goed op te vouwen en mee te nemen dus (in zo'n grote shopper past hij goed). Wij zijn er dus erg tevreden over!
     
  7. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    De link is van een folder van 2011, op de website kan ik het nergens meer vinden en in de winkels ook niet. Ik had namelijk al gezocht want een collegaatje heeft dat kleed ook, erg handig inderdaad.
     
  8. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    niet zo heel lang geleden hebben nog in de folders gestaan en zag ik ze ook weer in de winkels liggen.
    Zal wel per regio verschillen dan denk ik.
     
  9. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Dan ga ik weer eens kijken misschien was ik te vroeg....scheelt veel geld namelijk
     
  10. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier liggen die kleden ook nog gewoon in de winkel..

    Wij hebben m ook, superfijn ding!
     
  11. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij het buitenspeelkleed of de andere? Zijn het stevige kleden waar ze goed op kunnen tijgeren rollen of zacht? En nog een vraag is het ruw of glad? :)
     
  12. Jo85

    Jo85 Niet meer actief

    Mijn moeder heeft zelf een speelkleed gemaakt. Zo groot al ik hem wilde en met lightning mcqueen erop gemaakt..
    Ik ben er erg blij mee.
     
  13. blondi

    blondi Fanatiek lid

    3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben ook een speelkleed van Kidz Impulz.
    Ik vind hem helemaal top! Lekker makkelijk met een nat doekje eroverheen zwaaien en hij is schoon.
    Aangezien wij een hond hebben vond ik een stoffen speelkleed niet fijn, dat ding kon steeds in de was omdat ie vol met haren zat.

    Wij hebben het kleed dat voor binnen is, dus zonder die speciale onderkant, maar hij kan prima buiten hoor.
    Hij is heeeeeeel stevig, met kruipen glijd ze er een beetje op weg maar dat doet ze op de tegelvloer ook.
     
  14. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook eens even opgezocht wat voor kleed dat is van Kidz Impulz, maar jeetje wat een duur ding! Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om zoveel uit te geven aan een speelkleed :$

    Nu ik Blondi lees over een glad kleed ivm honden, vind ik dat wel een goed idee om in m'n achterhoofd te houden.
    Is dat picknickkleed van de Hema ook glad toevallig? Vind dat nog een normale prijs tenminste.
     
  15. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het kleed van de Hema is geplastificeerd aan de onderzijde, de bovenkant is idd van stof.
     
  16. miis

    miis VIP lid

    8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik heb een speelkleed van de ikea, die heeft zo'n plastic achtige onderkant en is groter dan een boxkleed...
     
  17. kv78

    kv78 Actief lid

    19 apr 2011
    348
    0
    16
    dit is wat wij gebruiken buiten:
    Ik heb zo'n vloerpuzzel van foam (met alle letters van het alfabet), deze leg ik op de grond in de grootte van wat ik wil, je kunt het zo groot maken als je zelf wil.
    Daaroverheen leg ik een deken (of boxkleed) waar de kleine dan op kan spelen.
    Doordat je de ondergrond van foam hebt trekt er geen kou doorheen. En ze zijn af te wassen.
     
  18. kv78

    kv78 Actief lid

    19 apr 2011
    348
    0
    16
    [​IMG]

    zoals deze, alleen heb ik dan de letters van het alfabet.
    ps: ik heb hem voor 1,50 gekocht op een speelgoedbeurs.
     
  19. maggie100

    maggie100 Fanatiek lid

    12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd een duur ding vandaar dat ik ook naar ervaringen vraag.:) Ik heb nu een kleed op de grond maar idd alle haren van de dieren blijven erop liggen maar het is te dun, te klein en op kdv kan ze al tijgeren maar thuis wil dat niet omdat ze op de stof niet vooruit komt (ze probeert het maar lukt dus frastraties haha).nu zag ik op de website ook een koopjeshoek dat scheelt bijna de helft dus een tip voor diegene die het ook willen kopen lol (showmodellen)! Alleen wil ik het graag dan in 2 kleuren kan ik nog eens wisselen. Ik heb besloten om hetkleed te halen ik mag nog wat uitkiezen van mijn schoonmoeder dus bij deze :)

    Nog 1 vraagje aan de ervaringsdeskundigen van kidz impulz kleed :) omdat hetkleed steeds op de grond ligt wordt hetniet erg koud om op te spelen?
     
  20. sietske

    sietske Bekend lid

    26 mei 2006
    552
    1
    0
    wij gebruiken een slaapzak van mijn man van vroeger... niet dat het nog zin heeft aangezien meneer er toch weer afkruipt, maar het is iets..
    bij vochtig weer leggen we er een zijltje onder
     

Deel Deze Pagina