Welk geslacht zien Jullie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jes12, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

    jes12 Bekend lid

    2 jan 2014
    888
    91
    28
    Even ter bevestiging.. ik kreeg namelijk het gevoel dat de echoscopist niet zeker was van zijn zaak.. wat zien Jullie op mijn echo foto? Is dat witte wat aan de rechterkant wat uitsteekt wat ik denk dat het is:) echo was met 14.3 weken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Hier is geen geslacht op te zien.
    Heb je geen potty shot gekregen??

    En nee, dat is geen piemel ;)
     
  3. jes12

    jes12 Bekend lid

    2 jan 2014
    888
    91
    28
    Nee heb verder geen foto's gekregen. Dan ga ik er maar op vertrouwen dat hij het goed gezien heeft.
     
  4. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik zie het geslacht niet.
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.044
    113
    Altijd een kunst apart met die echofoto's heb onze echoscopiste af en toe echt met vraagtekens aan zitten kijken bij die eerste echo's. Maar ik zie volgens mij een gebogen knie, knieschijf naar "ons" toe gericht zeg maar en dan bedoel je dat witte daarboven? Mijn echoscopiste hield aan als je geen balletjes ziet is t een meisje. Wij kregen dan ook een dochter.

    Mja ik kan hier eigenlijk niet echt wat uithalen wat daarop moet lijken. Al is t ook wel een vak apart. Ligt er ook net niet heel handig voor, voor de leken. Dus misschien is er nog een andere techniek of ander beeld waaraan het herleid is.
     
  6. jes12

    jes12 Bekend lid

    2 jan 2014
    888
    91
    28
    Dan nog maar even geduld hebben met shoppen tot de 20 weken echo.. :roflmao:
    Bij mijn eerste zoontje zag je overduidelijk 2 balletjes met een piemeltje ertussen, dus ik dacht ik herken dat nu ook weer op de echo.
    Maar ik heb niks gezien wat er ook maar op leek:confused:
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Omdat losse onderwerpen over geslachtsbepalingen niet zijn toegestaan doe ik deze dicht.
    Mocht je nog vragen hebben over het geslacht van je baby kan je een topic openen in Het grote NUB topic of het grote Potty shot topic.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina