welk landal park in juni

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rizzoli, 5 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Mijn dochter heeft in juni een week vrij van school en wij zijn die week ook 10 jaar getrouwd, dus dat leek ons een mooie aangelegenheid om er eens tussenuit te gaan.

    Een weekend is voor ons eigenlijk wel lang genoeg, maar een midweek is flink goedkoper.
    We kijken nu eigenlijk naar de volgende parken
    -Hof van Saksen
    -Land van Bartje
    -Rabbit Hill
    -Vennenbos

    Dochter is in juni bijna 5. We willen wel een huisje, dus geen sta caravan. We gaan eigenlijk jaarlijks wel een keer naar het Vennenbos of de Lommerbergen, die voelen zo vertrouwd of zo haha.

    Hof van Saksen is wat duurder, wat gezien de gelegenheid niet uitmaakt. Maar als alle faciliteiten dan nog dicht zijn, wel zonde is van het geld.

    Land van Bartje, ponyranch is leuk, maar ze heeft een eigen pony, is dus niet doorslag gevend.

    Rabbit hill hebben we geen ervaringen mee.

    Heeft iemand tips wat een leuk park is ook als de faciliteiten tegen die tijd nog dicht zijn?
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou zelf kiezen voor hof van saksen -gezien de verhalen. Maar ken het zelf niet. Het Loo vind ik zelf ook erg leuk - ook met de faciliteiten verder dicht. Ze doen op landal overigens nog best wat qua animatie (speurtochten, knutselen, bingo online) . Bij het Loo heb je een zwemmeer,ook met trekpontje. Mogelijk kun je ook nog kiezen voor een kinderbungalow. Extra leuk ook.
     
  3. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Het Loo zijn we vorig jaar geweest toen ook alles dicht was ja. Park op zich wel leuk, mooie huisjes ook. Maar eigenlijk niet zo veel te doen in de buurt. En met het meer is leuk, maar als het regent, dan duurt de midweek wel heeeel lang.
     
  4. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Dat is overal zo, toch?
    Maar wie weet zijn de binnen faciliteiten dan weer open.
     
  5. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wellicht kiezen om dan juist ergens richting de kust te verblijven?
     
  6. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.633
    10.536
    113
    Dat wilde ik ook voorstellen. Je zou eens bij vakantiepark de Krim op Texel kunnen kijken (wij gaan pas eind augustus, maar ik hoor goede verhalen). Super mooie faciliteiten en leuke accommodaties.
    Of mooie parken in Zeeland, daar krijg ik ook altijd een vakantiegevoel van.

    Hof van Saksen is heel mooi, wij waren er 6 jaar geleden, dus niet echt recent, maar gebaseerd op ons verblijf toen zeker een aanrader. De nieuwe glijbanen in het zwembad zijn wel meer gericht op oudere kinderen met zwemdiploma, geen idee of je dochter dat belangrijk vindt, mijn zoontje zou teleurgesteld zijn.

    Land van Bartje heb ik ook als heel leuk ervaren, wil ik ook nog een keer met de kinderen naartoe.
     
  7. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Aelderholt is superleuk!
    Leuke binnenspeeltuin mooie buiten speeltuin
    In nov geweest tijdens sint en mooi activiteiten gedaan die ze buiten dan deden met zwarte pieten... dus in juni mooier weer en langer licht dus dan wellicht nog meer
    Er is een mooie glijbaan extra bij zwembad als dat open is

    land van bartje doen wij aanstaand weekend
    Ivm ranche gekozen.... en nu zag ik een gloednieuwe pumptrack en midget golf
    Zwembad is leuker dan standaard van landal als zijn lommerbergen en vennenbos dan weer uitzonderingen erop

    rabbit hill moet een kopie zijn van aelderholt ( of andersom)
     
  8. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Wij hebben trouwens bewust gekozen voor meivakantie naar Miggelenberg ivm speelvoorzieningen en ligging op de Veluwe. Onze dochter houdt van wandelen in het bos. En tja het goede weer is altijd afwachten. Maar dus bewust parken met leuke binnen faciliteiten niet gekozen. Als er dan toch iets open is, is dat meegenomen
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  9. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Net gebeld met Land van Bartje. Ze doen echt hun best om zo veel mogelijk activiteiten (op een aangepaste manier) door te laten gaan.
    Vind daar de huisjes echt heel mooi.
     
  10. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Gaan het dit weekend meemaken
    Alleen zijn een minidisco bingo allemaal online

    alles is ook op hun eige. Site te vinden

    https://landvanbartje.nu/


    En bij prima weer is hun zwembad open, dak gaat open en dan mag je zwemmen
     
    Rizzoli vindt dit leuk.
  11. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.135
    4.354
    113
    Home
    Rabbit hill vonden Mijn kinderen echt heel leuk
    Ook qua binnenspeeltuin etc

    Als ik nu moest boeken zou ik kijken welke buitenspeeltuin en omgeving het leukste is ivm de maatregelen
    Ze hebben wel buitendisco mits het droog is
     
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Land van Bartje vind ik leuk voor de kleintjes.
    Weinig wandel mogelijkheden direct vanaf het park.

    Rabbit Hill heeft een leuke grote buiten speeltuin.
    De binnen speeltuin zag er goed uit maar was nu nog dicht.
    Veel kleine speeltuintjes op het park.
    Je kon dagelijks naar bollo, en er werd nog iets anders georganiseerd.
    Dochter kreeg ook een knutselpakket. En je kon pakketjes kopen.
    Je kan skelters huren.
    En je loopt zo het bos in.

    Landal Coldenhove heeft een kleinere buiten speeltuin, maar prima.
    De binnen speeltuin was oud/gedateerd.
    Je loopt ook hier zo het bos in.

    Zwembaden bij landal zijn overal eenvoudig maar prima.
     
  13. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Net geboekt bij Land van Bartje. We zitten vlak bij de grote buiten speelplaats en vlak naast de pony ranch, dus dat is ook leuk.
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  14. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Tof! Wanneer en welk huisje
     
  15. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    14 tot 18 juni. We hopen dat dan de corona regels inmiddels wat versoepeld zijn.
    We hebben geen voorkeur voor een nummer aangegeven, maar deze specifieke bungalows liggen in 1 lijn midden in het park, dus dan zit je altijd goed qua ligging. 502 t/m 513 geloof ik.
     
  16. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Leuk!
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Land van Bartje is zeker leuk:thumup: zo jammer dat mijn dochter allergische is voor paarden:rolleyes:

    Wij gaan ook in juni, ook een studieweek. Maar ik ga last minute boeken. Als ik nu zou boeken zou het met een speel/zwemplas zijn voor de zekerheid als zwembaden nog dicht zijn. Maar die zijn er niet veel, landgoed Loo wel maar die vond ik niet zo leuk qua omgeving. Zijn ze open word het zeker weten Vennenbos.
     
  18. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Dan zou je eerder naar een roompot kunnen kijken voor zwemplqs. Die hebben er meerdere.

    wij hebben dat vorig jaar gedaan, resort arcen. Stacaravan aan een zwemplas heerlijk
     
  19. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Paar uur op het park nu en compleet verrast
    Supermooie entree, alles is nieuw! Afgelopen najaar verbouwd.

    ook verrast omdat het totaal geen standaard landalhuisjes heeft. veel drentse huisjes en luxe chalets. Wij hebben een 4b1 die zien er in vergelijking met drentse huizen als een sloeber uit. Zelfs chalets zien er iets mooier uit maar van binnen is 4b1 lekker ruim, niks krapjes. Badkamer ruim, douche 2x zo groot als normaal. 2x opslag kamertjes.

    morgen gaan we activiteiten doen
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    De fruithof in Drenthe heeft een heel leuke zwemplas.
     

Deel Deze Pagina