Welk park leuker? Zeeland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pardoes, 28 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    ik zit te twijfelen welk park er leuker is om heen te gaan,
    Hof Domburg of Roompot beach resort?
    Ik kom er zelf niet goed uit, beide hebben in mijn ogen voor en nadelen dus denk laat ik eens vragen,
    We willen graag dichtbij het strand (echt goed af te lopen), voldoende te doen in de omgeving, eten en drinken kunnen halen op de camping of loopafstand van de camping, en goed bereikbaar met ov is een pluspunt maar niet specifiek noodzaak. Wie kent 1 of beide parken en kan mij zeggen hoe het er is, we zullen gaan met koud weer dus zwemmen in de zee zal er sws niet in zitten. En kind is dan 11 jaar oud, maar zal toch niet zelfstandig naar clubjes of dat soort dingen gaan, wij zijn vooral van het omgeving verkennen, naar het strand gaan en op pad zijn samen.
    En tips in de omgeving zijn ook welkom, dieren en geschiedenis vallen hier altijd goed.
     
  2. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wij zijn jaren geleden eens in Roompot Beach resort geweest. Leuk park maar het water van het zwembad was echt mega koud. Zelfs mijn ex die nooit last had van kou kwam er bibberend uit na 15 min.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  3. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hof Domburg....tja :| Mss moet je er eens heen rijden en wat gaan drinken? Kun je kijken?

    Die Beach versie lijkt mij op internet wel beter dan die andere.

    Ik ben geen Roompot fan.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  4. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.439
    1.611
    113
    Wij vinden hof Domburg wel leuk. Alleen ervaring met de camping. Domburg en West-Kapelle zijn leuke stadjes, prachtig oneindig strand op loopafstand. Prima restaurant. Onze meiden vinden het zwembad erg leuk. Vanuit de camping wel een stukje lopen. Geen idee hoe het met animatie zit, daar doen ze bij ons niet aan mee.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  5. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.051
    62
    48
    Misschien ook een optie;
    Vorig jaar naar Roompot de Banjaard geweest. Wij vonden het een leuk park, ligt aan zee en het huisje was fijn met een fanatische grote tuin (wel een luxe huisje). Onze toen 3 jarigen vermaakte zich daar prima. Van het zwembad geen gebruik gemaakt: klein. Wel gebruik gemaakt van RP Beach resort zwembad 5 min verderop; was prima, maar kan een opknapbeurt gebruiken. Wij zijn Landal fans, maar naar dit park zou ik nog wel een keer willen.
     
    pardoes vindt dit leuk.
  6. Is de Meerpaal niks in Zoutelande?
    Of de Duinhoeve in Burg-Haamstede?
     
    pardoes vindt dit leuk.
  7. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    Ik zal er eens naar kijken, dank je voor de tips
     

Deel Deze Pagina