Welk speelgoed favoriet baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis1978, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis1978

muis1978 Lid

5 jun 2008
    24
    0
    0
    Hallo!

Mijn zoontje is nu ruim zes weken en gaat de wereld steeds meer ontdekken! Nu wil ik graag wat speelgoed kopen voor in de box en vroeg me af wat bij jullie baby's favoriet is...

Groetjes!

2. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi hoi

mijn zoontje is gek op de spulletjes van woezel en pip.
    alles is lekker zacht of maakt een leuk vrolijk muziekje
    het tutdoekje is helemaal favoriet en die heb ik dus ook dubbel.

-tutlapje, super zacht!
    -ringetje , past precies in de handjes al vanaf het begin en rammelt door de balletjes die erin zitten!
    -muziek tv'tje, erg geliefd!
    -zacht nijntje balletje/ kubus woezel en pip

baby gym , vond ik vooral erg fijn toen hij de wereld om zich heen ging ontdekken, had ie iets om naar te grijpen en zijn handjes te oefenen.

kijk maar even in mijn album voor een foto!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    ik heb toen veel speelgoed van tiny love gekocht, erg leuk speelgoed.

4. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Baby gym van Fisher Price en de plastic sleutelbos....geweldig...

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @lievebeestje volgens mij hebben wij dezelfde smaak qua speel goed. Wij hebben ook het speelkleed van woezel en pip en de bal en het knuffeltje met dat rode buikje waar muziek in zit.

Verder zijn hier die knisperdoekjes er in trek. en de rammelaar.

6. Niet meer actief

sleutelbos, balletje (zo'n lekkere zachte), babygym, activity center die je aan de box kunt hangen (heel favoriet hier), rammelaar

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    knisperboekje

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.726
    3.276
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook het knisperboekje , voor zover ze je kan zeggen dat ze er wat mee doet ;) .
    De 'ratel-sokjes' (hema) zijn ook wel leuk en ik zag ook dat ze polsrammelaars hebben, die komen hier denk ik toch ook nog wel, zeker nu ze zelf nog niet zo heel goed kan pakken, maar wel bewegen :)

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.885
    1.369
    113
    Dingen van playgro zijn hier erg populair. En op die leeftijd vond ie het leuk om tegen een boxspiraal aan te meppen. Die had ik van het ene midden van een kant naar het andere midden gespannen zodat ie zeg maar dwars is.

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    tutpopje vasn poeh beer, muziek mobiel, speelkleed van poeh beer (met bogen met speeltjes eraan), rammelaar (ronde ring met rammel knuffeltje erin van de hema), plastic sleutels. dat zijn echte favorieten hier. verder is alyssa helemaal weg van doekjes, kan ze lekker mee tutten. oja, alyssa vind ook alles leuk waar e tegenaan kan meppen zoals de wagenspanner.

liefs doris

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

1 van de eerste dingen die we kochten: een mobile voor aan de box (1tje van Playgro). Dat was echt meteen een doorslaand succes, kon ze echt zo een half uur tegen kwebbelen, zo jong als ze was! Nu ze geleerd heeft om dingen vast te grijpen, doet eigenlijk van alles het goed, als ze het maar vast kan pakken! Doekjes, knuffels, knisperdingen, de boxspiraal speelt ze ook erg graag mee... en rammelaars begint ze ook steeds leuker te vinden!

Verder zijn het hier vooral Nijntje en Woezel & Pip die het goed doen. Vooral Woezel aan de Maxi-Cosi spanner vindt ze geweldig :)

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

In het begin vond ze Nijntje helemaal geweldig. Ze lag steeds tegen die knuffel te glimlachen (vanwege het uitgesproken gezichtje denk ik). En als ik een plaatje van Nijntje liet zien dan werden d'r ogen groot, kneep ze d'r vuistjes samen en hapte ze naar lucht. En dat keer op keer als ik het plaatje wegdraaide en weer liet zien, echt een leuk spelletje was dat.

Deel Deze Pagina