Hoeveel paar schoenen voor meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mama van Isabella, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

    Mama van Isabella Bekend lid

    8 jul 2009
    599
    0
    16
    En dan heb ik het over aankomende zomer.
    Ik zou eigenlijk wel graag de volgende schoenen voor haar willen
    - goede loopschoentjes (kom je snel uit op van die ballerina's)
    - eigenlijk ook wel graag een paar gympies
    - crocs
    - sandalen
    Maar als ik die schoenen allemaal wil kost me dat een kapitaal!
    Wat voor schoentjes hebben jullie allemaal voor jullie dochter?
    Ik kocht altijd hele goede schoentjes voor haar van bijv. het merk twins. Maar dan ben ik 85 euro kwijt. Wil dit jaar wel van de Dolcis kopen bijvoorbeeld. Zijn dat wat goede schoenen? Van hush puppies en clarks?
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Mijn dochter heeft ook heel wat paaar schoenen, maar we hebben als voordeel dat ze niet heel hard groeit, de nepcrocs en regenlaarzen heeft al van vorig jaar. De gympen gymt ze nu op gymt kan ze in de vakantie afdragen. Vorig jaar had ze teva`s , maar ik denk dat ze nu net tussen 2 maten inzit. En dan nog een paar goede schoenen.Van de winter had dochter laarzen van Hush puppies, goede schoenen die haar goed pasten. Ik vond ze prima.
     
  3. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Mijn eerste reactie was.. net zoveel als voor een jongen! (hahaha)

    Mijn zoontje (2,5) heeft:
    - hoge schoenen
    - regenlaarsen
    - Vans
    - Diesel gympen

    en straks in de zomer:
    - Vans
    - Diesel gympen
    - sandalen of crocs
    - goeie zomerschoenen (kosten waarschijnlijk 80 E)
    - slippers
     
  4. Flutterby

    Flutterby VIP lid

    23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter heeft:
    - 2 paar goede laarzen
    - 1 paar regenlaarsjes
    - 1 paar Converse gympen

    Omdat mijn dochter al niet goed loopt durf ik haar niet zomaar alle schoenen aan te doen..

    Van de zomer krijgt ze 2 paar sandaaltjes/open schoentjes en een paar gympen. Ohja en waterschoentjes voor de vakantie :)
     
  5. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Loopschoenen ( sportschoenen )
    En sandalen ( lekker luchtige zomerschoenen)

    Meer niet.

    Crocs komen er hier niet in ( vind ik erg lelijk)
    Slippers vind ik niks voor kinderen
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.221
    3.669
    113
    Hier voor de zomer twee paar ballerinas, twee paar sandalen, een paar makkelijke open schoenen van teva ofzo, een paar sportschoenen, een paar regen laarzen. Al met al inderdaad een kapitaal
     
  7. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    voor de zomer:

    1 paar goede zomerschoenen/gympen (hebben we al gekocht a 90 eu)
    1 paar regenlaarzen (anders zijn haar goede schoenen zo af, scapino a 6 euro oid)
    1 paar sandaaltjes (kipling eu of 50 geloof ik, vorig jaar ook gehad, zitten zo goed om haar voetjes)

    meer vind ik onzin, dan draagt ze ze helemaal niet meer.

    edit: oja, waarschijnlijk nog iets van waterschoentjes, maar die kosten ook niet de wereld.
     
  8. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Nu voor mijn zoontje:
    Clic hoge laarsjes
    jochies schoenen
    allstars

    dadelijk:
    slippers
    crocs
    en 2 paar goede schoentjes
    Weet nog niet of er al iets leuk staat maar hier heeft het nog geen zin om te gaan shoppen want zijn voeten zijn zoooo onvoorspelbaar!
     
  9. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Qua winterschoenen zitten we nu op 2 paar halfhoge laarsjes, 3 paar hoge laarzen en 1 paar gympen. In totaal dus, even uitrekenen, voor iets van 350 euro aan schoenen voor mevrouw gekocht. Als je het zo bekijkt is het veel, maar dit is niet allemaal in 1 keer gekocht.
    Voor de zomer wil ik inderdaad ook het volgende kopen: zomergympjes, ballerina's, sandaaltjes en 1 a 2 paar goede zomerschoentjes.
     
  10. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn meiden hebben afgelopen winter allebei 1 paar laarzen gehad. Allebei een paar snowboots en een paar regenlaarzen. Meer niet!

    Voor de zomer allebei een paar goed schoenen.
    Oudste een paar goede teenslippers en jongste iets van een open schoentje/sandaaltje.
     
  11. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Vorige zomer had mijn dochter 1 paar goede loopschoenen, 1 paar crocs (de ballerina's, wat minder lomp ;)) en nog een paar birkenstock sandalen.

    deze zomer wil ik iig minimaal 1 paar goede loopschoenen hebben en een paar sandalen. En misschien nog een paar andere, iig geen dure.
    iig niet meer dan 3 paar, dat vind ik voldoende.
     
  12. Only me

    Only me Niet meer actief

    Ons dochtertje van 1,5 heeft:

    - 2 paar snowboots
    - 1 paar lakschoentjes (open en met gesp)
    - 1 paar sportschoentjes
    - 1 paar regenlaarsjes
    - 1 paar crocs
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ach germ die jongens van mij hebben allebei maar 1 paar schoenen....en regenlaarzen.
    Voor de zomer krijgen ze een paar sandalen en zal ik zien of de huidige schoenen nog meekunnen of dat er nieuwe moeten komen.
     
  14. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ons meisej had altijd heeeele erg veel haha veel ervan maar een paar keer aangehad maar jah we hadden een scapino outlet hier en dus vaak een paar voor een paar euro haha dnai sh et nog te doen.

    nu heeft ze voor in de winter 2 paar nette laarzen (2e paar euro scapino), 2 paar snowboots (lidl) regenlaarzen (kledingbeurs)
    2 paar westernlaarsjes. ook nog crocs maar dat vinden wij dus sloffen en lopen er in huis dus mee en niet buiten.ooh jah ook nog gympen op schoool. totaal kosten zon 65 euro het hoeft dus echt niet duur, en ze heeft echt wel goeie schoenen en daarbij is het goed af te wisselen.

    ons manneke heeft ook 2 paar snowboots, een paar goeie loopschoenen. paar westernlaarsjes en ook de crocs voor in huis.


    voor in de zomer heeft madam nu al een paar ballerina`s want die was ze nodig voor carnaval. ze krijgt nog een paar sandalen tegne die tijd en goeie bergschoenen want gaan naar oostenrijk op vakantie dus dan ben je goeie schoenen nodig.
     
  15. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gaan voor Eva goede ballerina's kopen (en schoenen van Dolcis vind ik ook goed) en goedkopere gympen (zal ze niet zo vaak aan hebben). Ze heeft al regenlaarzen (2 maten te groot, maar toch haast nooit aan) en nepcrocs, zonder voering zullen ze nog wel een hele tijd passen, ze mag ze alleen in huis aan en in de tuin, zijn gewoon voor de makkelijk als ze snel even schoeisel aan haar voeten moet hebben (als ze in de achtertuin wil als het geregend heeft, bij uitzwaaien in de voortuin (ligt split)).
     
  16. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Regenlaarzen, dichte zomerschoenen en sandalen.


    Slippers en crocs komen hier niet in huis. Mijn dochter heeft lang een spreidbroek gedragen en heeft hierdoor goede ondersteuning nodig rondom haar enkels. Anders loopt ze met enorme x-benen :).
     
  17. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    meiske krijgt mooie schoenen
    slippers (met bandje achter de hiel.. gewoon goedkope bij schoenenreus oid)
    Regenlaarzen heeft ze al (4 euro scapino)
    gympen (dolcis oid.. ze heeft ook nog een paar)
    en open schoentjes

    Van mij hoeft het niet duur te zijn.. Scapino heeft de dk. visscherlijn.. die zijn ook goed!
     
  18. augustus

    augustus Niet meer actief

    2 paar laarzen die ze dagelijks draagt (merk: Clarcs & Dr Visscher van Scapino, ben zeer tevreden)
    1 paar gympen van de schoenenreus, zitten haar ook fijn
    regenlaarzen
    snowboots
    En nog een paar clic sandalen van vorige zomer & crocs
     
  19. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Hier hetzelfde. En dan heeft onze meid ook nog waterschoentjes.
     
  20. mamavanjill

    mamavanjill Bekend lid

    8 okt 2009
    641
    0
    0
    Jill heeft maar 2 paar schoenen! nou ja. 1tje... en 1 paar laarsjes....
    vorige zomer heeft ze 2 paar versleten, 1 teva sandaaltjes en nog een paar sandaaltjes.
    ik koop straks als het mooi weer wordt gewone zomerschoentjes en evt sandaaltjes. zul je zien dat ze midden in de zomer ze niet meer past. nee ik koop ze niet van te voren maar wanneer het nodig is.
     

Deel Deze Pagina