Welk tijdschrift is leuker tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk tijdschrift is leuker tijdens de zwangerschap om te lezen?

  1. Kek mama

  2. Ouders van nu

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat is leuker en waarom? :)

    Kek mama
    Ouders van nu?
     
  2. Masa0903

    Masa0903 Bekend lid

    29 nov 2012
    636
    534
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Deze tijdschriften vind ik erg leuk:

    Ouders van nu ''Zwanger'' vindt ik erg leuk!!
    Ouders van nu ''Kinderen'' vindt ik leuk.
    Why's online, onwijs leuk tijdschrift leuk en makkelijk te lezen.

    Misschien is het wat?!

    Trouwens op de site van ouders van nu kan je een abbo nemen met incl. Kek mama voor 30 euro ;)
     
  3. Sanjor

    Sanjor Fanatiek lid

    23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik had idd een aanbieding gezien :D alleen dan kek mama met flair of ouders van nu met flair. 16 nummers voor 29,59!
    Vandaar de vraag hihi
     
  4. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de Viva mama, niet duur, wel leuk!
     
  5. Amytje

    Amytje Fanatiek lid

    7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Kek mama vind ik wel leuk, maar eigenlijk meer iets als je oudere kinderen hebt..

    Ik ben lid van Jij & je Kinderen en dat is echt een blad wat aansluit op deze fase
     
  6. moradora

    moradora Fanatiek lid

    6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    in veel van die bladen komt veel en vaak hetzelfde terug vind ik.
    Heb een tijd ouders van nu gehad en kreeg daarnaast gratis de WIJ maar soms stond er zo goed als het zelfde in. En na een jaar OvN had ik voor mijn gevoel alles wel gelezen.
    ik koop nu soms ouders van nu als de onderwerpen me aanspreken. Maar vind hem wel leuker als jij en je kinderen
     
  7. Nora1983

    Nora1983 Fanatiek lid

    21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb verschillende bladen gelezen tot nu toe. Vind ze allemaal wel leuk, aangezien ik nog helemaal "groen" ben op gebied van zwangerschap(28weken van ons 1e kindje)en gezin, opvoeding enz. Vind ouders van nu wel mooi blad, mooie foto's van pasgeboren kindjes, echt zo schattig!
    Bladen schuif ik door naar mijn moeder, raakt ze weer helemaal op de hoogte over hoe het er tegenwoordig aan toe gaat(jaja, je moet moeders wel voorbereiden op het oma-schap, hihi!). Vroeger las zij zelf al de ouders van nu.
     
  8. Nynke Jellie

    Nynke Jellie Bekend lid

    1 okt 2008
    745
    0
    0
    Ik heb een abbonement op Ouders van nu en ik vind het tot nog toe een erg leuk blad, met meestal leuke onderwerpen en de vaste rubrieken vind ik ook altijd leuk om te lezen. Kek mama heb ik volgens mij wel eens in een van die boxen gehad die je tijdens je zwangerschap kan aanvragen, maar die sprak me niet echt aan. Het is niet blijven hangen in elk geval haha.
     
  9. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ouders van Nu is leuker omdat het meer over baby's gaat.
    KEK Mama is voor moeders met oudere kindjes.

    Ook leuk is Kinderen, zeker aangezien je al een peutertje hebt:)
     
  10. Emmanuelle82

    Emmanuelle82 Actief lid

    9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu met zwanger van de vierde, vind ik ze allemaal niet heel boeiend meer ;) Ieder jaar zijn ze hetzelfde, ze recyclen zelfs de persoonlijke verhalen ;) Dus aan mij zijn ze niet zo besteed meer... :D (Bij de eerste zwangerschap vond ik ze best leuk, haha!)
     
  11. Minerva

    Minerva Niet meer actief

    Ìk vind er eigenlijk geen klap aan... ik heb een paar tijdschriften gekregen bij de Felicitas-doos en een paar gekocht tijdens een 3=2-actie, maar na wat geblader was ik er wel klaar mee. Vind het veel leuker om eens wat over zwangerschap / opvoeden o.i.d. te lezen in de niet-zwangerschapsbladen :p
     
  12. Bonsje79

    Bonsje79 Actief lid

    6 jan 2013
    194
    0
    0
    Bij de 1e abbo op "jij en je kinderen"
    Toen ze 3 1/2 was abbo genomen op "kek mama," omdat ik dat meer voor oudere kindjes vond.
    Nu zwanger van nummer 2. Heb nog steeds abbo op de kek mama, maar koop vaak los de jij en je kinderen, omdat die meer voor zwangeren/jonge kindjes is.
     

Deel Deze Pagina