Welk wipstoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gwenvd, 20 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    ik ben bij Prénatal geweest maar kwam er niet uit. Wat is nou een fijn en veilig wipstoeltje?

    Mijn zoontje lag met zijn simpele een aantal keer onderste boven dus die is de deur uit. Budget heb ik niet maar vind 200 euro wel beetje veel haha.
     
  2. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Geen. Vond het een onding. Nu zit onze jongste graag in de newborn set op de tripp trapp.
     
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb de wipstoel van baby bjorn. Erg fijn!

    Ik zou op marktplaats kijken.
     
  4. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Deze heb ik ook, ideaal. Je klapt hem zo in en neemt hem mee als je bijv ergens op visite gaat.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  5. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    909
    334
    63
    Vrouw
    Mijn meisje zat heel fijn in de Doomoo zitzak.
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wij hadden de wipstoel van prenatal mwt het draakje, en daar ben ik super tevreden over! Ze zaten daar exht heerlijk in en lekker zacht.
     
  7. Liefde28

    Liefde28 Actief lid

    6 sep 2014
    123
    26
    28
    Vrouw
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Hier ook de wipstoel van Baby Bjorn. Heel fijn!
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook de newborn set op de stokke stoel.
    ideaal.
     
  9. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hier gebruikten we de Chico wipper met zo’n boog erover. Prima ding, zoonlief vond er alleen niks aan (net als de box en eigenlijk alle andere babydingen destijds)
     
  10. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Hmm ja we hebben ook de newborn set op de trip trap.

    Wellicht moeten we gewoon wachten tot hij er is en kijken wat bij hem past. Als hij er niks aan v8nd is T ook zonde.
     
  11. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Wij hebben de cocolounger van Bloom, super fijn ding!
     
  12. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Is die ook makkelijk te verplaatsen? Als je hem bijvoorbeeld even mee naar een andere verdieping wilt nemen? Of is dat eigenlijk geen optie.
     
  13. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Hij is gewoon optilbaar ja ;) Ik heb hem vaak zat mee naar boven of mee naar vrienden genomen.
     
  14. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.328
    113
    Ik heb voor beide geen wipstoeltje gehad, ook nooit gemist eigenlijk.
    Ze lagen gewoon op de grond, op schoot, in de draagdoek en heel soms in de box.
    Wel de newbornset van de tripptrapp voor als wij aan t eten waren.
     
  15. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Wij hadden ook de chicco. Vrij goedkoop ding en ons zoontje heeft er veel in gelegen/gezeten. In het begin zonder de boog maar later vond hij de boog ook leuk.
     
  16. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb een aantal geprobeerd die wiegen zeg maar, zoals de baby Björn enzo. Maar mn zoon lag er vreselijk in.

    Van te voren had ik mn oog al laten vallen op de nuna leaf en die had ik beter gelijk kunnen kopen. Ze kunnen er heerlijk in liggen in een natuurlijke houden en hij wiegt van links naar rechts ipv voor naar achter.

    Beide kinderen genieten in dat ding en vallen zo in slaap. Bijkomend voordeel is dat onze zoon er nog steeds in zou mogen en dat ook wel eens doet als hij op de vloer staat.
    En tweedehands voor leuke bedragen te krijgen. De hoezen kun je wassen. Ik heb 60 euro betaald voor de mijne.
     
  17. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Wij hebben de Tiny love 3 in one rocker-napper. Ideaal vonden wij! Namen hem altijd mee naar opa&oma e.d. En gelijk een lekker plekje om te slapen :)

    Edit: konden het showModel meenemen met 75% korting, geen idee hoe duur ze nu zijn
     
  18. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Wij hebben één van babybjörn. Ze heeft hier al uren plezier in gehad en had snel door hoe ze zelf de controle had over het “wippen”. Voor ons was het de beste koop die we konden doen van de baby uitzet. Zij vindt die statische dingen of elektrische dingen helemaal niets.

    Heb je de mogelijkheid om van vrienden/familie waarvan je er kan lenen? Dan kan je ze eens uitproberen en zien welke je baby het leukste vindt.
     
  19. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Nooit gebruikt. Ga nu ook niet doen. Ik heb idd ook een newborn zitje op Tripp Trapp en daarna zit of ligt ze wrsch gewoon op de grond of kinderstoel.
     
  20. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Baby Bjorn zou ik ook doen als je er een koopt, omdat baby’s daar zelf mee kunnen willen. Wij hadden de Stokke Steps, dat is toch ‘te zwaar’ voor een baby
     

Deel Deze Pagina