Ha meiden, Wij hebben nog steeds geen babyfoon. In huis vond ik het niet nodig. Maar nu wonen mijn schoonouders vlakbij en ik zoek dus een goede babyfoon. Er zit ongeveer hemelsbreed 200 meter tussen. Ik zoek er dus 1 die goed bereik heeft en ook tegen wat "obstakels" kan. Die via je mobiele telefoon gaat kan ik niet gebruiken (is mij verteld) omdat wij thuis geen kpn aansluiting meer hebben. Welke hebben jullie en wat is de ervaring groetjes Bianca
Dit topic hou ik in de gaten...... Heb gehoord dat Alecto een goed is, maar daar heb je ook weer verschillende soorten in!
Ik sluit me bij zeeuwsmeisje aan, wij hebben dezelfde en zijn erg tevreden. Via vergelijk.nl kan je ook kijken naar wat voor jullie geschikt is en de mening van anderen erover lezen.
Wij hebben de DBX-88 van Alecto. Zijn super tevreden! Omdat het Dect is, heb je geen andere baby's op 'de lijn'.
Ik heb ook de alecto DBX 88. Bevalt prima, werkt ook goed als we bij de buren zijn. Hoe ver het bereik echt is, heb ik nooit geprobeerd.
Ha dames, Onwijs bedankt alvast voor de reacties. Maar daar gaat het i.d.d. nu net om. Op vergelijk.nl kan ik alleen maar babyfoons vinden die geen goed bereik hebben. Ik hoop dat er eentje is die dat wel heeft. Die Alecto DBX88 komt er qua babyfoon heel goed af, maar niet qua bereik. groetjes bianca
Ik heb die Alecto DBX88 ook. Het is een goede babyfoon voor in en om het huis, maar bij mijn ouders die 8 huizen verder wonen doet hij het niet in huis. Buiten wel. Voor mij geen probleem, voor jou wel. Dus niet kopen lijkt mij
Ik denk dat het idd om de 'obstakels' gaat. Als je hem écht alleen gaat gebruiken bij je ouders, zou ik geen dect nemen. Die gaan nl overal doorheen en is het bereik soms wel 500meter heb ik me laten vertellen. Maar wil je het 'risico' lopen dat andere kids ook 'mee huilen' op jullie babyfoon? Dat was nl 1 vd redenen om dect te nemen. Woon in een kinderrijke buurt en wil op de babyfoon écht alleen ons kindje horen.
500 meter in open veld bedoelen ze. Ik heb een keer een wandeling met de babyfoon gemaakt en zodra ik langs een hoog gebouw liep was het weg ontvangst.
Hier ook een alecto, zeer tevreden mee, geen geruis en doet het prima, bij geluid springen er lampjes uit. Er zitten ook leuke deuntjes op, en sterretjes die licht geven. Nadeel is dat ze duur zijn, maar goed.
wij hebben eigen merk van prenatal die duurdere en die is helemaal super, volgens mij is het hetzelfde als alecto trouwens...
Ik heb sinds kort ook die van het eigen merk van de Prenatal en die bevalt me prima! Zeker nadat ik nachten lang wakker had gelegen van huilende kinderen uit de buurt toen ik mijn oude babyfoon nog had hihi.