Welke babyfoon met camerA?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tinkerbell81, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik ben op zoek naar een babyfoon met camera, 1 die je niet op de ipad of telefoon hoeft te bekijken maar ket apart schermpje...hij moet wel echt goed beeld geven in het donker (onze dochter is 3 dus slaap overdag niet meer).
    Welke hebben jullie? Nog + en - punten?
     
  2. daantjedubbel

    daantjedubbel Bekend lid

    2 apr 2014
    721
    0
    16
    Arnhem
    Wij hebben de Motorola MBP-36, inmiddels bijna een jaar. Dik tevreden over. Goed geluid, goede beeldkwaliteit; ook perfect in het donker. Camera kun je vanaf de ouderunit bedienen. Enig minpuntje is dat het geluid wel continue aan staat; dus je hoort alle geluidjes. En we hebben hem een maand geleden moeten opsturen voor reparatie omdat de speaker kapot was, schijnt wel een veel voorkomend dingetje te zijn (tip; geluid vrij zacht laten, staat al gauw veel te hard).
     
  3. Wij hebben een luvion. Wel degene ZONDER wifi idd.
    Dus gewoon met een schermpje.
    Ideaal ding! Goed geluid, ook goed gevoelig.. (Kan je ook instellen)
    Scherm is in kleur en mega scherp. Zie soms zelfs stof dwarrelen haha.
    Ook de nachtview is super scherp. En je kan inzoomen..
    Enige minpuntje vind ik, dat als je dus t schermpje op batterijen gebruikt, dus van de lader af, en je hebt m continu op scherm aan staan, de batterijen vrij snel leeg gaan.

    Nu hebben wij m op een punt staan dat hij ook gewoon aan de lader kan blijven.. Maar toch.. Is dat t enige minpuntje wat ik tot nu toe kan ontdekken..
     
  4. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Bedankt alletwee voor jullie reactie!
    Ik vind het niet erg als het geluid continue aanstaat, geldt dat ook voor de video? Ik heb zitten googelen en zag dat bij de luvion bij de goedkoopste versie hij pas aangaat bij beweging...is dat bij die van jou ook? Ik wil er wel 1 die continue beeld geeft...
     
  5. Tazzy

    Tazzy Fanatiek lid

    20 aug 2013
    1.364
    30
    48
    Wij hebben de Philips avent.
    Prima camera, ook in het donker. Zit ook een spraakfunctie op en liedjes die je af kunt spelen. Hij bevalt goed. Enige nadeel vind ik dat het bereik niet geweldig is. Wij wonen op een boerderij en in huis gaat het natuurlijk prima maar buiten is het bereik vrij snel weg. Verder dik tevreden en hij was ook niet enorm duur.
     
  6. daantjedubbel

    daantjedubbel Bekend lid

    2 apr 2014
    721
    0
    16
    Arnhem
    Als de ouderunit aangesloten is op netstroom, dan staat het beeld continue aan ja :) wanneer ie op batterij stand staat, kun je instellen of het beeld na 5, 30 of 60 minuten uit gaat. Je kunt ook de helderheid aanpassen. Maar ik vind het vervelend als dat scherm aanstaat op onze slaapkamer (geeft best fel licht), dus ik haal m dan even van het stroom, want tot het beeld uit gaat en sluit m dan weer aan met de kabel, dan blijft het beeld zwart ;) en met elk willekeurig knopje gaat ie dan weer aan.
     
  7. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    Wij hebben de Luvion Essential
    Heel fijne babyfoon.. Leuke slaapliedjes, goed beeld, bereik en geluid

    Enige nadeel is idd dat de batterij na een tijd snel plat gaat.
    Je kan het beeld wel uitzetten met een knop. En als er dan beweging of geluid wordt gedetecteert springt het beeld terug aan.
     
  8. Nee hoor bii de luvion kan je kiezen of hij hele
    Tijd aanstaat of dat je m aan laat gaan als er geluid/beweging is
     

  9. Hier kan hij ook gewoon op stroom uit hoor, dat het alleen aangaat als hij geluid of beweging registreerd..
     
  10. daantjedubbel

    daantjedubbel Bekend lid

    2 apr 2014
    721
    0
    16
    Arnhem
    Oh echt?! Hoe dan? Grote fail als ik dat al die tijd voor niets zo omslachtig gedaan heb :D
     
  11. Hier druk ik dan gewoon op de knop boven op.. Dat vierkantje is dat geloof ik hahaha. Eerst aanzetten. En dan dus die knop even ingedrukt houden. Dan gaat t scherm uit. En bij geluid gaat t weer aan.. Eigelijk t zelfde als dat je t doet als hij van de stroom af is.. Doet ie dat bij jullie niet dan??
     
  12. daantjedubbel

    daantjedubbel Bekend lid

    2 apr 2014
    721
    0
    16
    Arnhem
    Whaaaa... knopje gevonden :D zou zweren dat die ergens anders voor diende. Nou ja, je kan iets nooit te lang hebben om nog te leren denk ik dan maar :) thanks Marieke!

    Goed... on topic: ik wou het feit dat het scherm op netstroom niet uit kon nog opnoemen als minpunt... maar die vervalt dus :)
     
  13. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    Hier ook de Luvion Essential! Met 2 camera's voor de baby straks en 1 voor onze peuter. Ik vind hem ideaal. Ook de infraroodfunctie die op een gegeven moment wisselt met normaal beeld. Zo kun je je kind tijdens middagslaapjes en avondschemering toch goed genoeg in de gaten houden.

    Er is alleen een punt 's avonds (meestal rond deze tijd) waarbij er een kleine 15 minuten weinig beeld is omdat hij precies op het punt zit tussen te donker voor de normale camera en te licht voor de infrarood. Maar goed, dat is hier te verhelpen door het gordijn anders dicht te doen. En dat kwartiertje overleven we wel ;)

    Verder een hele goede babyfoon; meer bereik dan ik eigenlijk zou verwachten in dit grote huis - ik zit meestal beneden op de begane grond en de slaapkamer van mijn peuter zit hier twee verdiepingen boven en kan hem nog mooi zien zo.
     
  14. RoosTim

    RoosTim Lid

    22 nov 2014
    31
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij hebben de luvion supreme connectie. Echt super fijn!!

    Goed beeld met zoem functie,zowel in het donker als licht scherp beeld. Je kan hem heel hard zetten,maar ook helemaal uit. Je kan er meerdere camera's op zetten. Heb hem al 3x aangeraden aan andere ouders en die zijn er ook dik tevreden over!
     
  15. Aries

    Aries Niet meer actief

    Hier ook hele goede ervaringen tot nu toe met Luvion Essential. :)
     

  16. Hihi fijn dat je t gevonden hebt! 😊😊
     

Deel Deze Pagina