Ik ben op zoek naar een babysite waarin je de titels van het 'menu' zelf kunt aanpassen... Ik wil namelijk een tweetalige site maken. Zo zie je bij beebiesite het volgende menu: - Dagboek - Agenda - Gastenboek - Beebieboek - Vriendenboek - Uitspraken - Fotoalbum - Filmpjes - Stamboom - Groei-Grafiek - Gebitje - Horoscoop - Abonnee - Inloggen - Uw Favorieten - NU Gratis VIP - Beebiesite - Forum Uiteraard wil ik er ook veel foto's kunnen plaatsen, dus als ik ervoor moet betalen dan is dit geen probleem. Wie weet welke site? Jacq
Maar bij babysite kan je toch ook er voor kiezen dat je hem engels talig wil weetniet of dat de tweede taal is die je wilt. ik heb deze site en vindt het erg leuk
Hartelijk dank voor je reactie! Ik wil hem tweetalig maken: Nederlands en Spaans Dus dan wordt het bijvoorbeeld 'gastenboek / libro de visitantes' Wie kan me helpen?
Dankje, Marloes! Echt super lijkt me deze! 'Beschikbaar in meerdere talen. U kunt aangeven in welke talen uw Babysite getoond wordt. Momenteel is elke babysite beschikbaar in de volgende talen: engels, spaans, frans, duits, nederlands. Bezoekers kunnen zelf kiezen in welke taal zij uw site bekijken. Ideaal voor familie en vrienden in het buitenland.' Zo hoef ik zelf niet eens te vertalen!