Welke brievenbus op paal?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 26 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik wil een brievenbus met paal/standaard/kolom bestellen, maar ben nog in dubio over welke. Ik heb een beetje een pakket brievenbus van allux in gedachten, maar ook dan weet ik niet welke, haha. Heeft iemand hier een brievenbus aan straat, waar je supertevreden over bent? Foto’s zijn ook welkom. :D

    Het hoeft niet perse een pakketbrievenbus te zijn trouwens, ik dacht misschien handig.
     
  2. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Volg! Ik ben ook 'in the market' voor een losse brievenbus. Kom er maar niet uit....
     
  3. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.615
    367
    83
    ..
    Ik ben ook op zoek :)
     
  4. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.485
    24.350
    113
    Ik heb ooit in een exclusieve deurkrukkenzaak gewerkt als bijbaantje, en daar verkochten we ook brievenbussen. Die van Bobi werden veel verkocht en waren ook echt wel heel mooi.
     
  5. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik neig vooralsnog het meest naar de allux 600 of bobi cargo. Ik vind de laatste wel duur, zeker omdat he daar ook nog een vrij dure poot bij nodig hebt. Maar het systeem lijkt me wel fijn, de postbode kan er echt een pakket inzetten ipv in gooien. Hij vergrendelt dan automatisch nadat het deurtje open is geweest. En een apart vak voor normale post.

    Ik hoop nog steeds op ervaringen. ;)
     
  6. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Ik heb Allux 600 maar besteld. Volgende week heb ik ervaring ;).
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik wilde hem ook gaan bestellen, maar man twijfelde ineens eraan of hij zo’n zuil mooi vindt en of we wel een pakketbrievenbus nodig hebben…:rolleyes:
    Ik was van plan om hier in de wijk op brievenbussen te letten, maar vergeet dat heel de tijd, haha.
     
  8. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Hier omheen hebben ze allemaal stenen zuilen maar die huizen zijn veel klassieker dan die van ons. Ik denk dat die Allux in antraciet goed past!
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  9. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ja, hier denk ik ook wel, hoewel een klassiekere hier ook wel zou passen (huis is bijna een eeuw oud ;)), ik vind die allux brievenbussen overal wel passen, denk ik, niet heel klassiek, maar ook niet heel modern, redelijk neutraal.
     
  10. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    En? Hoe bevalt hij?
    Wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en gaan deze van flexbox bestellen, we moeten nog even het naambordje ontwerpen (zonder naam, maar wel met huisnummer en plaatje ;)) vanavond:
    https://www.flexboxbrievenbussen.nl/pakketbrievenbussen-lovisa De blauwe gaan we voor (denken we, haha).
    Hier kunnen trouwens alleen kleine pakketjes in, maar dat maakt ons niet zoveel uit, we hadden soort van besloten dat het geen pakketbrievenbus ging worden, maar aangezien we op een met dezelfde afmetingen en uiterlijk uitkwamen van flexbox, maar voor de kleine pakketversie gekozen.
     

Deel Deze Pagina