Welke buggy raden jullie aan? (MacLaren?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eppo, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Ik ben me aan het oriënteren voor een buggy en was aan het denken aan de MacLaren. Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er andere merken waar jullie goede ervaringen mee hebben?
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb de Maclaren Quest en het is een superbuggy!
    Hij rijdt heel comfortabel, is ijzersterk en de rugleuning heeft verschillende standen, ideaal.
     
  3. sunshine80

    sunshine80 Actief lid

    13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hier ook de macclaren en sluit me aan bij Annakin..wij zijn er ook echt super tevreden mee.
     
  4. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    Buggy van koelstra. Ook een lekker buggy! Heb voor een "goedkopere" dan de MacLaren gekozen aangezien ik de bugaboo fijner vind. Maar voor kleine dingen, of op de fiets heb ik de Koelstra genomen.
     
  5. mamavanalex

    5 aug 2008
    75
    0
    0
    ik heb een lichtgewicht MacLaren, prima ding. Alleen is er geen lig-stand, dat maakt nu niet meer uit, maar toen hij overdag vaker sliep was het wel eens handig als we dan ergens waren, dan had hij in de buggy kunnen slapen.
     
  6. MamaNathalie

    15 jun 2008
    25
    0
    0
    Ik heb ook de Maclaren quest en ben er erg blij mee, rijdt super, heeft verschillende standen en kan mee op de fiets! Succes met je keuze!
     
  7. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Zo dat klinkt positief. Vandaag in de stad veel buggy's gezien maar allemaal van die goedkope rammeldingen volgens mij. Ik denk dat het toch maar de MacLaren wordt.
     
  8. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een tweedehands MacLaren Quest gekocht voor o.a. de vakantie (met vliegtuig) Rijdt prima, maar een buggy is toch niet te vergelijken met een kinderwagen. De buggy wordt dus voor de vakantie gebruikt en straks om mee te nemen op de fiets, maar voor de rest vind ik de kinderwagen toch comfortabeler. Daarom ook een tweedehands (weinig gebruikt) gekocht, want nieuw vind ik het een behoorlijke prijs. Maar een Maclaren is toch wel weer een stuk comfortabeler dan buggy's van een euro of 60, verschil zit hem toch in de vering.
     
  9. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hier ook een koelstra super buggy en niet zo duur als de maclaren
     
  10. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Ik vind de Koelstra zo kaal uitzien? Of klopt dat niet?

    Voor mij is de buggy ook voor erbij hoor. Daarnaast heb ik uiteraard nog een gewone wandelwagen.
     
  11. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hier ook MacLaren Techno XT, bevalt heel goed. Rijd ook erg lekker en heeft grote wielen met vering. Ook de rugleuning kan helemaal plat, wat ik heel belangrijk vond!
     
  12. pippilotte

    pippilotte Actief lid

    Wat zijn precies "goedkope rammeldingen"?

    wij hebben een eigen zaak en kunnen ons gelukkig veel veroorloven wat onze kinderen aangaat.
    Toch heb ik heel bewust gekozen voor non merk kinderwagen en buggy.
    Vrienden met merk en veel duurdere buggy's hebben ondertussen al een nieuwe moeten kopen!
    Bij ons nog steeds alles picobello en straks zal ons 2e kindje er ook gewoon gebruik van maken.

    En dan zijn er ook nog mensen die zich geen McLaren kunnen kopen...
    Lijkt me nogal kwetsend om te lezen dat ze een rammelding hebben gekocht!
     
  13. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    Wij hebben nu een relatief goedkope buggy voor op de fiets maar als ik het nog een keer zou doen zou ik een andere kopen want deze rijdt voor geen meter. En voor op de fiets vind ik het ding toch nog te lomp en te zwaar, is welgeteld 1 keer meegeweest...Bij een nummer 2 misschien toch maar een nog goedkoper simpeler rammelding voor op de fiets :)
     
  14. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb van de week de koelstra gekocht, nog niet gebruikt! Maar lijkt goed te rijden. Ik vond effen zwart ook wel zo neutraal, de kleuren van macclaren had ik niet zoveel mee!
    Heb wel ervaring met die van prenatal, rijdt zwaar!

    Ook voor op de fiets gekocht, weegt 6,5 kilo!
     
  15. mychat

    mychat Actief lid

    3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik liep van de week in de stad:
    Wat me opviel: De Mc Laren buggy waarmee ik mensen voor me zag lopen maakte geen herrie (de wieltjes over van die kinderkopjes!).
    Voor mij best een pré, want ik vind het zo'n rot geluid die wieltjes.
     
  16. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Dit is helemaal niet kwetsend bedoeld hoor. Maar zoals hier nog iemand schrijft: ik bedoel daarmee een goedkope buggy waarvan de wielen veel lawaai maken en rammelen etc. Zodoende "goedkope rammeldingen".
    Ik vraag me overigens af wat het hebben van een eigen zaak etc. hiermee te maken heeft... Gelukkig kunnen wij ons ook alles permiteren maar wij hebben geen eigen zaak :) ;) .
     
  17. pippilotte

    pippilotte Actief lid

    Niet per definitie het hebben van een eigen zaak, was waar ik op doelde.
    Het hebben van een iets bredere beurs, daar ging het over.
    Er zijn genoeg mensen die het van een uitkering doen, en niet 1 of misschien wel 2 verdieners zijn!

    Ik heb een extra buggy voor in de auto en die heeft 30 euro gekost en doet het al 2 jaar prima.
    De non merken komen vaak van de zelfde fabrikant als de merk wagens!
     
  18. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Dan stellen ze de wieltjes misschien anders af, zodat die in elk geval wat meer rammelen ;).
     
  19. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ja zeg wat een opmerking!
    Het komt op mij over alsof je er beter bij wil lopen dan mensen met rammelbuggy's!

    Wij hebben een esprit buggy, mijn man wilde alleen deze omdat hij andere buggy's lelijk vindt. Ook al zo iemand die er beter bij wil lopen ;) ;)
    Wij hebben de buggy alleen voor vakantie (vliegen) en misschien dat ik er volgend jaar voorjaar een keer mee ga fietsen. Vond het niet zo belangrijk eigenlijk, hou niet van fietsen, ik loop liever achter de bugaboo ;)
     
  20. Eppo

    Eppo Lid

    11 aug 2008
    48
    0
    0
    Kom op, probeer je nu iets te zoeken of zo? Hallo, het gaat hier om een luchtig onderwerp hoor. Mijn god zeg... Korte lontjes hier.
     

Deel Deze Pagina