Welke buggy tot 160 euro?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door GroeneBomen, 25 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Wij zoeken een buggy voor onze jongste. Voor de oudste hebben we een koelstra maar die neemt best veel ruimte in in onze kleine kofferbak en voor kleintjes vind ik het minder fijn zitten. Dus een nieuwe zoeken wij: met doorlopende duwstang en klein opvouwbaar, wel met ligstanden uiteraard. Welke bevalt goed?

    Budget 160.
     
  2. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Wij hebben de easywalker. Heel fijn voor kleintjes, goed plat een duwstang en je kan hem heel makkelijk als een vierkant pakketje opvouwen. Enige nadeel vind ik dat je hem niet goed rechtop kan zetten. Nu mijn kind twee is vind ik dat hij er wat onderuitgezakt in zit.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Junior wil nu al telkens heel rechtop zitten dus goed rechtop is wel een must anders blijft hij zichzelf optrekken ipv gewoon zitten. Easywalker minder geschikt dus :( jammer! Vind t wel een mooie buggy.
     
  4. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ja ik vind dat echt een groot nadeel. Het is verder een hele mooie stevige en vooral compacte kinderwagen. Maar er zit een soort touw achter met een klip doe je omhoog moet schuiven en dat lukt nooit goed rechtop.
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb de easywalker plus maar daar zit mijn dochter wel goed rechtop in.
    Ik heb hem te koop staan omdat ik een ander euvel ervaar hij schiet steeds van de rem in het OV.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    @aicirtap en @Zonnestralen beide vind ik mooi maar we hebben al een paraplu buggy maar die neemt best wat ruimte in omdat we een kleine auto hebben. Dus we zoeken nu een koffermodel
     
  8. nadine001

    nadine001 Fanatiek lid

    10 apr 2014
    1.794
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  9. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zag gisteren bij het Kruidvat de aanbieding van Hamilton voor 99,- . Lijkt me een fijne prijs.
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  10. moby123

    moby123 Fanatiek lid

    19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Wij hebben toevallig vorige week ook de Hamilton in Kruidvat aangeschaft (met 20% extra korting op 1 product naar keuze, dus die kwam nog maar op 79€ dan). Wij gaan hem gebruiken als tweede (iets compactere)buggy zodat we niet de hele tijd de grote wandelwagen mee moeten nemen. Het lijkt ons soms nog handig voor de kleuterdochter en binnenkort komt er een baby bij, dus ik vind het ook wel makkelijk dat hij op ligstand kan. Kleuterdochter heeft er dit weekend een eerste testritje mee gedaan, hij is heel goed wendbaar met 1 hand. Voordeel is dat hij tot 22 kg kan dragen, dus ook oudere kleuters passen er nog in. Nadeel ten opzichte van grotere en duurdere buggy’s blijven toch de kleine wieltjes en het feit dat je de duwstang niet hoger kan zetten, maar ik vind het ideaal als stadsbuggy. Het openklappen was wel even zoeken, dichtvouwen gaat heel makkelijk :thumup:
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    #11 GroeneBomen, 18 dec 2020
    Laatst bewerkt: 18 dec 2020
    Bedankt allen!

    Wij hebben de maclaren arc besteld. Al die opvouwbare pakketjes vonden we een te korte rug hebben aangezien onze oudste ook met zn erg lange lijf met 4,5 er nog in zat.
    Met 5 jaar past hij zelfs in de maclaren nog haha en nog te duwen met 1 hand zelfs dus iig 1 waar we nog jaren mee kunnen doen.

    Geen klein opvouwbaar pakketje helaas wel duwstang verstelbaar en met 1 hand rugleuning kunnen doen. Had ruzie met schuifsysteem van oa de easywalker, mijn rug vond dat niet zo fijn.
     
    Zonnestralen en moby123 vinden dit leuk.
  12. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.955
    7.884
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je dat hij ook buiten op de stoep met één hand te duwen is. Ik vind de wieltjes van mijn Quest niet zo fijn. Chicco liteway duwde een stuk makkelijker met één hand. Hopelijk wordt het beter gecorrigeerd doordat jij jouw hand nu in het midden kan zetten.
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik duw het zelfs met 1 hand door het modderige gras heen :D de stoep is eitje hihi

    Deze heeft ook enkele wielen voor.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina