Voor m'n werk wil ik chocoladeletters bestellen voor alle medewerkers. Voorheen kocht ik via de plaatselijke bakker luxe "gespoten" letters maar die zijn dit jaar door de cacaoprijs erg duur. Hebben jullie nog een tip voor lekkere letters? Max 10 euro per stuk
Oh brr, ik heb 1x zo'n gespoten letter op, maar dat vond ik geen lekkere chocolade. Gewoon een goede melkchocoladeletter is mijn favoriet.
Heel afgezaagd maar ik vind de Tony letters heel lekker maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Ik vind chocoletters van de Bakkerij vaak niet zo lekker, zo zoet en haast een beetje chemisch op de een of andere manier.
Ik haal altijd chocoladeletters van de Hema, die zijn bij ons thuis favoriet. Die van de bakker vinden wij ook niet zo lekker
Zoiets? Patisserie de Bijenkorf Chocoladeletter Melk gevlekt 190 gram - A t/m Z • Q • de Bijenkorf https://share.google/wTatdRnJBNOYmtNjo
Bij de Bijenkorf patisserie hebben ze erg veel mooie chocoladeletters. Die vind ik zelf altijd heel mooi om als cadeau te geven. Ze zijn 9,95 per stuk geloof ik.
Die van de bakker vinden wij ook niet lekker. Weet niet wat ze bij het chocolade doen. Laats stond ik in de action en voor mij kochten ze een karretje vol chocolade letters. Dat was ook voor medewerkers. Ze moeten nog wel langs een andere action voor de rest. Ze hadden het er over dat die lekker was. Chocolonely is ook erg lekker. Moet je ze uitdelen of mogen ze het ophalen? Anders zou je verschillende smaken kunnen doen en kunnen ze kiezen.
deze? https://www.action.com/nl-nl/p/3011939/smikkelhuys-luxe-chocoladeletter/ zien er wel goed uit - en ook luxe en fair trade..!
Ja die hadden ze! Eerste lading was voor hun 40 stuks. Zelf nog niet gehad maar ze stonden voor mij en 1 van hen had het vorig jaar al gehad en was tevreden.
De lekkerste zijn van Rousseau. Maar die zitten alleen in Limburg volgens mij. Edit; ff gekeken en zitten ook in Brabant en de rest van Nederland een paar. Dát zijn in mijn beleving de lekkerste, maar ook aardig aan de prijs.
Tony inderdaad. Bij ons op het werk krijgen we die vaak met een wikkel die dan speciaal voor onze organisatie gemaakt is. Geen idee wat dat kost, maar ik vind het altijd wel leuk (en lekker)
Is er niet een lokaal winkeltje die je kan sponsoren? Vaak als je groot inkoopt wil dat nog wel eens goed uit pakken.