welke cursus.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pammie, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pammie

pammie Nieuw lid

9 jul 2008
    4
    0
    0
    welke cursus is leuk om te volgen?
    zwangerschapsbeg. joga of miss hebben jullie nog andere optie.
    alvast bedankt voor een reactie.
    groetjes pammie

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik heb voor yoga gekozen en dat is prima bevallen! Lekker ontspannen en tips voor bij de bevalling. Hier was zwangerschapsgym/begeleiding erg veel praten over technische details die ik ook in een boek kon lezen. Voor mij vond ik yoga daarom waardevoller! Nu hopen dat ik er tijdens de bevalling nog iets van weet ;)

3. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik ben naar een gewone zwangerschapscursus geweest. Ik vond dat er veel nuttige informatie werd gegeven. En verder deden we oefeningen met ademhaling, beweging en voor ontspanning. Ik weet nu nog niet of ik er heel veel aan zal hebben tijdens mijn bevalling, maar ik ben qua informatie enz. in ieder geval overal wat in thuis. Dus het is toch wel een soort van voorbereiding voor mij geweest.

4. Murron

Murron Actief lid

13 aug 2007
    127
    0
    0
    Ik ga samen met mijn mannetje naar de cursus samen bevallen. Vind het heel wat dat hij mee wil overigens!
    Veel info, massagetechniek, ontspannings- en ademhalingsoefeningen etc. Vind het gewoon leuk dat we samen iets kunnen doen ter voorbereiding. Het is zeker nuttig , maar ga vooral ook omdat ik het leuk vind om heel bewust met mijn zwangerschap om te gaan. Voor je het weet is het voorbij.

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ook ik ben alle drie keren naar een gewone zwangerschapscursus geweest. Vond het heel leerzaam, maar vooral de gesprekken met de dames onderling vond ik prettig en gezellig. Je hoort van anderen dat ze soms dezelfde klachten/vragen/leuke dingen hebben als jij. Of juist weer heel andere.
    Maar als je niet goed weet welke je moet kiezen, kun je er misschien wel twee doen?

Deel Deze Pagina