Welke dag eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Wasabi, 8 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hi,

    Wij zijn momenteel niet bezig, maar willen over ongeveer 6 maanden weer starten met zwanger worden.

    We hebben 1x onveilig seks gehad en ben toen meteen gaan tempen.

    FF geeft geen duidelijke streep en vandaag heb ik (zoals FF lijkt aan te geven) op dpo 8 een hele lichte en roze bloeding gehad, wat mij aan het denken zette, want theoretisch gezien is zwanger zijn haast onmogelijk. Vandaag heel stom niet getempt, omdat ik toch dacht dat het niet belangrijk was. Nu dus de twijfel, is mijn ongi zo vroeg gestart of is het dan toch een in innestellingsbloeding.

    Wie denkt te weten wanneer ik mijn ei heb gehad?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Je tempt rectaal? Elke ochtend op dezelfde tijd. Nog liggend in bed en voordat je je bed bent uit geweest en na evenveel slaapuren elke nacht?

    In dat geval zou ik zeggen dat je ei op 30 juni in de ochtend is geweest.
    Sex op de 23e dus dan lijkt me de kans op een zwangerschap zeer minimaal.

    Het kan zijn dat je lf korter is en het progesteron al afbreekt (verklaart ook je dalende temp) en dan zal je binnen nu en een paar dagen ongi zijn.
     
  3. Wasabi

    Wasabi Fanatiek lid

    28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je wel RoGiJuLi!

    Ik denk ook niet zwanger te zijn hoor, maar het bloeden en weer stoppen op 8 dpo is mij niet bekend. Ik temp inderdaad zoals je omschreven hebt.

    Vanochtend was mijn temp ook laag dus ik verwacht dat het asap door zal zetten.
     

Deel Deze Pagina