Welke duo ? Kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Raggy81, 13 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Dames hoe doen jullie dat met de kinderwagen als je een baby krijgt en je andere kindje 1 jaar en 9 maanden is ? Of jonger of cq zo rond de 2 jaar ?

    Is dan een duowagen handig zo ja welke? Ik dacht zelf dat een wieg en buggy in 1 wagen dan wellicht handig is want met 2 wagens lopen gaat niet...

    Tips ?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Mijn dochter zal 21 maanden zijn als de baby komt. Ik ga niet voor en duo wagen. We hebben een Joolz met kidsit en ik heb een buggy en draagzak. Dus het zal of baby in de Joolz met dochter op kidsit zijn. Of dochter in buggy en baby in draagzak.

    Mocht het niet blijken te werken koop ik tzt een duo wagen en dan ga ik sowieso voor de Bugaboo Donkey.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  3. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Als de oudste twee is zou ik voor een meerijdplankje gaan, eventueel met zitje. Dat gaat met twee jaar echt al prima.

    Als de oudste 1-1.5 is als de baby geboren is zou ik eventueel nog wel voor een dubbele kinderwagen gaan. Wij hebben de bugaboo donkey. Super handig, want die kun je ook als enkele wagen gebruiken.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Had de bugaboo donkey gezien.heel handig idd. Wel prijzig moet ik zeggen in vergelijking met andere maar wellicht kun je die andere niet mono gebruiken
     
  5. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Ze staan ook veel op Mp en ze zijn redelijk waardevast, dus je kan ze ook weer voor een goede prijs doorverkopen! :)
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  6. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.911
    3.329
    113
    Hier zit er 23 maand tussen, heb de kleinste altijd gedragen in het begin.
    De oudste zat dan in de kinderwagen of op z’n fiets met zijwieltjes/loopfiets/driewieler. Ook naar de speeltuin gewoon de jongste dragen.
    Nu is de jongste 13 maand, zit ze steeds vaker in de kinderwagen, de oudste op z’n loopfiets of lopend.
    Vanuit de auto draag ik de jongste vaak nog. In de draagzak of ringsling. Hoef je geen kinderwagen mee te sjouwen.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  7. Loes87

    Loes87 Actief lid

    29 jan 2015
    180
    145
    43
    Wij hebben de Joolz Geo. Eerst als mono gebruikt en nu de uitbreidingsset erbij gekocht. We hebben hem nog niet als duo in gebruik dus kan nog niet zeggen hoe fijn hij dan is maar als mono zijn we zeer tevreden. Naast elkaar viel hier af omdat we een ontzettend smalle gang hebben.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij gaan sowieso voor de nuna demi grow.
    Die kan je als duo gebruiken.
     
  9. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hier 21 maanden en 19 maanden tussen de kinderen. Nooit een duowagen gemist. Hebben wel de Joolz Geo en overwogen die Duo te maken maar niet nodig geweest. Wel een extra buggy aangeschaft.
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb het op advies van mensen hier niet gelijk gekocht.

    Maar na 2 weken alsnog wel want mn oudste zoon wou vaak niet zo lang lopen .

    Ik heb een topmark met babynestje gekocht. Prima wagen voor zo ver onze zoon nog niet lang loopt.
     
  11. Simmer

    Simmer Actief lid

    7 sep 2014
    370
    83
    28
    Bij ons beide keren 17-18 mnd tussen de kindjes. Heb ma lang twijfelen bij de geboorte van de 2de de bugaboo donkey via mp gekocht omdat ze redelijk waardevast zijn en de kindjes dan naast elkaar liggen/zitten.
    Gebruik de wagen nog dagelijks, nu enkel en dan met meerijplankje.
    Over 2 mnd komt er weer een broertje of zusje bij en kan de wagenbak weer mooi naast het zitje en de oudste evt nog meerijden op het plankje aangezien die dan nog geen 3 is..

    Ik vind t echt een aanrader, maar er zijn ook die liever voor een wagen met de kindjes achter elkaar kiezen, dan heeft topmark voor rond de 400 euro een redelijk degelijk model al merk je natuurlijk wel kwaliteitsverschil als je ze gaat vergelijken.
     
  12. HvL

    HvL Bekend lid

    6 mei 2015
    646
    378
    63
    Hier hebben we een joolz geo duo/twin. Er zit 16 maanden tussen de tweede en de derde. We hebben er heel veel schik van kan later ook weer als enkele wagen met boodschappenmandje. En hij is net zo smal als een gewone kinderwagen. En past ook makkelijk in de achterklep van een kleine auto. Eventueel moeten even de achterste wielen eraf geklikt worden. Hij is gebruiks vriendelijk en makkelijk wendbaar. Ook met 2 kinderen erin.
     

Deel Deze Pagina