Welke 'echte' winkel verkoopt positiekleding in ...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bubblez, 14 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Dag meiden,

    Voor de laatste loodjes maar voornamelijk voor na de bevalling zoek ik 2 fijne broeken welke niet te strak zitten en toch mooi zijn. Dus ik denk maar gewoon een positiemode broek.

    Alleen, ik wil ze gewoon allemaal kunnen passen in een winkel, niet eerst bestellen, wachten, passen en terug sturen.
    Probleem, waar ik woon zijn voor mijn gevoel geen winkels (behalve de babyplanet maar hier is nu niks leuks en betaalbaar) waar dit is.

    Ik woon in Steenwijk. Dus Meppel, Wolvega, Heerenveen, Zwolle, Hoogeveen is allemaal te doen.

    Hebben jullie tips? Welke miss etam of bijv C&A werkelijk positiemode in zn assortiment heeft waar ik kan passen??
     
  2. Humava

    Humava Niet meer actief

    H&M? Prenatal? Ik kom niet uit die buurt dus weet niet of die daar zitten.
     
  3. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.387
    4.670
    113
    H&M?
     
  4. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    H en M weet ik dus ook niet.. Die in Meppel hebben het in ieder geval niet. En die winkels hebben we allemaal in Steenwijk niet..

    Ik vind het nogal wat om elke winkel en elke stad af te gaan in de hoop dat ze er wat hebben haha.

    Prenatal is vaak te klein, mn jurkjes zitten nu ook echt al strak bij mn buik terwijl het om de rest normaal tot los zit, dus volgens mij zijn hun niet gemaakt voor bijna uitgetelde buiken haha
     
  5. esje1981

    esje1981 Fanatiek lid

    28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Miss etam. H&m.c&a.
     
  6. Centurychild6F3

    Centurychild6F3 Bekend lid

    23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik zou even kijken waar de winkels zitten en ze bellen.
    Nou is het bij mij zo dat ik de laatste periode geen positiebroeken meer draag omdat ik het verschrikkelijk vind zitten.
    Ik leef letterlijk in de trainingsbroeken van mn vriend.
    Boeit me ook totaal niet als ik naar buiten ga, ik waggel toch al ;)
     
  7. Logan

    Logan Niet meer actief

    Even naar de h&m, ik heb daar een heerlijke broek gekocht zonder knellende band. Ik kon hem in best grote maten bestellen ook.
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ja ik wil dus weten welke het in hun assortiment hebben..

    Anders blijf ik wellicht rijden en daar heb ik geen zin in.

    Ik draag nu ook een losse positiebroek van c en a. Goddelijk ding dus zoiets wil ik weer. Alleen ik weet dus niet elke c en a postiemode in het assortiment heeft in de buurt..

    Bellen ia idd een goeie. Ga ik morgen ff doen
     
  9. Jj14

    Jj14 Actief lid

    22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    H&m in Zwolle heeft positiemode op d bovenverdieping
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Super dankje!!
     
  11. Victoria30

    Victoria30 Fanatiek lid

    1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    c&a is heel fijn. Kun je niet kijken of je het kan bestellen en in de winkel kan laten bezorgen? Dan hangt het er wel van af of je in de winkel gelijk weer retour zou kunnen zenden. c&a had vreemde bezorg regels de laatste keer dat ik keek. Maar dat is ook al een tijdje terug.
     
  12. Jozefien85

    Jozefien85 Niet meer actief

    Online kun je vaak zien of dat filiaal (hm, ca, miss etam) positiekleding verkoopt
     
  13. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    De miss etam in Zwolle heeft dacht ik ook positiekleding. 2 jaar geleden tenminste nog wel.
     
  14. Kayleighh

    Kayleighh Actief lid

    12 mei 2016
    269
    52
    28
    NULL
    NULL
    Toen ik zelf voor positiemode ging kijken, vond ik dat de H&M vrijwel alleen maar kleding had wat nou ja.. niet in mijn smaak viel. Veel brede pijpen, geen skinny model bijvoorbeeld.

    Bij de Prénatal hebben ze wel echt mooie broeken, ook gewoon van deze tijd. Ik heb toen een broek gekocht voor 60 euro en ik heb er echt de hele zwangerschap plezier van!
     
  15. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik ga ze wel even bellen :)

    Bedankt
     
  16. Catmommy

    Catmommy Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    H&m heeft nu wel meerdere positie skinny jeans in het assortiment.
    Die in Zwolle heeft inderdaad wel positiekleding, die in Heerenveen niet.
     
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik zoek sowieso geen skinny haha.

    Echt zo'n flodder broek. Soort nette trainingsbroek achtig iets, wat ik dus ook naar de winkel kan dragen maar wel comfortabel zit.

    Zwolle en Hoogeveen hebben het begreep ik ondertussen. Gaan we daar beginnen :D

    Bedankt!
     
  18. R1985

    R1985 Bekend lid

    21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Sans in Rijsseb
     
  19. Iertje

    Iertje Bekend lid

    16 aug 2015
    632
    3
    18
    Toevallig lees ik je bericht!

    Z.E.I. In Heerenveen heeft veel mooie kleding!
    Deze zit op het stukje waar de zaterdagmarkt ook is
     
  20. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik ben vrijdag bij pregno in borne geweest.. heeft alleen zwangerschapskleding en ook best ruim keus! Moet wel eerlijk zeggen dat het niet de goedkoopste is maar ze hebben verschillende merken dus zit ook wel verschil in prijs.
    Zelf bestel ik ook regelmatig bij miss etam.. gewoon meerdere maten en meerdere broeken, betalen met afterpay zodat ik niet alles hoef voor te schieten en ja soms gaat alles terug.
     

Deel Deze Pagina