welke fles na zijn zuigfles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lieve, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieve

    lieve Actief lid

    6 jul 2007
    129
    0
    0
    VZ iG
    in brabant
    hoi,

    mijn dreumes is alweer 1 jaar.
    nou wil ik van die zuigfles af.
    welke fles kan ik dan voor hem gaan kopen?
    heeft iemand advies voor mij?

    groetjes lieve
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik zou een beker voor hem kopen. Kun je nu al wel mee beginnen hoor
     
  3. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    hier drinken we gewoon drinken ( dus alles behalve melk) ook al gewoon uit een beker hoor...
     
  4. mariss

    mariss Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Gewoon uit een beker, en als ik weinig geduld heb met een rietje...

    Verder vind ik voor onderweg een antilek tuitbeker erg handig en alleen Mepal lekt echt niet, de rest helaas wel die ik geprobeerd heb...
     
  5. music4life

    music4life Niet meer actief

    ik heb de advent(met harde tuit (kan ook op de normale zuig fles van avent) voor haar gewone melk en water, en een andere antilek beker voor der sapjes,,je krijgt er zon aanslag van he! ze drinkt ook wel vaak uit een gewone tuitbeker,,, zonder anti lek,,bij de hema heb je leuke,,bij het kruitvat ook ! kunnen ze wennen aan de hoeveelheid die uit een beker kan komen
     
  6. annetske

    annetske VIP lid

    14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb een antilek beker bij de prenatal weg, kost 2,- en deze vind ik erg goed! lekt eigenlijk nooit en mijn zoon drinkt er goed uit.
     
  7. mychat

    mychat Actief lid

    3 jun 2008
    214
    0
    0
    Onze dochter kreeg vanaf 8 maanden al het andere drinken dan de flesvoeding al uit een beker. Vanaf een jaar drinkt ze alleen nog maar uit een beker (nog niet zelf), en vanaf 11 maanden drinkt ze met een rietje (geen rietjesbeker!). Alleen op het KDV (1,5 dag per week) krijgt ze melk nog uit een fles daar, omdat ze het anders niet wil drinken.
    Ik zou een gewone beker, geen anti-lek gaan proberen, met een beetje een wijde opening dat wel (wij hebben iets van 12 van die ikea-bekertjes, daar drinken alle kleintjes die ik ken perfect uit).

    Succes er mee.
     
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben een rietjesbeker geprobeerd (rotding) en verder tuitbekers. Eerst met zachte tuit (vanaf 8 maanden al) daarna met harde tuit. Maar uiteindelijk heeft ze tot 15 maanden veelal uit kleine sapflesjes gedronken... Ze dronk niet zo goed en die flesjes dronk ze wel vlot leeg. Dus tja...
    We zullen binnenkort maar weer eens beginnen met een gewone beker.
    Onderweg drinkt ze trouwens wel vrij goed uit een pakje met rietje. Dat doen we thuis ook nog weleens met een gewoon glas of een gewone beker -gewoon een rietje erin.
     

Deel Deze Pagina