Welke gekke/leuke gedachtes had jij vroeger toen je klein was? (Na het zien van een film bijv )

Discussie in 'De lounge' gestart door Kleintjuh85, 13 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven in de titel van het topic.

    Ik zal uiteraard aftrappen!

    Na het zien van de film E.T: Ik had dus net zoals in de film een kast waarin allemaal knuffels lagen/stonden. Ik heb serieus een aantal avonden voordat ik ging slapen in mijn kast gekeken of E.T. niet tussen mijn knuffels verstopt zat.

    Eerste keer alleen thuis s’avonds, 1e Jurassic park gekeken, en dan denken dat ik als er in de straat deuren of autodeuren dichtsloegen de T-rex in de verte hoorde.

    En hoe vaak ik wel niet heb gedacht dat er zomaar een haai mij aan kon vallen in een zwembad. :roflmao: Ik had dat dus vooral in de golfslagbaden als ik helemaal in het diepe naar die rooster zwom. Het zal je toch gebeuren dat er zomaar haaien door die die rooster tevoorschijn zouden komen.:confused::oops::p
     
    Rosa5 vindt dit leuk.
  2. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Ik dacht dat ik aan het einde van de roltrap met mijn voeten ertussen kon komen. Bij die gleufjes dus waar de trede verdwijnt zeg maar. Dus ik nam altijd een grote sprong van de trap af wanneer we er bijna waren. :oops::rolleyes::roflmao:
     
    A new day, Kleintjuh85 en Suuster vinden dit leuk.
  3. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Na het zien van pipi langkous die met borstels aan haar voeten over het plafond kon lopen gingen mijn zussen en ik aan de slag. We waren er met ons speciale zeepgoedje echt van overtuigd dat ook wij over het plafond konden lopen.
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  4. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik had dat soort dingen echt nooit. Ik had wel een hele grote fantasie, maar met dat soort dingen absoluut niet.

    Mijn moeder wilde voor één keer in zo’n soort situatie pedagogisch verantwoord zijn... Blijkbaar had ik gedroomd dat er een heks onder mijn bed lag verstopt, ik midden in de nacht huilen, mijn moeder die aan komt lopen en vraagt heel rustig wat er aan de hand is. Huilend vertel ik haar dat er een heks onder mijn bed lag verstopt en dat de heks niet weg wilde gaan. Dus mijn moeder zegt voor 1 keer, heel pedagogisch verantwoord “ zal ik de heks dan maar weg jagen zodat je verder kan slapen?” “ nee mam doe niet zo gek, je weet toch wel dat er geen heks onder mijn bed kan liggen?! Het was maar een droom!”:roflmao:
     
    Kleintjuh85 en Yeuu vinden dit leuk.
  5. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.019
    2.374
    113
    Vrouw
    Ik denk de meest voorkomende.

    Na het zien van Jaws wilde ik de zee niet meer zo ver in. Zelfs een diep zwembad was soms eng :D
     
    Darinka1, Kanarie en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  6. Theres

    Theres Actief lid

    4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    De gekste is denk ik wel dat ik me voorstelde dat etenswaren die samen verpakt waren vrienden zouden zijn van elkaar. Dus dat ik ze achter elkaar op moest eten, zodat ze samen zouden blijven. Dus de boontjes op mijn bord moest ik in ieder geval in tweetallen opeten, want anders werden ze eenzaam. Niet dat de hele zak chips leeg moest, maar wel de chipjes in mijn bakje in tweetallen, haha.

    Daarnaast ook dingen als in mijn bed springen van ver, omdat er iets onder zou liggen.
    Of dat mijn knuffels konden praten, dat soort dingen.
     
  7. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Er was in de jaren 80 een tekenfilmserie 'er was eens' en dat ging over hoe je lichaam werkte. Je zag dan je weerstand als poppetjes door je lichaam lopen. Ik dacht dat die echt bestonden en zo mijn drolletjes aan het kneden waren in mijn buik. Dat geloof ik nog steeds :p:D
     
    Marleen31, floppie888, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.792
    2.385
    113
    Limburg
    Ik heb vroeger eens gedroomd dat ik kon vliegen, maar die droom was zo levensecht, dat ik er heel lang van overtuigd was dat het ook daadwerkelijk was gebeurd.

    Bij de mini playback show dacht ik dat ze echt zo snel waren met omkleden.
     
    Shawarma, Luna86 en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  9. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Beide kinderen (8 en 5) dachten dat familieleden in films ook in het echt familie waren. Dus dat de kinderen en ouders echt kind/ouder waren en dat ze bij het ontbijt bijvoorbeeld in hun echte huis zaten. Was een openbaring toen dit niet zo bleek te zijn. Het gekke is dat ze wel wisten dat het acteurs waren en dat het gespeeld was maar blijkbaar hield het daar op.
     
  10. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    :roflmao:
     
  11. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Even off-topic, ik zie dat ik in de titel een typefout heb gemaakt. Kan ik dat wijzigen? Zo ja waar?
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Vroeger had je op Fox Kids de serie Kippenvel. Een aflevering ging over mummies. Nachten heb ik wakker gelegen en gedacht dat er een mummy achter mijn bed lag!
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  13. frums

    frums Bekend lid

    25 sep 2011
    629
    271
    63
    Mijn kinderen hebben last van de blauwe poppetjes als ze ziek zijn :roflmao:
     
    Kleintjuh85 en Suuzan vinden dit leuk.
  14. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Even bij @Beheer melden
     
  15. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Wat ik vooral leuk vind is dat je als kind denkt dat jij de enige bent met deze gedachten.

    Maar veel dingen die ik hier lees, zoals het vliegen, haaien in het golfslagbad, het eten van dingen die bij elkaar zouden horen, zijn toch wel heel herkenbaar.

    Heerlijk om te lezen.
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  16. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ik was juist bang, dat ik met mijn voet vast zou komen te zitten in die roosters van het golfslagbad en werdt meegezogen. :roflmao:
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  17. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Een lijsterbes noemen wij in Friesland een ‘koetsjekraal’. Mijn vriendin en ik hadden bedacht dat er een reusachtige ‘koetsjekraal’ (zo’n rode bes aan die plant) in een garage bij ons in de straat woonde. Eén keer in de zoveel tijd kwam hij uit de garage om alles wat op zijn pad kwam, kapot te maken. We zeiden dan tegen elkaar: ‘De koetsjekraal komt vanavond weer, hè!’ En dan waren we druk met het verzamelen van stenen en het maken van modderbommen om de koetsjekraal te verslaan. We geloofden hier op een gegeven moment ook echt in. Ik woon nu nog steeds in hetzelfde dorp en elke keer als ik die garage zie, denk ik aan de koetsjekraal.
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  18. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    @Beheer Hoe kan ik mijn topic titel aanpassen?
     
  19. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Voor zover ik weet moet het zo lukken ja.

    Kan alleen je typfout niet vinden :oops:
     
  20. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.125
    2.852
    113
    Wat wil je aangepast hebben? Dan doe ik dat voor je.
     

Deel Deze Pagina