Welke GPS horloge

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Haver11, 15 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik wil voor onze dochter graag een GPS horloge aanschaffen aangezien ze steeds vaker wat verder weg mag spelen in de wijk.

    Er zijn er zoveel.. welke raden jullie aan?
     
  2. Sascha87

    Sascha87 Actief lid

    3 dec 2014
    419
    114
    43
    Hier een One 2 Track connect go voor beide kinderen (8 en 5)

    Oudste draagt al jaren altijd een horloge en wilde nu graag een stappenteller. Mooie bijkomstigheid is de gps. Het werkt perfect!

    uiteraard moest en zou de jongste toen ook zo’n zelfde horloge hebben. Voor haar dus ook maar 1 aangeschaft. Toch wel erg handig!
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  3. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Kun je met die ook bellen? Als ze naar huis moeten komen bijvoorbeeld.
     
  4. Sascha87

    Sascha87 Actief lid

    3 dec 2014
    419
    114
    43
    ja zeker! Je kunt het horloge bellen, en het horloge kan ook zelf bellen naar 10 voorgeprogrammeerde nummers.

    Je kunt ook berichten sturen (spraak of tekst) en de kinderen kunnen ook spraakberichtjes terugsturen.

    Mijn zoon draagt hem echt dag en nacht, dus ook op school. Op school heb ik hem wel op stil staan, dat kun je instellen. Dan kan hij niet bellen en gebeld worden, en echt alleen de tijd erop aflezen.
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  5. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Bij mij hebben ze een beliotouch. Bevalt goed. Nauwkeurig ook
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  6. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.391
    4.246
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft ook een one2track. Ze weet trouwens niet eens dat er een volgfunctie op zit. We gebruiken hem alleen om te bellen en gebeld te worden. Ik vind het erg fijn. Ze is nog te jong voor een telefoon, maar we vinden het wel fijn dat ze ons kan bereiken als er iets is. En ja, uiteraard ook handig als ze thuis moet komen en wij hoeven niet de hele buurt door om haar te zoeken.
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn dochter heeft nu een maandje de One2track Play.
    Ideaal!
    Ze kan er mee bellen naar mij, mijn man en oma.
    Er zit een SOS knop op. Zodra ze die indrukt word ik gebeld en krijgen papa en oma een melding dat er iets is en haar locatie in beeld.
    Berichtjes sturen dmv inspreken (handig want ze kan nog niet schrijven)
    En er zit een stappenteller op, dat vind ze vooral zelf leuk :p

    wij hebben bewust oma er ook in gezet omdat ze daar op maandag na schooltijd is en dan ook de wijk in mag.
    Zo kan ze altijd oma bellen als het nodig is.

    We hebben als afspraak dat als er iets is ze ons belt. Wij drukken haar dan weg en bellen terug.
    Dat scheelt beltegoed ;)
    Alleen bij een sos melding neem ik gelijk op natuurlijk.
     
    Haver11 vindt dit leuk.
  8. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    @Lotion slim om haar terug te bellen idd! Ik ben er nog niet uit welke, ze haalt binnenkort haar B diploma dan krijgt ze hem.
    Man vond het eerst niks, omdat wij dat vroeger ook niet gehad hebben, maar hij is toch om. :p
     
  9. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Ben benieuwd welke het gaat worden.
     
  10. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Werken die horloges ook in het buitenland? Het lijkt me zo handig als ik niet de hele camping hoef af te zoeken wanneer ik zoon nodig heb
     
  11. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.484
    1.441
    113
    #11 Sylver, 6 mei 2021
    Laatst bewerkt: 6 mei 2021
    Mijn dochter heeft de Connect Go van One2track, die werkt iig (zonder extra kosten) in heel Europa.

    We gebruiken het horloge eigenlijk primair voor de belfunctie en als echt horloge. Ze is nog te jong voor een telefoon, maar groot genoeg dat ze de wijk door mag.
    Ik kan nu een tijd met haar afspreken hoe laat ze thuis moet komen en als ik haar tussendoor voor iets nodig heb, dan hoef ik niet meer de hele wijk door te zoeken, maar kan ik haar gewoon bellen.

    Zonder GPS functie had ik 'm ook prima gevonden, al is het wel handig dat het horloge aangeeft waar ze is als ze de SOS knop indrukt.
     
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Precies de functies waar ik hem voor wil dus dat klinkt goed. Mijn oudste had met die leeftijd al “ gewoon” een telefoon maar mijn jongste raakt echt alles nog kwijt overal
     

Deel Deze Pagina