Welke grote babyzaak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shining, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Ik wil morgen naar zo'n grote babyzaak gaan ergens, maar weet niet zo goed welke. Volgens mij zijn er erg veel, want ik krijg zoveel verschillende boekjes binnen. Ik hou van mooie en duurzame spullen, maar wel een goede prijs/kwaliteit verhouding uiteraard.
    Ik wil me vooral orienteren voor babykamers, boxen, wipstoeltjes, enz. Iemand enig idee?

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Tja,, ik denk dat het slim is om bij sommige winkels het 1 en ander te gaan vergelijken.. verschilt soms nog wel eens bij de 1 of ander winkel.. ik weet dat in Almere een prenatal en een babydump vlak bij elkaar zitten maar weet niet waar je woont..

3. Seth77

Seth77 Actief lid

1 jan 2010
    160
    0
    0
    Holland
    Hangt er ook een beetje van af denk ik in welk deel van het land je wilt gaan winkelen. Prenatal warenhuizen vinden wij altijd wel fijn om te winkelen. Maar er zijn ook (grote) regionale winkels. Baby max in Veenendaal bijvoorbeeld.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ikzelf vind Babypark een hele leuke winkel met heel veel assortiment (tenminste, in Gouda). Daar hebben ze ook veel spullen van goede kwaliteit en veel merken. Hoewel het 1 niet automatisch in verband staat met het ander ;).
    Ook Prenatal vind ik prettig, maar niet voor meubels ed., dan heb ik toch liever meer keus.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Babydump is de goedkoopste, vind je het ergens goedkoper krijg je korting. Daarbij hebben ze gewoon de goede bekende merken. Ik houd persoonlijk ook van goede spullen, goedkoop is duurkoop vaak. Oh heb trouwens het kamertje van babypark.

Succes en vooral veel plezier!!

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik ben op een middag het industrieterrein van groningen op geweest en heb de grote babywinkels daar doorlopen. Elke winkel is anders ook qua sfeer en personeel (maar dat verschilt per vestiging). Denk dat je gewoon moet kijken waar je je het prettigst voelt. heb uiteindelijk kamertje bij prenatal gekocht en bij de babydump de kinderwagen i.v.m. gratis autostoel. Had anders daar ook de kamer gekocht ivm gratis box, maar we konden er geen leuke kamer met kleine kast vinden. Bij babydump namen ze echt ruim de tijd voor ons en gaven ook heel veel advies. Ook niet opdringerig. juist van denk er eens over na en kom dan nog een keertje terug. Er is namelijk zoveel keus!!!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou je trouwens Burgerhout babysuperstore afraden, slechte ervaringen en lees ook meerdere slechte ervaringen hier op het forum.

Niet gehouden aan de levertijd, slechte service etc.

8. misa

misa Niet meer actief

Babydump is een fijne en in verhouding goedkope winkels met veel spullen. Wel alle merken verkrijgbaar!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben alles bij Babydump gekocht in de vestigigng Roelofarendsveen. Wij zijn echt super tevreden over deze winkel!! We zijn goed geholpen, hadden alles gratis bezorgd en gratis gemonteerd, 2 weken eerder geleverd dan levertijd eigenlijk was. We hoefden geen aanbetaling te doen en de monteurs gingen pas weg nadat ALLES in elkaar gezet was en naar onze tevredenheid was.
    Verder de laagste prijsgarantie tot aan de geboorte van ons ukkie. En we kregen zoals eerder hierboven al eens gezegd was een gratis maxicosi bij de kinderwagen en een gratis box bij een babykamer. Verder nog een aantal uitzoekkortingen wat ons weer 200 euro voordeel opleverde op de kinderwagen.

Onze vrienden zijn al helemaal overtuigd door ons om daar te gaan kopen hahaha. Succes en veel plezer met shoppen!! Liefs sas

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.793
    4.020
    113
    Ik vind/vond Babydump altijd fijn om te winkelen. Prenatal ook wel maar alleen de mega-stores (de andere hebben te weinig sortering). Babypark vind ik minder en mijn ervaring is dat ze vaak een stuk duurder zijn dan andere winkels (zelfde product is elders vaak goedkoper).

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vond babydump (veenendaal) helemaal niets. Babymax (ook veenendaal) en babypark (kesteren) wel erg leuk. Vooral babypark! Daar hebben wij al onze spullen gekocht.

De kidsfactory (amsterdam) vind ik ook leuk, maar dat is wel een hogere prijsklasse. Daar zou ik dus niet de hele uitzet aanschaffen, maar als je veel geld te besteden hebt, is het wel een aanrader :)

12. fafje

fafje Niet meer actief

Ik ben fan van Babydump...prenatal vind ik niks...

13. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb goede ervaringen met Babypark in Gouda. Een heel uitgebreid assortiment, ze hebben er álles (van budget tot exclusieve merken) en geven goed advies. Ik wist niks van babyspullen, een verkoopster heeft me door alles heen geleid en geduldig uitgelegd zonder commercieel het duurste te willen verkopen.

Prettige bijkomstigheid is dat eventuele kortingen vast staan: hoe meer je koopt, hoe hoger de korting. Hoef je in ieder geval niet te onderhandelen. Ook een voordeel, die korting geldt op alles wat je daarna koopt, tot het moment van levering. Ik ben na mijn grote bestelling terug geweest om wat extra spullen te kopen en daar kreeg ik dezelfde korting over.

Het warenhuis van Prenatal vind ik erg beperkt qua assortiment.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    BABYPARK KESTEREN daar hebben ze werkelijk alles wat je maar kan bedenken, leuke sfeer en echt hele goede service! Ik vind die in Kesteren veel leuker (en groter?) dan in Gouda trouwens.

15. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Jep, Babypark, prettige zaak.
    Wij hebben ook alles daar gekocht. Krijgen het eind van de maand als het goed is thuisbezorgd :) Hoop dat dat ook goed gaat maar heb er wel vertrouwen in.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier hele goede ervaringen met hun bezorgservice! :D Ze vragen sowieso ontzettend weinig bezorgkosten (althans, voor ons moest het vanuit kesteren naar amsterdam komen waar ze dus relatief weinig voor vroegen) en er kwamen bij ons echt 2 hele schattige boeren aan de deur :D Ze lieten zelfs hun klompen netjes buiten staan haha. Echt geweldig ;)

17. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Thanks voor jullie reacties. Ben uiteindelijk bij Babypark in Kesteren en daarna bij babydump in Veenendaal geweest. Babypark inderdaad erg leuk, maar wel vrij duur in verhouding. Ik zocht bijvoorbeeld een wipstoeltje, maar die begonnen pas bij prijzen ver boven de honderd euro ofzo en geen in de kleuren die we graag wilden. En babykamers ook wel duur... Bij babydump wel erg leuke aanbiedingen, inderdaad met gratis box en 50,- badartikelen en bij de babykamer die we hadden uitgezocht ook nog eens 100,- vrij uitzoeken. Dus totaal 700,- voor de kamer en 300 euro gratis spullen.
    Erg grappig detail, mijn moeder had exact dezelfde babykamer uitgezocht bij een dure speciaalzaak en was er van overtuigd dat het veel betere kwaliteit zou zijn en dat ik die echt gezien moest hebben. Bleek het gewoon dezelfde kamer te zijn, zag ik later op de website van die zaak, dus wat betreft kwaliteit zit het ook wel goed volgens mij bij babydump. Zo moeder, zo dochter qua smaak blijkbaar!

Nogmaals bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina