Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Pacco, swaddle me, snug en tug, puckababy ... Wie kan me helpen ??? Onze zoon is 56cm en denk wel bijna 5 kilo.. Flinke vent en vrij sterk dus... Iemand tips /ervaringen ??
Hier vind je een handig overzicht en zie je per doek de voors en tegens. Zelf heb ik gekozen voor de Snug & Tug, fijne doek maar wel heel ruim.
Wat misschien een handige site is: Ik ben mamma - Kieswijzer inbakeren Zelf heb ik een puckababy. Mijn keuze is hierop gevallen ivm verdenking op heupdysplasie (dan mogen ze al niet strak ingebakerd liggen) en het gaat hier er alleen maar om dat ze geen maaiende arme heeft. Verder sabbelt ze graag op haar knuisje en dat kan nu ook nog. Ook voor over een maand voor de oppas makkelijk te gebruiken, en niet warm. Mijn meisje is 4800 en 55,5 cm en heeft de piep. Het zal niet lang meer duren voor ze eruit gegroeid is. Ik denk voor jouw mannetje misschien net al iets te klein.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Puckababy. Compleet inbakeren zag ik nog niet zo zitten. Hij wordt dan echt in zijn bewegingsruimte beperkt terwijl hij wel zijn handjes aan het ontdekken is. De Puckababy bevalt goed. Het is nog geen slapert maar hij pakt wel zijn rust. Wij hebben de Puckababy Piep (voor 0-3 mnd). Onze zoon weegt momenteel 5 kilo en is 58 centimeter. Qua lengte heeft hij nog wel wat ruimte. Heb ook getwijfeld of ik niet voor de grotere versie moet gaan, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Deze is in het begin waarschijnlijk iets te groot en het effect van de Puckababy gaat dan weg. Kijk anders eens op Marktplaats. Daar zijn ze goedkoper en dan kun je kijken of het je bevalt.
pucca baby ik heb hem hier 2 dagen gebruikt en heb hem over heb hem gekocht voor 60 euro toen dertijd ze zijn vrij duur nu lig die in me kast omdat hij ineens door ging slapen en niet wilt meer deed 2 dagen gebruikt:s
hier ook pucka baby, heb ook van alles geprobeert, inbaker doeken, paco, maar met pucka baby hebben we het meeste succes, omdat hij toch nog bewegingsvrijheid heeft, hij ligt inmiddels al met een armpje buiten boord, en dit gaat prima, het voordeel vind ik ook dat je heel gemakkelijk langzaam af kunt bouwen, i.v.m. de ritsjes bij de armpjes, echt een reuze uitvinding, onze kleine sabbelt lekker op de pucka baby.
Wij hebben nooit een officiele inbakerdoek gebruikt! Onze kraamverzorgster heeft ons laten zien hoe we een badcape konden gebruiken. Maar kan me wel voorstellen dat dat in de zomer te warm is.