Welke is nou echt positief? Ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door VroegeLente, 16 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    İk dacht dat ik gisteren een zekere, positieve ovulatietest had en gisteravond ook geklust.

    kijken jullie ook?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Echter vandaag doorgetest nu dit.
    Maar is mijn test van gisteren ook positief?
    Vanavond weer klussen of wachten tot morgenavond ?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Ik vind die van gisteren positief maar die van vandaag is je piek. Dus binnen 24-48 uur je eisprong. Ik zou gezien jullie gisteren al seks hebben gehad het morgenochtend nog een keer doen en anders vanavond.
     
  4. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    zou je dan denken vanaf gisteren binnen 48 uur of vanaf vandaag. Morgenochtend geen mogelijk kan alleen de avonden. Heeft het zin vanavond nog een keer?
     
  5. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Gezien de test van vandaag je piek is tel je vanaf je piek test. Dus vandaag piek, uiterlijk zaterdag je eisprong, zondag 1 dpo.

    Als je partner verder goed zaad heeft zou ik dan vanavond nog een keer seks hebben.
     
  6. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Morgenavond geen zin meer waarschijnlijk? Als we moeten kiezen tussen vanavond of morgenavond klussen. Omdat test gister al vrij donker was zou vanaf vandaag gezien geen 48 uur meer duren of denk ik fout. sorry voor mijn vele vragen omdat het nu vrij lang duurt ben ik begonnen met ovu testen, nog niet zo veel ervaring mee gedaan.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind die van vandaag veel duidelijker/positiever.
    Die van gisteren lijkt net niet positief en zou ik als negatief zien.
    Ik zou morgen weer sex hebben en vandaag overslaan.
     
    VroegeLente vindt dit leuk.
  8. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw

    Je test was gister positief maar geen piek en je telt echt pas vanaf je piek welke je vanmiddag had. 24-48 uur na je piek volgt je eisprong. Mijn ovulatietest was afgelopen keer enorm donker (eigenlijk al piek) op 4 april, maar 5 april nog donkerder. Ik temperatuur ook en mijn ei is echt pas op dinsdag gesprongen. Dus seks morgenavond heeft zeker gewoon zin. Als je het niet doet ook niet erg, je hebt gisteravond nog seks gehad, 3 dagen voor de eisprong als die zaterdag plaatsvindt (die ook morgen kan zijn, dus dan 2 dagen). Je zit qua zaad al prima. Dus of je het vanavond of morgenavond nog een keer doet maakt niet zo heel veel uit.
     
  9. VroegeLente

    VroegeLente Actief lid

    3 mei 2015
    347
    146
    43
    Het is maar toevallig dat ik nog een ovu test in huis had liggen en drang had om door te testen. Ben benieuwd... ik ga nu dus er vanuit dat ei tm zaterdag kan springen. En kijken of we vanavond of morgenavond zin hebben.
     

Deel Deze Pagina