hoi, ik ben op zoek naar een goede stevige kinderstoel.welke zou er goed zijn?het liefst ook met een eetplankje dat los kan of in de lucht.ik vind de stokke ook wel wat maar jammer dat er geen eetplankje bijzit.nu heb ik daar ook een variant van gezien op meegroeistoelen.nl iemand daar misschien ervaring mee?of misschien andere tips.
Ik heb de chicco polly. Ik vind het echt een super stoel alleen rolt hij niet zo makkelijk omdat er alleen achter wieltjes zitten dus das een min punt maar voor de rest vind ik het een hele fijne stoel. Makkelijk schoon te maken en ze zit er heerlijk in. Liefs
Voor de Stokke is eventueel wel een eetplankje. Op deze site kan je hem vinden. Succes met je keuze! 4SmallOnes PlayTray Groetjes Mariska
ik zweer bij stokke! wat een heerlijke stoel! in allerlei kleuren verkrijgbaar en voor elke leeftijd te gebruiken!!
Ik raad ook de stokke trip trap aan. Geweldige stoel en het plankje heb ik nooit gemist. Dochter at vanaf het begin aan tafel. Ook heb ik er mijn oppas kindjes in en geef ik ze er te eten in, gaat prima. Hier was het zelfs zo dat dochter erg boos werd als het voorblad op de kinderstoel van opa en oma zat. Opa heeft hem eraf gesloopt en vanaf dat moment wilt ze er wel in zitten tijdens het eten.
Hier ook de stokke, en helemaal tevreden mee. Het plankje voor op mis ik ook helemaal niet en het ding is geen sta in de weg in de woonkamer. Je schuift em mooi aan tafel.
hier ook een stokke tripp trapp. Wij hadden eerst een chicco polly en dat ding vond ik vreselijk. Veel te groot en grof en mijn dochter zat er niet goed recht in. Over de tripp trapp ben ik heel tevreden
Ik heb ook stoelen van die site gekocht. Model 'Thomas' Wij zijn er echt super tevreden mee. Als je het eetplankje eraf haalt heb je ook gewoon een stokke-stoel, alleen is ie stukken goedkoper, en de baby set krijg je er gratis bij.
Wij hebben zelf ook een tripp trapp.We zijn er heel erg tevreden over alleen zijn ze heel erg duur vind ik.Welke stoelen ook ideaal zijn en helemaal niet duur zijn de kinderstoelen van Ikea.wij hebben er eenbij onze oppas staan en die zijn ook heel erg goed.Voordeel is dat je de poten eraf kan halen als je een ergens naartoe gaat waar ze geen kinderstoel hebben.
de triptrap is misschien wel duur maar moet je eens kijken hoe lang je er mee kan doen! dat is het geld toch dubbel en dwars waard! je kan er zelfs zelf op zitten!!
Hoi! Nu heb ik even iets meer tijd om rustig te reageren. Ik had de tip van een eetplankje voor de Stokke stoel geplaatst. Maar ik heb zelf ook een Stokke stoel zonder eetplankje en ik ben er super tevreden mee. In eerste instantie had ik wel het idee om nog zo'n eetplankje erbij te kopen. Maar nu ik de stoel gebruik vind ik het eigenlijk niet meer nodig. Het leuke van de stoel vind ik dat Nathan echt bij ons aan tafel zit. Je kunt hem bijna helemaal aanschuiven. En ondanks dat hij behoorlijk prijzig is, je kan er echt heel lang mee doen! En let overal op de aanbiedingen, wij hebben 15% korting gekregen. Heel veel succes met je keuze! Groetjes Mariska
Wij hebben een kinderstoel van Tiamo, omdat: - hij is goedkoper dan de tripp trapp (maar lijkt er wel op, zelfde idee) - groeit mee (voetenplankje, zitplankje zijn te verstellen en eetplankje kan er af) - heeft een groot eetplankje wat er dus af kan - gemakkelijk schoon te maken - met een mooie roze troon (verkleiner) staat het heel schattig!!!
't wordt een beetje saai, maar hier ook de Tripp Trapp en dik tevreden! Wij missen het plankje ook helemaal niet, want we wilden juist graag dat Sil al snel als volwaardig gezinslid aan tafel kon zitten. Inmiddels gebeurt dat dus al regelmatig eventjes (hij eet zijn fruit, brood en groente in zijn stoel en met toetje eten zetten we 'm altijd bij ons - groente eet hij eerder dan wij) en hij vindt het super! Voelt zich een hele bink, hahaha!
Dat was ook onze insteek, en ondanks dat ik tevreden ben over de Tripp Trapp past de beugel net niet onder de tafelrand waardoor dochterlief net te ver van de tafel zit.
oh das jammer chantal! bij ons zit ie perfect! hij vind het ook werkelijk geweldig om zo bij ons te zitten!!
Wij hebben deze: Jetsit XL Het eetplankje kun je los bij kopen. Wat wij ook gedaan hebben omdat de kleine er nu nog erg vrolijk op los ramt op haar tafeltje en omdat we een glazen eettafelblad hebben In het ronde 'vakje' in de rugleuning kun je een foto oid plaatsen zodat de stoel wat persoonlijker wordt. Onze prinses zit prima op haar mooie troontje Bekijk bijlage 69578
Wij moeten er binnenkort ook een kopen. We vonden de Nuna wel mooi, heeft iemand deze en wat is jullie ervaring? Linkje: Nuna - Baby Products | High Chair | Buggy | Leaf | Baby Sleeping Bed | Designer Stroller | Natural Baby Goods of Nuna Kinderstoel Zwart | Kinderstoelen | Baby-Dump
Ik heb ook meegroeistoel van Kinderstoel Yasmine een veilige en voordelige Meegroeistoel -. Ik heb de Yasmine de luxe, dus met afneembaar tafelblad. Binnen 2 dagen had ik hem in huis. Superstoel en kwalitatief net zo goed als de stokke trip trap stoel. Mijn schoonzus heeft er hier twee van en we hebben ze vergeleken en deze is echt net zo stevig en mooi afgewerkt. Bij een trip trap betaal je echt gewoon voor de naam. Wat betreft het kussentje zou ik een ander nemen. Zo een die af kunt nemen. Hier een hele leuke link met supergave zitverkleiners van geplastificeerd linnen. Regenboogdesign - kussensets voor de kinderstoel Ik vind onderstaande wel heel gaaf, maar er zijn nog veel meer kleuren en modellen. Bekijk bijlage 69577