hallo dames, het topic zegt het al. bij ons is het nog niet zo ver maar toch zou ik het graag weten. welke kinderwagen absoluut niet!! ik zou zelf voor de musty slider gaan. ben erg benieuwd naar jullie reacties's?!
voor mij ab-so-luut geen bugaboo. ding is veel te laag, en mand er onder ziet er ook heel onpraktisch uit (bak / zit zo laag, je krijgt er volgens mij amper wat in!). heb hier voor een mutsy 4rider gekozen.
Hier ook absoluut geen bugaboo. Vind het enorme buik schuivers, en krijg al pijn in mijn rug als ik er naar kijk. Ook geen Stokke. Vind ze er geweldig uit zien, alles lekker hoog, alleen die wielen......... Kan ze van meters ver al aan horen komen. Hier een Mutsy 3 rider. Onderstel is wel wat zwaarder, maar vind het een fijne wagen.
Haha hier juist een bugaboo fan, en van die lage bak heb je echt geen last hoor (zeg ik als persoon met rugproblemen). De meeste mensen die dit zeggen over de bugaboo hebben hem nog nooit geprobeerd -1 Met stip op 1 quinny, leuke kleurtjes en het design is mooi. Maar blokkerende wielen en kleine kinderwagenbak -2 x-adventure, vind ze gewoon log -3 lelijke blokker/leen bakker kinderwagen.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! En de Stokke vind ik persoonlijk ook niet mooi maar zal wel goed zijn ongetwijfeld. Wij zijn uiteindelijk wèl bij de geweldige Bugaboo uitgekomen nadat we achtereenvolgens ook de Urban Jungle, Maxi Cosi Mura, Mutsy 4 rider single spoke en Teutonia Cosmo hebben gehad. Dat van die bak van de Bugaboo is natuurlijk maar hooguit 6 maanden en vervolgens zitten/liggen ze 2,5 jaar in het hele goede zitje van het wandelwageninzet! En in de boodschappenmand kan veel meer dan je zou denken.
Ik werk in een babywinkel en met stip op 1 van wagens waar altijd wel wat mee mankeerd en waarbij de service van de fabrikant zwaar belabberd is: X-adventure.
Ik dacht dat ik de enige was. Lijkt wel of iederen bugaboo/fan is. Ik vind de wagen idd veels te laag en er daardoor niet uitzien. Gelukkig zijn er meerdere. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een Quinny Buzz met 4 wielen. Bevalt prima. Licht, makkelijk inklapbaar en hier totaal geen problemen met wielen die blokkeren.
alle behalve de quinny speedi. En zeker geen wagen waar een maxicosi niet makkelijk opgeklikt kan worden.. Dus hier de quinny Speedi Lekker handig, zelfs met 1 hand in te klappen, op te tillen om achter in mn altootje te zetten, wieltje er ff afklikken en klep dicht.. Waar gaan we heen? Geen probleem met dat die bak klein is, geen blokkerende wieltjes of andere problemen.. Prima wagen!!
join the club! wij noemen het ding gekscherend de "buk-een-boel". En ik heb het ding WEL geprobeerd, in de winkel weliswaar.
Hier juist een enorme x-adventure fan. Nooit geen problemen mee gehad en wij houden nogal van in het bos wandelen en dan lopen ze heerlijk voor de kleine (goede shockdemping). Ze zijn wel wat logger dus je moet geen innieminnie auto rijden en de kinderwagen er in willen zetten. Ik heb overigens 1 kinder/wandelwagen gehad van x-adventure en 2 buggy's en heb er nooit wat mee gehad.
Hier komt er dus echt geen bugaboo in en ook geen quinny. Rotdingen!! Bugaboo idd veel te laag en quinny uit-elkaar-val ervaringen mee. Nee, hier zijn we fan van de Mutsy Slider.
Wij hebben de x-adventure, maar als ik het over kon doen had ik een paar honderd euro meer betaald voor een andere wagen. Persoonlijk vind ik bugaboo wel mooi. Niet echt klachten verder over de x adventure, maar hij is (te) breed, en te zwaar. Ook de wandelwagen gedeelte is zo groot dat mijn zoontje van 2 er nog niet mooi in zit.
Inderdaad met stip op 1 quinny, Heb ook zo'n onding (Quinny Buz) Altijd problemen in de winkel waar ze wat gladdere vloeren hebben.
en heeft er iemand ervaring met de mutsy slider??? kan het kindje mooi recht op zitten? en is ie fijn in gebruik en ook in het bos?
hier geen bugaboo. Vind de duwstang niet fijn en die kleine wieltjes voor niet fijn in het bos. De stokke,,,,,vind ik er niet uitzien De slider een topwagen, maar het zitje is te klein. Ik heb een groot kind en die past er niet goed in. Dat ging in de 4rider nog maar net, dus de slider haalt t helemaal niet. Wel goed onderstel en goede service (mutsy dan) verder de quinny buzz, ziet er leuk uit maar hier absoluut niet handig
Zo zie je maar zoveel mensen zoveel meningen. DE wagen bestaat niet. Is ook logisch. Iedereen heeft een ander kindje en andere wensen voor wat betreft de kinderwagen. Ga met de wensen die jij belangrijk vindt naar de winkel en test verschillende wagens.
Mutsy Slider is fantastisch. Kindje kan er prima rechtop in zitten. Heb 'm nu omgebouwd en gaat heerlijk. Kan er overal goed mee wandelen, ja ook in het bos.
De bugaboo vind ik echt verschrikkelijk. Zo laag en we vonden de duwstang erg gammel... De stokke zou ik alleen al niet kopen omdat ie zo verschrikkelijk duur is. Hier een quinny speedi en helemaal tevreden mee.