Welke kinderwagen in de VW Up?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jeldou, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Heb net al even met de zoekfunctie gezocht maar kon niks vinden over de UP! We krijgen ons derde kindje en ik ben me aan het orienteren op kinderwagens, ja die heb ik niet meer;)...
    Maar hij moet wel in de kofferbak passen van de VW Up.
    Wie heeft ervaring en welke kinderwagen is het handigst voor deze auto?
    Alvast bedankt voor de reactie!:)
     
  2. Sjees

    Sjees Actief lid

    23 okt 2014
    181
    0
    16
    Wij hebben een Skoda Citigo.. (Oftewel precies t zelfde als een UP ;) ) en wij hebben de Mutsy EVO.. Past makkelijk! :)
     
  3. kleinliefje

    kleinliefje Niet meer actief

    Hier een Up! en een Joolz. Het onderstel past in zn geheel achterin, alleen de reiswieg en later de inzet moeten op de achterbank.
     
  4. Elske91

    Elske91 Bekend lid

    6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Je kunt altijd naar een babywinkel gaan en vragen of je de kinderwagen die jullie op het oog hebben even in de auto mag zetten om te kijken of het past.
    ;)

    Bij de babydump doen ze hier niet moeilijk over
     
  5. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Met een 3e kindje is de wieg op de achterbank niet haalbaar lijkt me. Is een draagdoek geen optie voor je? Die neemt net zoveel plaats in als je handtas en hoef je ook niet mee te sjouwen. Het duurt altijd maar kort tot je kindje groot genoeg is om in een goede ( Mac laren techno bijvoorbeeld ) buggy te kunnen, die in ligstand kan. Althans, flinke afstanden zaten ze bij mij toch in de draagdoek en als we een buggy gebruikten was het bv omdat we ergens een hapje gingen eten oid. Dan kon die buggy al snel.
     
  6. mamadeliefste

    mamadeliefste Niet meer actief

    Misschien is de stokke scoot v2 een optie.
     
  7. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen een ergonomische drager. Een wagen lijkt me niet passen.
    Mijn moeder heeft een upje en ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren als je niet de achterbank kunt gebruiken voor bv de wagenbak. Dat kun je schudden.
     
  8. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    een bugaboo bee of een quinny zap extra misschien een optie?
     
  9. Butterfly1109

    Butterfly1109 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Hier een 3 deurs up en onze easywalker past helemaal in de achterklep, dus inclusief reisbak!

    Kind kan achter in de maxicosi , dan wel stoel helemaal naar voren, maar gaat echt prima!
     
  10. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Ja ik heb idd wel de 5 deurs up en ik zit te denken om de kinderwagen bak dan tussen de twee kids in te zetten. op de achterbank. Maar het is idd lastig omdat we vrij weinig ruimte hebben.. Ik ga eens wat rond kijken en passen bij de babyzaken.
    Moet vooral praktisch zijn..
     
  11. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Wij hebben een mutsy evo en dat past prima. Straks een bugaboo donkey waardoor we de auto gaan inruilen.
     

Deel Deze Pagina