Welke kinderwagen kies jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Langmuts, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Welke kinderwagen kies jij, en waarom juist die?

    Ik wil graag een ruime bak, maar zie door de bomen het bos niet meer..
    (Ik zou ik graag een niet al te dure tweedehands willen.)

    Benieuwd naar jullie kijk op een wagen :D
     
  2. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Wij zochten een kinderwagen met hoge bak. Hoog zitje. (rugklachten dus makkelijker uit en in te zetten) Waar zowel ik als man fijn achterlopen. Met all terrain wielen omdat we vaak toch in het bos wandelen. Verder moest hij er gewoon leuk uitzien en ruim zijn
    Wij hebben dus de stokke trailz.
    Best prijzig maar wat is er tegenwoordig nog goedkoop :)
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Wat wil je ermee doen, hond uitlaten dagelijks door een bos of ga je vooral de stad in en moet het wat compacter zijn? :)

    Wij komen alleen op verharde paden (stad en natuur rondom stad ook verhard haha) en hebben een kleinere auto dus hebben een Mutsy Igo gekocht toen.

    Urban jungle is weer perfect voor natuurwandeling
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Bugaboo Buffalo hebbe wij nu en deze heeft een hele ruime bak :)
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  5. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Hier ook de Bugaboo Buffalo. Top wagen!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  6. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Zowel verharde als onverharde wegen moeten te doen zijn. Klein is handig in de auto, maar een grote bak weegt zwaarder dan de ingeklapte grootte :)

    De buffalo vind ik inderdaad erg mooi, maar die prijs dan weer niet:roflmao:

    Hij gaat voor 1 kindje gebruikt worden en kan daarna weer verkocht.. Dus ik wil er geen kapitaal aan kwijt zijn:oops:
     
  7. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wat wil je er voor uitgeven? Ik heb de mijne ook via mp gekocht!
     
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    En de Bugaboo cameleon?
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  9. Melk84

    Melk84 Actief lid

    10 okt 2015
    232
    124
    43
    De Joolz Day en Geo hebben ook een ruime bak. Heb er zelf ook een en vindt hem heel fijn. Op MP genoeg tweedehands te koop.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Joolz Geo of een Bugaboo Fox/buffalo
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  11. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Zo rond de 100,- ongeveer..

    Ik merk dat ik het geld er niet voor over heb voor die super de luxe kinderwagens tegenwoordig:oops:

    Bij de andere 2 kids had ik met gemak een perfecte (als nieuw) kinderwagen voor 50,-:eek:

    Ik moet dus wat omschakelen hihi:D
     
  12. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Oh Haha :) Nee, daar ga je het idd niet mee redden
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  13. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Bugaboo fox/buffalo! Je verkoopt ze ook weer bijna voor de prijs waarin je hem aanschaft. (als je er zuinig op bent).

    Dus denk dat je er netto voor 100 euro wel bent, maar ja, je moet eerst meer uitgeven en daarna weer goed doorverkopen, dus wel risico.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  14. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Ik wilde graag voor onze 4e weer een enkele kinderwagen. Had eerst de maxi cosi adorra op het oog, maar daar kan geen meerijdplankje achter.
    Nu gegaan voor de qute q-move. Ruime bak en niet te duur. Kostte 299, compleet. Dus reiswieg en zitje.

    Ik heb hem getest bij de baby dump en hij liep erg fijn.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  15. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Ik heb de Mutsy EVO urban Nomad. Prima ding, maar met €50 ben je er inderdaad niet via mp.
    Wat wij gedaan hebben is eerst om mp kijken en wat merken opschrijven met een redelijke prijs en genoeg aanbod. Dan naar de baby zaak om te bekijken. Toen via mp gekocht.
     
    Langmuts en Roodborstje2 vinden dit leuk.
  16. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb bij de eerste 2 een tweedehands Bugaboo frog gehad. Beviel niet zo goed.

    Nu hebben we een nieuwe traveller by mutsy besteld met autostoeltje, adapters, dekentje, voetenzak....echt compleet voor +/- €600.

    Wij vonden dit een koopje in vergelijking met de andere hele dure wagens. Ik had een zgan Bugaboo en ik vond dat echt een prut wagen. Dus de prijs zegt mij niks over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van een wagen.

    Ik denk dat €100 wel een hele uitdaging is ;) Ik denk dat je de meeste kans maakt iets knaps te vinden als je zoekt naar een Mutsy.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  17. Taco

    Taco Actief lid

    11 dec 2012
    433
    35
    28
    Ik heb mijn bugaboo cameleon voor 150 op mp. Ziet er nog super goed uit en rijdt super. Dus als je goed zoekt kun je het wel vinden maar je moet geduld hebben.
    Mijn draagzak was duurder
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  18. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Dat is het ook, ik heb nog tijd genoeg en investeer ook in draagzakken /draagdoeken.. Daarom vind ik rond de 100 voor een wagen eigenlijk genoeg :)
     
  19. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Wij hebben de bugaboo cameleon gekocht op marktplaats ziet er nog super uit en niks aan voor €100...
    Ik had dan wel geluk dat ze er snel vanaf wilde :roflmao:
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  20. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    #20 Langmuts, 2 jul 2019
    Laatst bewerkt: 2 jul 2019
    Wat me opvalt is dat veel wandelwagen inzets niet volledig plat kunnen.. De beentjes boven dan omhoog zeg maar (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel:rolleyes:)
    Wat is jullie ervaring daarmee?
    Ik weet nog dat ze (in de tijd van onze kids als baby) zeiden dat bv een maxicosi slecht was om ze lang in te laten.. Hoe zit dat dan met deze inzets? Helemaal plat is toch veel beter?

    Tot nu toe lijk ik voor de bugaboo buffalo (gevolgd door cameleon, die qua prijs wat beter te vinden zou zijn) te vallen, maar niets veranderlijker dan een mens /zwangere vrouw ;) en uiteraard zijn we ook afhankelijk van het aanbod :p
     

Deel Deze Pagina