welke leren slofjes raden jullie aan en waarom?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke leren slofjes raden jullie aan en waarom?

  1. a@pie

  2. bobux

  3. zootjes

  4. oxxy

  5. roosjes

  6. lanni's

  7. boumy's

  8. bambino

  9. anders, nl...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

    Ons zoontje is toe aan nieuwe leren slofjes. Hij tijgert de laatste tijd veel over onze parketvloer, dus de neus van één slof is nu versleten/gat er in. Hij heeft nu slofjes van A@pie. Deze bevallen goed. Maar toch ben ik benieuwd of er andere slofjes zijn die nóg beter zouden zijn...
    De zooltjes mogen niet glad zijn, want als hij straks gaat staan moet hij uiteraard niet uitglijden. En verder moet ie ze ook niet zelf uit kunnen trekken.

    Welke leren slofjes raden jullie aan en waarom?

    Groetjes,
    Hanna
     
  2. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Roosjes niet! Vond de pasvorm niet goed en je moet errug lang wachten op de slofjes.
    Babypaws vind ik erg goed of Boumy's.
    Lanni's heb ik ook, erg fijne laarsjes voor nu.
    En ik zweer bij Shoesme schoentjes, de babyproof.
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    In de zomer had ik Boumy's. Erg mooie kwaliteit slofjes.
    En nu in de winter draagt ze Aapie's winterlaarsjes, ook erg leuk, goede kwaliteit en niet zo duur.
     
  4. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.039
    2.168
    113
    Ik vind roosjes erg fijn. Mijn zoontje krijgen ze niet zelf uit, goede pasvorm (mijn kinderen hebben vrij brede voetjes) en lekker ruw aan de onderkant, zodat ze niet zo uitglijden. Wel een groot nadeel is de enorm lange levertijd. Laatste keer wilde ik iets als kerstcadeautje bestellen en dat had een levertijd van 6 weken.
    Ik heb toen Oxxy gekocht, maar dat vind ik echt flutsloffen. Gaan heel makkelijk uit en zijn hier veel te smal.
     
  5. firegirl

    firegirl Niet meer actief

    Emma heeft slofjes die ik hier heb besteld:
    Welkom | BabuchaS baby- en kindersloffen

    Ik vind ze super! Er zijn veel mooie soorten en je kiest ze uit op lengte van de voet en een paar dagen later heb je ze binnen. Ze slijten wel wat bij de neus, maar ja, Emma kruipt ook tot haar knieën er blauw van zijn! Oh ja, deze trekt ze ook absoluut niet uit en er zit voering in, zodat het lekker warm is! (15 euro, koopje!)
     
  6. wapa

    wapa Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Babypaws voor meiden en oxxy voor jongetjes!!!
     
  7. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Nu kom ik zelf op internet ook nog slofjes van Baby Paws tegen. Is dat wat? Of zijn die slofjes te hoog bij de enkel... Ik bedoel dat die dan wat minder soepel is voor ons zoontje die nog niet staat of echt kruipt. Hij tijgert alleen nog maar.
     
  8. Polletjepiek

    Polletjepiek Niet meer actief

    Ik heb bij de hema een paar gehaald. Die zitten goed bij Liesje. Als ze straks echt gaat lopen, gaan we naar een goede schoenenzaak voor haar eerste echte schoentjes.
     
  9. Yjc

    Yjc Fanatiek lid

    18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik heb alleen nog maar 1 paar boumy's gehad omdat je die gratis kreeg bij 2 pakken huggie's (volgens mij is die actie nog steeds). Maar ben er erg tevreden over. Ze zijn niet glad, ze krijgt ze zelf niet uit en gaan wel makkelijk aan.
     
  10. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Bij mijn zoontje bevielen de boumy's het best. Bobux ook wel, maar toen hij naar maatje m ging waren ze te breed. Aapies had ik besteld, maar weer terug gestuurd, ik vond ze te dun en ik twijfelde of hetwel echt leer was (het rook er niet naar en voelde ook niet) Daarnaast waren die van aapie veel te groot.
    Boumy's zaten altijd goed.
     
  11. hanna76

    hanna76 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Aaah, dát is nou jammer. Had ik eindelijk bedacht dat ik nu Boumy-slofjes wilde. Zag ik mooie blauwen inclusief warm zooltje van lamsvacht. Blijkt dat die er alleen in maat S en M is en niet in maat L die ik nodig heb! :(
    En dat warme zooltje leek me nu net zo lekker warm voor ons zoontje. Hij heeft vaak al van die koude voetjes...
    Hm... dan maar weer verder op zoek...
     
  12. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    We hebben een paar aapies en zijn daar tevreden over. We hebben ook roosjes gehad. Hebben lange levertijden maar zijn ons tegenmoet gekomen toen ik mailde waarvoor ik ze nodig had (doopfeest). Ik had ze netjes op tijd binnen. De pasvorm vond ik iets minder maar goed het is ook al een gefriemel zo'n schoentje aan een babyvoetje
     
  13. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    ik hebb 2 paar zooitjes, die waren speciaal voor AH gemaakt, ik vind ze prima, dochter heeft smalle voeten, voor in huis zijn ze prima
    ook laats van wibra gekocht, wat dikkere zool, alleen waren ze niet gelijk 1 viel telkens uit, erg jammer

    maar lees dit topic even mee, wil nog voor buiten schoentjes/lerenslofjes hebben waar ze op kan lopen, de meeste baby schoenen hebben te harde zolen
     
  14. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Ik heb zootjes. Ik heb ze van een vriendin gehad die ze ook weer had gehad :) Ik ben er erg tevreden over. Hij krijgt ze moeilijk uit, al lukt het wel en ze zijn niet glad, we hebben laminaat en hij is nog niet uitgegleden. Erg warm zijn ze niet, hij heeft vaak koude voetjes, maar dat heeft hij al heel snel. Je krijgt ze wel makkelijk aan, er zit klittenband aan de achterkant en ze zijn er in alle kleuren.
    We hebben net vorige week een maat groter besteld :)

    Succes met je keuze,
    groetjes Miek
     
  15. Lukatwo

    Lukatwo Niet meer actief

    uggs en kiddy pads
     
  16. Lukatwo

    Lukatwo Niet meer actief

    sorry niet goed gelezen uggs zijn natuurlijk niet van leer. Maare kiddy pads wel, erg tevreden over
     
  17. Laure80

    Laure80 Fanatiek lid

    26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik heb Bambino slofjes. Bevallen heel erg goed. Zien er erg leuk uit (de jongensversie), blijven goed zitten en blijven ook mooi.

    Met de andere merken heb ik geen ervaring. Bambino beviel me zo goed dat ik, nu het eerste stel te klein is, gewoon weer bambino heb gekocht in een maatje groter. Vond het jammer om wat anders te proberen terwijl deze goedkope slofjes me zo goed bevielen (€ 9,95).
    Enig nadeel, verschil tussen de beide maten is wel erg groot.
     
  18. Eva1983

    Eva1983 VIP lid

    2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik had roosjes voor mijn zoon en die heeft hij 8 maanden gedragen en nog geen enkele slijtage te zien. Ook bleven ze goed zitten.
    Het leuke van roosjes vind ik dat je helemaal zelf het design kan bepalen. Wel duurt het wat langer voordat je ze in huis hebt.
     
  19. Pila79

    Pila79 Bekend lid

    4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik heb inmiddels, zootjes, aapies, oxxy's en nog 1 merk gehad (leistenen vloer met ruwe voeg, dus zelfs de leren schoentjes slijten hier helemaal door :)) en ik vind de zootjes het aller fijnst. Mijn dochter is vrij dun en dus ook om haar enkels en bij de andere merken zitten we ermee dat of het klitteband heel stug is en niet strak om haar enkels kan waardoor ze afzakken, of als het net wel strak kan dan zit het net aan 1 puntje klitteband en gaat het zo los. Schoentjes met elastiek zitten ook veel te los, daar moet ik altijd een nieuwe dikke knoop in maken en dat zit ook niet lekker.

    Het klitteband van de zootjes vind ik veel flexibeler dan bv oxxy en gaat ook tot ver genoeg om de schoentjes strak genoeg te doen zodat ze niet afzakken.
     
  20. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Ik heb ze van de Hema en van de Prenatal. Qua prijs en kwaliteit verschillen ze weinig van elkaar. De Hema is iets goedkoper, een euro of twee max. Verder prima sloffen!
     

Deel Deze Pagina