Welke luier s nachts droog?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dreamer29, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    ons meisje van ruim 3 maanden blijft s nachts niet 'dry' in pampers baby dry. Ook niet in etos luiers trouwens. Welke luier gebruiken jullie s nachts? En hoe land blijft jullie baby daar in droog? Ik overweeg zo langzamerhand toch maar een extra verschoonronde in te lassen s nachts.
     
  2. Chels89

    Chels89 Bekend lid

    22 apr 2014
    799
    128
    43
    Hier werkte juist alleen de Pampers baby dry. Maar wel de +maat en/of een maat groter plus een grotere romper aan in de nacht.
     
  3. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.731
    405
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kruidvat luiers.
     
    brocante vindt dit leuk.
  4. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    M’n dochter premium protection pampers.
    Van 20:00 tot 9:00 geen probleem.
    Tot vorige week in maat 3, nu maat 4. Ze is 9 kilo.
    Zoon in active fit maat 5. Al een hele tijd. Luierbroekjes werken voor hem ook prima trouwens.

    Babydry werkte voor zoon niet, daar was hij vaker nat in. Maar das al wel ruim een jaar geleden
     
  5. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hier kruidvat luiers. Maat 3, ze is bijna 7 kilo en slaapt het klokje rond.
     
  6. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    Bij ons werkte een maat groter of een plus luier
     
  7. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik denk dat ik een maat groter voor s nachts maar eens ga proberen!
     
  8. IT234

    IT234 Actief lid

    16 mrt 2017
    287
    177
    43
    Kruidvat!
     
  9. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hier werkt alleen wasbaar, bamboe van Anavy. Je kunt als je wegwerp gebruikt ook een wasbaar waterdicht overbroekje over de wegwerpluier heen doen.
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zou echt een wasbaar overbroekje aanraden. Ook bijv spuitluiers blijven binnen en het lekt niet door (mits op tijd verschonen, dus niet na een volle dag haha)

    Echt ik heb deze tip al aan meerdere meiden gegeven, gewoon over de wegwerp luier en savonds een rondje mee in de was als er alleen plas in zit. Poep met de handdoeken.
    Alle meiden zijn onwijs tevreden, en de printjes zijn ook nog eens te gek :p
     
  11. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Oh, dat kan ik ook proberen! Heb je een tip qua merk/winkel waar ik die kan aanschaffen?
    Vanochtend al weeer een nat bed, dus daar word ik wel een beetje klaar mee :rolleyes:

    Jij trouwens al bijna op de helft zie ik in je banner... Super zeg! Gaat het goed?
     
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier kruidvat luiers. Zoontje is een buikslaper en nog maar 2x doorgelekt de afgelopen bijna 9 mnd.
    Hij slaapt 10-12 uren per nacht en dat houdt ie gewoon.
    Hij weegt 11kg en ik gebruik de 4+ luiers.
     
  13. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    Ja klopt, dat werkt vaak ook goed.
    Waar lekt je dochter door, op haar buik of bij haar benen? Soms past een ander merkt beter bij een bepaald figuur.
    Mijn zoon was een flinke baby, ik gebruikte ‘s nachts een pull up luier, aangezien ‘s avonds zijn buik dik en rond was en halverwege de nacht steeds platter werd. Met gewone luiers sloot het elastiek dan niet meer goed aan, hierbij wel en daarmee bleef hij droog.
    Maar goed, als het lekkage bij de benen is, schiet je daar ook niets mee op.
     
  14. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Bij haar benen, en ook rug is ze dan nat. Bij haar buik is het nog wel droog dan.
     
  15. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik gebruik zelf voor overdag blueberry coveralls (maar die gaan eruit, je kunt ze wel nu in de sale kopen) en voor de nacht mother ease. Beide bij lieveluiers.nl

    Blueberry is met drukknopen. Mother ease is met klitteband. Beide bevallen perfect en zijn erg mooi (vooral de nieuwe printjes van mother ease haha) l
    Blueberry is nu dus in de sale, en is one size tot 18 kg dus groeit met je kindje mee. Mother ease is sized dus moet je bij een x aantal kilos vernieuwen.

    De webshop eigenaresse helpt je ook met plezier, schat van een mens. Ik zou zelf voor de nachten mother ease doen.


    En ja joh, gaat snel he! Dit keer is het ook zo anders, heel gek. Woensdag de guo, en dan weten we of alles goed gaat en of we een zoon of dochter krijgen.
    Ik.voel mij op erge bekkeninstabbiliteit na heel goed, fluitend erdoor ;) heerlijk!

    Oh en misschien als je vandaag besteld en betaald je geluk hebt dat hij vandaag nog mee verzonden wordt en je hem morgen al hebt!
     
  16. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Dankje! Ik heb even rond gekeken op de site en zie v mother ease 2 soorten overbroekjes, namelijk rikki wrap en air flow wrap... welke vd 2 moet ik dan hebben? En dat kan dus om een wegwerpluier heen?
    Leuke printjes klopt zeker, hoewel je daar s nachts niet veel van zal zien ;)

    Succes woensdag met de guo, hopelijk mogen jullie een gezonde zoon of dochter verwachten!
     
  17. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.634
    1.283
    113
    Stel dat iemand geen wasbare luiers heeft en tips nodig heeft: voor mijn zoontje (buikslaper) deed ik altijd een maandverband of inlegkruisje in zijn luier. Extra absorptie zeg maar ;).
     
  18. MuscleMe

    MuscleMe Actief lid

    16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    kruidvat luiers
     
  19. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Hier kruidvat maat 2 en zoontje lekt nooit door hij is bijna 3 maanden.
     
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Neeeee ik zie nu dat ik hier niet op gereageerd heb, wou namelijk vragen hoe het beviel.

    Maar ik zou de rikki wrap doen. Airflow is voor buikslapers maar mist ook dubbele lekgoten bij de benen wat juist mijn grote voorkeur heeft.

    Kan gewoon over een wegwerp. Wij gaan volgende maand op vakantie en dan draagt meneer ook wegwerp met overbroekje, ideaal!
     
    Dreamer29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina