welke luiers zijn dit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jewe, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik krijg net van iemand een zelf gemaakte luiertaart. Op de rand van de luiers staan ballonnen. Waar worden deze verkocht/merk en is het wat?

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.045
    46
    48
    friesland
    geen idee, maar je kan het toch gewoon proberen.
    Het merk of de winkel zegt niet alles over de kwaliteit, zo sfeer ik bij de luiers van de aldi!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    ze zijn nu nog wat te groot voor hem maar als ze bevallen straks moet ik wel weten waar ze te koop zijn.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zijn ze niet van de albert heijn?
    Qua pasvorm hangt het af van de vorm van je kindje. Niet alle luiers passen even goed bij een kindje.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ze lijken best wel groot in verhouding met het merk pampers wat ik nu gebruik. Hij heeft nu maat 1 newborn en als die op is ga ik over op maat 2 newborn heb ik nog een pak van staan omdat ie in het begin te groot waren en deze zijn volgens mij nog een maat groter? of ze moeten groot vallen?

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.544
    732
    113
    De persoon die het je gegeven heeft kan het je misschien vertellen :D. Of in ieder geval waar zij/hij het heeft gekocht zodat je daar de info kan krijgen. Succes

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb er eentje gevonden in de verzameling van mijn oppas kinderen. Bij deze staat er als je de luier open vouwt op de achterkant van de voorkant maxi op. Staat er bij jou niets op? Maat 4 valt ongeveer hetzelfde als de andere maten 4 die hier liggen, iets groter misschien, is die van jou geen maat 3 dan?

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    staat er geen nr op de luiers, op de meeste luiers toch wel. Dan weet je alvast de maat.
    Vaak verschillen de figuurtjes op de luiers ook nog eens qua maat.

9. Heb je een fotootje anders? :D

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hihihihi wat een lekker sfeertje he?!:D
    sorry, flauw!!!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Haha was me helemaal niet opgevallen dat daar de maat staat. Gister dat ding van voor en achter bekeken of er wat op stond. Er staat dus MIDI 1 op de luier. :) Wordt tijd voor een nieuwe bril denk. :D
    Weet je misschien ook van welke winkel ze zijn? Ze voelen op zich wel fijn aan, niet hard ofzo en ik denk dat ze wel iets goedkoper zullen zijn dan het merk pampers wat ik nu heb.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik denk dat ze van de ah zijn, maar ik weet het niet zeker. Ik heb net even op de site van de ah gekeken, maar daar kun je het plaatje niet zien dat erop staat. Wel handig dat je nu weet welke maat het is, kun je ze mooi gebruiken voor je zoontje!

13. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    De luiers van Albert Heijn zijn (volgens mij) de rand oranje en de luier zelf is wat met groen gekleurd.

Wat voor kleur is die rand met de ballonnen?
    Het kan volgesn mij ook nog Euro Profit zijn

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De rand is gewoon wit waar de lucht ballonnetjes op staan. De ballonnen zelf hebben verschillende kleurtjes
    De bovenste rand van de achterkant (het rekgedeelte zeg maar) is blauw.

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik denk Euro Profit! (dat goedkopere merk van de kruidvat)

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    oh super! Zal van de week eens gaan kijken bij de kruitvat. Dat zijn die verpakkingen met wit en blauw toch?

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ja klopt, volgens mij zijn het die, maar weet het niet 100%zeker hoor ;)

Deel Deze Pagina