Welke luiers zijn het best?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bella1987, 17 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Maat 1 en 2 Pampers en daarna kruidvat of Etos.
     
  2. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Kruidvat (de oude luiers) en af en toe pampers in de aanbieding.

    Zolang het maar geen zwitsal is, vond dat echt verschrikkelijk stinkende en stugge luiers!
     
  3. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    In het begin pampers. Kruidvat lekte door. Maat 2 eigenlijk niet gebruikt meteen naar 3 en vanaf toen Lidl, jumbo en pampers en bumblies.

    Gebruik nu voor de tweede ook wasbaar ivm zeer gevoelige huid en straks voor de derde ook wasbaar. Bevalt me heel goed.Oudste wil geen wasbare aan.
     
    Rozemarijn33 vindt dit leuk.
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Voor iedereen erg persoonlijk.

    Ik ben fan van de Etos luiers (woezel&pip)

    Voelen zacht aan, nauwelijks lekkages gehad bij peuter dochter destijds.
    Nu voor de baby gebruik ik zowel de pampers als de etos luiers.
    Maar de etos luiers vind ik veel fijner. Bij pampers ruik ik een urine lucht. En lijkt wat vochtig te worden aan de buitenkant.
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Wasbaar :) Zowel luiers als billendoekjes. Als je meer wilt weten roep je maar.

    En in bepaalde gevallen gaat het oude type kruidvat of bumblies om de billen.
    Naty is stug/hard. Pampers stinken. Etos en jumbo lekt door.
    Onderweg gebruiken we waterwipes voor gezicht, handen en billen. De rest bevat teveel rotzooi.
     
    Jet2018 en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Super persoonlijk. In het begin hier Etos huismerk. Later Pampers baby dry en nu daar de luierbroekjes van!
     
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hier ook wasbaar.
    Voor bij opa en oma hebben we kruidvat luiers
     
  8. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Pampers vind ik zelf toch altijd het beste zitten en minst snel doorlekken, en altijd wel ergens in de aanbieding, dus als je een beetje slim inkoopt echt niet zoveel duurder.

    Kruidvat zijn op zich ook prima, maar ze zijn wat stijver vind ik, en dat voelt minder comfortabel.
     
  9. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Hier de eerst 2 maten pampers (kan veel in promotie halen), sinds maat 3 bij Lidl. Ik vind ALDI ook prima, maar vriend niet. Het is echt persoonlijk wat jij fijn vindt. Niet te veel inkopen op voorhand.
     
  10. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Pampers baby dry! Voor overdag evt de oude kruidvatluier. Hoorde dat die weer terug in het schap zou komen en anders zou die van TP hetzelfde zijn...
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Die van Zwitsal zijn ook goddelijk trouwens. Deze week 1+1 gratis.
     
  12. Melief

    Melief Niet meer actief

    Bij mijn dochter gebruikt ik Etos maar mijn zoontje lekt daar juist vreselijk in door.

    Pampers vind ik stinken en nat aanvoelen.

    Ik ben echt helemaal fan van de Zwitsal luiers. Super zacht, stinken niet en voelen niet vochtig aan.
     
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Bij dochter hebben wij in het begin luiers gehad van Kruidvat en Jumbo. Later alleen maar Kruidvat.
    Bij zoontje ook begonnen met Kruidvat maar we zweren nu bij die van de Aldi.
     
  14. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Kruidvat, lidl, jumbo eigen merk.... Pampers trek je zo kapot...en vind ik een vreemde geur aan zitten. Zijn wel lekker zacht. Dat wel. Maar lekken ook weer snel door.
     
  15. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik vond pampers heel fijn, voor de nacht baby dry. Ik hield altijd aanbiedingen in de gaten en kocht ze met 1+1 gratis.

    Kruidvat was hier altijd doorlekken.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier koop ik ze ook enkel in de aanbieding. Ik heb altijd de babydry luierbroekjes
     
  17. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Huggies schijnen het meeste vocht vast te kunen houden. Overweeg die voor de nacht voor m'n newborn te gebruiken.
     
  18. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Begonnen met pampers, toen dochter uit maat 0 groeide, maar nog verzoop in maat 1 op kruidvat overgestapt omdat die smaller vielen. Daarna bij kruidvat luiers gebleven. Af en toe heb ik ook nog wel pampers als ze in de aanbieding zijn. Maar wat ik fijn vind aan kruitvat is dat ze beter aansluiten op de rug.
    Etos luiers ook geprobeerd. Die vond ik heerlijk zacht, maar die pasvorm past totaal niet bij dochter.
    Luiers van Rosmann in Duitsland zijn ook erg fijn! En die zijn nog goedkoper dan kruidvat. Maar ik woon vlak aan de grens :)
     
  19. Miaauw

    Miaauw Niet meer actief

    Ik vind de lidl luiers superfijn. Gebruik ze voor beide kinderen. Maat 5 voor de oudste en eerst maat 1 en nu maat 2 voor onze pasgeboren dochter
     
  20. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.597
    13.150
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat is echt persoonlijk.
    Wij zweren bij de Kruidvat luiers.
    Etos luiers vind ik ook prima, maar zijn net ff wat duurder en als je uitrekent wat je aan luiers kwijt bent flink duurder als je alles bij elkaar optelt.
    Pampers vind ik echt heel duur en vies! Stinken snel, zitten snel bomvol, vouwen niet lekker uit en heb nogal vaak gehad dat die siliconen bolletjes gewoon uit de luier kwamen :confused: Dure shit dus, letterlijk :roflmao:
    Pampers passen hier trouwens ook niet goed bij onze oudste want das meer voor de wat dikkere kindjes terwijl Kruidvat en Etos prima passen voor de wat dunnere kindjes.
    Bumblies trouwens ook geprobeerd maar das net karton.
     

Deel Deze Pagina