Zelf huis verkopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Hanna Mom, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna Mom

    Hanna Mom Fanatiek lid

    28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? Dus zonder een makelaar oid erbij.
    Het lijkt mij zo'n gedoe, ik zou graag de verkoop van ons huis zelf in de hand willen houden. Scheelt dat ook niet een aantal kosten?

    Graag ervaringen!
     
  2. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.815
    1.271
    113
    De vereniging eigen huis heeft hier veel info over. Misschien daar eens kijken?
     
  3. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Om eerlijk te zeggen lijkt het mij zelf verkopen van je huis een gedoe. Wij hebben ons huis via een goede makelaar verkocht en ik vond het alles behalve een gedoe. Zo iemand regelt immers alles voor je.
    Ik heb er zelf dus geen ervaring mee, maar ken een aantal mensen in onze omgeving die dat geprobeerd hebben middels makelaarsland, maar al heel snel toch een makelaar in de hand hebben genomen. Bedenk wel dat je alle promotie zelf moet doen (makelaars hebben er toch veel middelen ervoor) + alle bezichtigingen. Uiteindelijk scheelt het je ca 1 % van de opbrengst van je huis. Maar als je veel tijd hebt, goede marketingskills in huis hebt, creatief bent en het natuurlijk zelf heel erg leuk vindt om het te doen, dan moet je het gewoon doen.
     
  4. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    haha mij lijkt zelf verkopen een gedoe, makelaar bellen en je bent zo klaar. Kosten, ongeveer 1,5% van de verkoopprijs :)
     
  5. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg