Welke manier voor afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lorena86, 16 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Met welke manier zijn jullie bezig om af te vallen?

    Ik heb een aantal jaar geleden koolhydraatarm gegeten. Was toen goed afgevallen maar nu helaas weer alles bij gekomen . Opzich was het een prima manier maar ik mis dan toch echt de aardappels en soms het brood.

    Ik wil verder ook geen shakes of gekke pillen gebruiken .

    Zit nu echt in de twijfel hoe ga ik weer starten. Moet er toch zo'n 20 kilo vanaf .
     
  2. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.758
    25.835
    113
    Vrouw
    Je kunt een mildere variant van koolhydraatarm doen. Suikers vermijden. Meer groente toevoegen. En toch af en toe een boterham of gekookte aardappelen.
    Afvallen gaat dan minder snel dan met echt koolhydraatarm, maar goed vol te houden.
     
    Lorena86 vindt dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Weight wachters :thumup: je mag alles er wordt nergens verbod op gedaan.
     
  4. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.608
    788
    113
    Ik moet ook 20 kilo kwijt (nu nog 15)
    En ik doe personal body plan. Ik sport hierbij thuis. je krijgt sport schema’s en je mag alles eten als het maar in je cal. Schema past. Hierdoor leer jezelf de juiste keuzes te maken. Maar ook als je een dag iets slecht eet kan je er nog voor zorgen dat het in je schema past.
     
  5. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Het enige wat werkt is om minder calorieën te eten dan je verbruikt. Dus vooral minder calorieën eten. Maakt niet uit wat natuurlijk is gebalanseerd eten dan het beste... en sporten/ bewegen
     
  6. Taartjes

    Taartjes Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.139
    413
    83
    Dit inderdaad. En ik gebruik hiervoor de app MyFitnessPal.
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  7. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Ik ben met keto dieet begonnen

    Is niet iets wat ik aanraad voor langere tijd of je moet echt van houden al die groentes haha

    Ik doe dan atkins brood 1 snee per dag anders helemaal zo saai

    En sporten

    Ik val nu gemiddeld 2 kilo per week af

    Ben nu 3 weken bezig.

    Heb 1 x een Italiaanse bol genomen maar niet uit ketose gegaan

    Je moet iets zoeken wat bij jou past
     
  8. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Na mijn o.p op 16 januari ben ik begonnen met koolhydraatbeperkt. Op de een of andere manier kan ik dan ook makkelijker snoep/koek enz laten staan. Eet nu wasa vezelrijke crackers met gezond beleg , veel groenten , soms heel klein beetje aardappels ofzo , eieren , wat roos fruit enz. Momenteel staat het me nog niet tegen

    Nu 5 kg eraf al, maar volhouden he, dat is het moeilijkste
     
  9. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik heb tot de zwangerschap KH beperkt gegeten. Moet eerlijk zeggen dat ik sommige dingen mij echt niet ging ontzeggen en al helemaal niet als ik ergens ging lunchen of uit eten ging. Ik hield er wel rekening mee met het overige 'cheaten'. Maar als k eens een keer zin had in chips of macdonalds ,at ik dat ook gewoon.
    Ging ook 3 a 4x per week fitnissen en dan sowieso 65min crosstrainer en daarnaast wat krachttraining.

    Door de zwangerschap is dit echt niet vol te houden en vroeg mijn lichaam gewoon om KH. En ik ben hierdoor dus ook al meer aangekomen dan normaal is. Heb dit ook al aangegeven bij de VK.
     
    Lorena86 vindt dit leuk.
  10. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Ik moest tijdens laatste zwangerschap khb eten ivm zwangerschapssuiker. Eerste weken vond ik het verschrikkelijk. Erna niet meer.

    Nu ( jongste is inmiddels 4 ) dus weer terug op khb . Doel 1 vanochtend behaald ❤. Nog 3 doelen te gaan . Momenteel gaat het me goed af. Geen honger, geen snaai behoefte
     
  11. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.951
    7.879
    113
    Vrouw
    Ik probeer trage khd te eten. Vet omlaag en eiwit omhoog. Het is leuk om de kilo's eraf te krijgen, maar ik wil wel een manier volgen die voor mij de grootste kans heeft om ze eraf te houden. De sleutel is het vinden van iets dat bij jou past.

    Cheaten doe ik 1 keer per week. Daarbij probeer ik wel te gaan voor iets wat ook wel vult. Ik wil er geen extra trek mee opwekken.

    Verder probeer ik sterke smaken zoals overdadig zout of suiker te ontwijken. Dan worden de smaak pupillen wat gevoeliger waardoor sommige ongezonde dingen niet eens meer lekker zijn.
     

Deel Deze Pagina