Welke mascara geeft extreem dramatisch volume maar vliegt er ‘s avonds binnen no-time af?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 12 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik gebruik eigenlijk nooit mascara. Vind het irritant, mijn lenzen gaan er niet lekker van zitten en ik heb geen zin om ‘s avonds te boenen. Ik heb altijd eyeliner op (Kohl potlood, een hele vette die eraf vliegt) en vind dat genoeg poetswerk. Bovendien wil ik ook niet dat al mijn wimpers uitvallen van te grondig schoonmaken. Maar: sinds de tweede er is en we absoluut nog geen fatsoenlijk ritme hebben, ik sinds de zwangerschap al 4/5 uur per nacht slaap en ik dus vanochtend in de spiegel keek zag ik ineens hoe enorm vermoeid ik eruit zie. Want ook nu heb ik echt niet altijd zin in een heel verzorgingsritueel voor ik naar bed ga. Een klein laagje mascara en een goede concealer (die heb ik) deden wonderen. Ik wil best een laag mascara gebruiken maar ik heb wel eisen en ik hoop dat jullie tips hebben, want hier heb ik dus geen verstand van:
    • Geschikt voor gevoelige ogen (lenzen)
    • Intens volume
    • Snel effect, dus geen 8 lagen voor mij
    • Belangrijk: met remover moet hij er echt af vliegen zodat ik niet extra moet boenen ‘s avonds
    • Prijs maakt niet uit, maar liever niet overdreven veel aangezien ik het niet elke dag gebruik
    • Geen waterproof
    Kom maar op!
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  2. Simmiee

    Simmiee Actief lid

    15 apr 2015
    396
    222
    43
    Ik draag echt elke dag mascara want anders zie ik eruit alsof ik altijd de griep heb :|
    En na van alles te hebben geprobeerd blijf ik hangen op mascara van essence. Get big lashes ofzoiets. Zwart met gele verpakking en nog geen 3 euro..
    En ideaal.. even strijken is bij mij een prima effect en bij een gelegenheid gewoon laagjes achter elkaar voor een dramatisch effect. Grootste voordeel vind ik dat deze niet klontert :thumup: heb bij de hele dure mascaras toch al een aantal keer gehad dat die altijd klonteren of korreltjes loslaten gedurende de dag.
     
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.831
    12.956
    113
    Vrouw
    Mac black lash!
    Ik heb hele erge gevoelige ogen en deze mascara gaat echt perfect.
    Daarnaast gebruik ik bijna nooit make up remover omdat ik alleen eyeliner en mascara gebruik, met alleen water en een washandje is deze mascara prima te verwijderen zonder dat je daarna een wimpertransplantatie nodig hebt.
     
    Nina Sanders en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    essence princess lashes.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    #5 Zoe123, 12 dec 2019
    Laatst bewerkt: 12 dec 2019
    Luna86 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Max factor, masterpiece max. Krijg je zelfs gewoon met water eraf.
    Of je kan wimperextendions overwegen,heb ik heel lang gehad, helaas door de zwangerschap vallen ze te snel uit.
    Om de 3 weken moet je ze normaal gesproken laten bijvullen maar je bent gelijk ready to go, hoeft geen potloodje meer,alleen een beetje mascara op je onderste wimpers.
    Ik draag trouwens ook lenzen,met het zetten van de wimpers deed ik ze wel altijd uit
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook al eeuwen Essence. Ik wissel nog wel eens af tussen verschillenden maar eigenlijk bevallen ze allemaal goed.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Telescopic van L’Oréal !
     
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat veel essence zeg. Niet verwacht. Ik had er ook 1. Een lila verpakking maar die was uitgedroogd omdat ik het niet vaak genoeg gebruik. Nu pas merk ik dat ik het even nodig heb. Kohl en wenkbrauwen doe ik noooooooooit zonder want dan lijk ik echt heel erg ziek, aldus man en mijn moeder. Haha. Ik gebruik weinig producten maar hetgeen ik gebruik is wel essentieel zeg maar. Essence-ie-eel. Oh sorry wat een slechte woordgrap :o::|
     
    Ysabella, snoes79, KleineLai en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.925
    461
    83
    Ik gebruik die van la roche posay en rituels kan tegen al die andere niet
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.134
    7.723
    113
    Gelderland
    Zoe123 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Happymam

    Happymam Fanatiek lid

    7 feb 2009
    1.177
    261
    83
    L’oréal Bambi Eye vind ik erg mooi en is makkelijk te verwijderen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja deze!!! Één likje is genoeg voor echt lange wimpers en als je de niet waterproof neemt is ie er zó af.
     
    Kaatje92 vindt dit leuk.
  14. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik gebruik maybelline lash sensational. Is een roze/paars/foundation kleur verpakking.
    Maar hij is echt super! 2 keer ie al genoeg, als het regent zit het niet gelijk op je kin. Maar is wel makkelijk om eraf te halen.
    Hij is alleen wel prijzig helaas...
     
  15. ellalovescoffee

    ellalovescoffee Niet meer actief

    Maybelline. Ik doe eerst een laagje Colossal en dan Lash Sensational. Geen probleem met m'n lenzen, zit er snel op, regent er niet gelijk af (ook al is het niet waterproof) en is er 's avonds ook weer snel af.
    Is wel redelijk prijzig inderdaad.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.822
    2.674
    113
    't Gezellige Brabant
    Deze. Onlangs gekocht en met een beetje water is het er zo weer af.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Maxfactor zou ik zelf niet aanraden, daar kreeg ik wel echt last van terwijl mijn ogen niet zó gevoelig zijn.
    Ik gebruik altijd l’oreal (Gouden), vind ik heel fijn want ik heb ook weinig tijd. En een concealer zoals Touche Eclat!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja ik heb een concealer van Charlotte Tilbury. Super prijzig maar dat is echt de enige die past bij mijn huidtint o_O. Concealer in de verkeerde kleur is echt killing.

    Wat is prijzig? Want je doet er natuurlijk wel ff mee.
     
  19. Rooibosje

    Rooibosje Bekend lid

    16 jun 2010
    517
    65
    28
    Ja deze.
     
  20. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina