NOD LIJST 26 nov - Milo87, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 07 dec - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 01 jan - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 06 jan - nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 11 jan - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 12 jan - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde pauze
Hoi hoi, Hier ben ik weer. Na een tijdje afwezig te zijn geweest. Heb het giga giga giga druk gehad op kantoor. Nu nog 2 dagen werken en dan 1,5 week vakantie Zit nu weer in een nieuwe ronde, dus hopen dat het nieuwe jaar goed voor ons gaat beginnen... Dus ik ga weer lekker meekletsen. Liefs Jun
NOD LIJST 26 nov - Milo87, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 28 dec - PoohB, 35 jaar, 1e kindje, ronde 7 01 jan - Sher, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 06 jan - nurrie, 34 jaar , 1e kindje , ronde pffff 11 jan - Moekie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 12 jan - Brondy, 28 jaar, 2e kindje, ronde pauze 12 jan - Junyor, 32 jaar, 1e kindje, ronde 6
Sorry meiden ff druk met werk dus ff weinig aanwezig pfff , maar wens iedereen fijne feeeestdagen toe en heeeeeeeeeeeeel vruchtbaar nieuwjaar voor ons allen tot gauw Dikke knuf
Ik wens jullie ook allemaal hele fijne feestdagen en uiteraard allemaal positieve testen in 2014 en voor PoohB op 28 dec nog van dit jaar.
Ook ik wil jullie fijne feestdagen en een vruchtbaar 2014 wensen! Lees nog steeds wel mee, maar heb het heel druk op het werk en thuis. Hoop dat het in het nieuwe jaar iets rustiger is, en weer volop kan reageren!
Hey dames, Sorry dat ik even een paar daagjes afwezig was. Had even tijd nodig om weer om te schakelen zeg maar Zag dat er meer van jullie niet heel actief zijn hier op het moment. Wel logisch met deze drukke dagen! Scheelt wel voor mij dan heb ik niet veel gemist Wil jullie graag bedanken voor jullie steun en lieve woorden heb ik veel aan gehad! Donderdag echo gehad, en er was niks meer te zien. Rekende er ook al niet meer op, voelde me al niet meer zwanger. We gaan nu verder met proberen, alleen wil ik dit keer proberen om er iets relaxer mee om te gaan hihi als dat lukt :. Maar was ook de eerste keer en vond het zo spannend. @ lexie Hoe is het nu met je? Sterkte meid! Moeilijke situatie waar je in zit, hoop dat je wat steun aan elkaar hebt! Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een heel gezond, liefdevol, gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar toe! Knuffel van mij!
Mama van welkom hier ook uit hengelo , ze hopen hier allemaal op vruchtbaar 2014 , Fijne dagen en hopelijk allemaal positief terug
@milo: het was ook even een flinke domper voor jullie. Kan me voorstellen dat je even de tijd nodig hebt. En nu vol goede moed weer verder. Het zal vast snel goedkomen. @ nurrie: goed geklust? Vandaag een ei, dus hopelijk goed nieuws begin 2014. @ mamavanLJN: *zwaai* hier ook Hengelo en hopelijk lukt 2013 nog voor jullie. Hier: nog steeds geen cyclus. Dacht ongesteld te worden, maar dat zette niet door. Zit nog steeds in wachtmodus. Hengeloers, gaan jullie nog kerstmiddag vieren? Zal wel druk worden denk ik.
Milo, wat jammer.. Proberen er niet zo mee bezig te zijn is altijd goed...helaas vaak niet zo makkelijk. Komt goed!
Meiden zeker geklust hier hopelijk gaat goed en voor manneke een mooi verjaardags cadeau voor zijn verjaardag in januari , hier nog geen positief nieuws voor de kerstdagen
Nee ik niet, ben jij wel geweest? Heb je al (posi) getest dan? Mijn nod is 1 Jan, heb al een paar testen gedaan (van die vroege, zo ongeduldig ben ik wel...) en er waren er 3 heel licht positief. Gisteren een negatieve (kv 2v5) test gehad dus ben heel benieuwd!
Hey meiden, Ik lees wel mee hoor. Spannend voor de dames die volgende week mogen gaan testen. Ik duim voor jullie en hoop dat jullie letterlijk knallend het nieuwe jaar ingaan.... Hier midden in de klus dagen. Gister een smiley op mijn CB ovutest. We hebben nu lekker vakantie dus alle tijd voor elkaar 😃 Gister een nieuwe auto gekocht voor mijn vriend. En daar past zeker een kinderwagen achterin... Nu hopen dat we daar snel gebruik van kunnen gaan maken.
Nee, ik ben ook niet geweest. Nog te moe van de nachtvoedingen enzo. Heb wel getest, maar onze kans op een spontane zwangerschap is heel klein. Had wel tuurstreepjes op de testen, maar ik denk dat dat rest hcg was van de zwangerschap nog. Nu gewoon ongesteld. Ook maar beter, mijn lichaam moet eerst herstellen. En heb jij al meer nieuws? Hoe is het met de rest van de meiden?