Wat vinden jullie van de foto's en van het hele initiatief an sich? ImageBam - Fast, Free Image Hosting and Photo Sharing En van het commentaar van Theo Maassen? YouTube - De Wereld Draait Door - Patricia Paay vs. Theo Maassen
Laat Patricia toch doen wat ze wil . Als je het niet wilt zien koop je het blad toch niet. Vind dat ze voor haar leeftijd er goed uitziet, of er nu wel of niet aan gesleuteld is laten we dan maar in het midden en als we haar geloven is er niets aan gesleuteld. Nou prima. Laat haar toch lekker haar ding doen
oh ja, en wat betreft die theo, dat is zijn mening, maar vind hem wel erg grof hoor, vind het ook wel een beetje respectloos soms, maar dat is weer mijn mening
Laat iedereen toch in zijn waarde.. Als 1 of ander jong mokkel er had gestaan had Theo waarschijnlijk niet zulke kritiek gegeven.. Ik vind patricia een leuk mens, met lef en goed lijf!
Ik sluit me aan bij MamavEsmee. Al moet ik er dus echt niet aan denken dat mijn moeder zoiets zou doen (niet dat die al 60 is, maar toch).
Menig vrouw mocht willen dat ze er op haar 60e er zo uit ziet. Theo is een eikel en wil gewoon publiciteit naar zich toetrekken.
en mijn moeder zou dat best mogen doen hoor als dat haar happy zou maken zou ik trots op haar zijn...
Ik zie er niet zo strak uit op m'n 23e, ook voor m'n zwangerschap niet hoor!!! dus inderdaad respect, maar aan de andere kant als ik het geld en tijd had zou ik er ook beter uit kunnen zien Maar vind TM normaal een leuke cabaretier, maar hier sloeg hij de plank gewoon mis... jammer
Ik vind Patricia leuk! En mooi! Ze mag er zijn, en niet alleen voor haar leeftijd! Theo Maassen.....Heel irritant de laatste tijd. Wat hij over Patricia zei, zegt meer over hem dan haar. Beetje last van hoogmoedwaanzin.
Er is hier al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/179110-dwdd-gisteren-theo-maassen.html
poeh die rottige theo....kwal van een vent zeg,,,,hij laat haar niet eens uitpraten. en waar bemoeid hij zich mee...pfff idd hij is de aandacht trekker. Patricia paay is een hele mooie vrouw, en wat maakt het nu uit wat ze doet,...in een blad staan, leuk toch? tis haar leven toch. Ik vind het allemaal maar dom gezeur van die theo. layla
oh, had die opmerking over necrofilie niet gehoord! Die gaat echt te ver! Geen leuke grap, vind ik niet kunnen!
Ik vind Patricia een topwijf! En een bloedmooie vrouw. Als je zou zeggen dat ze 40 is geloof ik het ook! En de foto's zijn echt heel erg mooi, daar mag ze trots op zijn.